Hakutulokset

  1. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    hei! Vauvojen velleistä,soseista.. Meidän vaavi on niin kova syömään ( annettu nan1 korviketta alusta alkaen) että viimekerralla sanoivat neuvolastakin että voi siirtyä pikkuhiljaa velliin ja sitten soseisiin jos alkaa näyttämään että maitoa menee tolkuttomasti/ei pidä nälkää.. Ostin ensimmäisen...
  2. J

    Joulukuun tonttuset 2013

    Helou! Täällä vaavi on nyt 2kk, tänään oltiinkin neuvolassa. Painoa oli tullut mukavasti 5905g ja pituutta 58cm, päänympärys muistaakseni 41cm. Ristiäiset oli tammikuun 25.päivä ( niissäkin vaan oli oma "stressinsä" ), mutta nyt on nekin pidetty ja kaikinpuolin hyvin meni :D "Reino" kuorsasi...
  3. J

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    VIHDOIN aikaa kirjoittaa kuulumisia tännekkin :) Ihana pikkuinen syntyi 9.12 klö 9:14, mitoin 3495g ja 49 cm. (viikoin 40+4) Synnytys sujui lopuksi hyvin, olin vielä lauantaina kirppareilla ja sunnuntaina siivosin koko asunnon ja illalla klo 23 menin rättiväsyneenä nukkumaan..sainkin sitten...
  4. J

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    helou! Täällä on maanantai-illasta asti ollut "menkkamaisia" kipuja, eilen illalla vasen nivunen/taive oli niin kipeä etten tiennyt mitenpäin olisin ( voisi verrata voimakkaihin suonenvetoihin/kivuliaita pistoksia ).. neuvolatäti meinas että joko ne on supistuksia tai sitten vauva painaa...
  5. J

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Ihan ensiksi, Onnittelut kaikille vaavin saaneille <3 Ja meille muille tsemppiä h-hetken lähestyessä :) En ole aikoihin käynyt lukemassa/kirjoittelemassa täällä kuulumisia ja nyt kun tänne tuli niin johan on aikaa vierähtänyt koneen ääressä :D Täälä on nyt rv viikkoja tasan 38...
  6. J

    Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

    Kävin täälä marraskuisten ryhmässä kurkkimassa :) Itse oon tuossa joulukuun tonttuset ryhmässä mukana, laskettuaika on joulukuun alussa 5.12. Katselin, että tässä marraskuisissa oli muutama merkinnyt sairaalaksi Seinäjoen ja oli kans ensiodottajia. Itse oon tässä muuttanut keväällä miehen...
  7. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Hei! Oon ollut parisenviikkoa pois koneelta ja nyt kävin lukemassa taas ketjua :) ( tuli miekkosen kanssa niin suuria erimielisyyksiä, että lähdin pariksiviikoksi kotikonnuilleni, mikä kyllä teki ihan hyvää varmasti molemmille, toivottavasti saatais nyt asiat taas rullaamaan ). Mä olin...
  8. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Hei! Voisitko helena85 päivittää sitten kun ehdit munkin kohdan :) eli _jemasu_ 24vuotta/ LA 5.12 /Seks (seinäjoen keskussairaala ).. Tääläkin odotetaan rakenneultraa jo kovasti ( 25.7 ), toivottavasti sais selville kumpaa sukupuolta oleva vauveli on tuloillaan, pääasia tietenkin että...
  9. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Helou! Täällä ollaan nyt viikolla 16+5, nyt on ruvennut tuntumaan että masu alkaa kasvaa ja näkymään :) Ylihuomenna on neuvola pitkästäaikaa :) Mulla on muuten mennyt hyvin, mutta kamala väsymys on vaivannut ajoittain. Lueskelin täältä, että on vissiin muitakin Seinäjoelta päin tässä...
  10. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Ajattelin kans päivittää omia kuulumisia tänne, on käyty nyt np-ultrassa viime pe ( ja kyllä se mies sitten tuli lopuksi myös mukaan reissulle :) ), kaikki ok, laskettu aika on nyt 5.12 eli huomenna alkais sitten 14viikko. Eilen kävin lääkärillä, sielä ei mitään erityistä. Mielialan vaihteluja...
  11. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Tää on kyllä tosihyväjuttu, että on tämmösiä keskustelu/vertaistuki palstoja. Mukava lukea toisten kuulumisia, ja oppia itsekkin kokoajan uutta :) Itsellekkin konkretisoituu tilanne paremmin/tajuaa että kyllä sieltä tosiaan on se vauveli tulonpäällä :D Kaikille tsemppiä odotukseen!
  12. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Vieläkö ehtii mukaan?? Täällä ois 23-vuotias ensimmäistä pienokaista odottava, Laskettuaika joulukuun alkuun, tarkkaa päivämäärää ei neuvolatäti lasketusta ajasta antanut. Np niskaturvokemittaus olis 31.5 ja ensiviikolla olis lääkäriaika 4.6, sekä th/neuvola aika 26.6. Olen käynyt jo 2x...

Yhteistyössä