Hakutulokset

  1. C

    Huhtikuun Helmet 2012 <3

    Kiva kuulla, että siellä menee suht samallailla kun meillä. Me käydään ulkona kolmisen kertaa päivässä 1h-2h ajan ja nyt ollaan löydetty ulkoilussakin yhteiset sävelet, eli poika pysyttelee lähellä eikä lähe sinnetänne juoksentelee. Olen myös nyt hankkinut valjaat hätäkeinoksi, mutta en ole...
  2. C

    Huhtikuun Helmet 2012 <3

    Heisan! Ajattelin liittyä seuraanne keskustelemaan poikani s. 28.4.2012 puolesta :) Olisi mukavaa tietää miten muilla menee? Itse olen välillä aika uupunut poikani kanssa. Hän on aika " energinen" tapaus ja tuntuu, etten voi hetkeksikään kääntää selkää kun poika on taas jossain riehumassa...
  3. C

    1- vuotiaan ruokailusta maidosta ym.

    Ensin maitotuotteista. Poika 13kk saanut alusta asti lisämaitona korviketta imetyksen ohella. Imetys lopetettiin pojan ollessa 7kk. 10kk vanhana aloitimme hapanmaitotuotteet (raejuusto, viili ja pikkuhiljaa jogurttia), jotka ovat sopineet hyvin. Noin 2 kk sitten yritin antaa ensimmäistä kertaa...
  4. C

    Kuinka paljon teillä puhutaan??

    Kuinka paljon lapsenne sanoo sanoja/ höpisee juttuja? POkani 13kk ei vielä sano oikeastaan mitään sanoja paitsi "kakka", muttei tarkoita sillä sitä itseään. Muuten tulee baabaa, kakaka, gii, attatatata yms. Minua kiinostaisi muiden samanikäisten kehitys.
  5. C

    Lapselle leikkiseuraa Lauttasaaresta!

    Asumme Lauttasaaressa, missä on lukemattomia leikkipuistoja jossa ravaamme päivittäin 2-3kertaa. Emme vaan ole löytäneet leikkikavereita ja huomaan, että 1v poikani varmasti kaipaisi seuraa. Joka kerta kun menemme puistoon missä on lapsia, vanhemmat vaivaantuvat ja lähtevät pois. Löytyisikö...

Yhteistyössä