Hakutulokset

1. audree

**Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

Heips kaikille! Nopeat omanapailut! Tänään oli neuvolalääkäri, jossa kuunneltiin sydänäänet :heart: Siellähän se jumpsutti, mutta lääkäri ei kertonut, kuinka nopea syke oli. Suurin huolenaihe liittyi mun painoon, joka on nyt tässä alkuraskauden aikana laskenut 7 kiloa. Se on aika paljon, kun...
  2. audree

Täällä poksutaan 11+0 :) Reilun viikon päästä neuvolalääkäri ja np-ultra, jes! Vähän teidän muiden viesteistä päättelin, että on muuallakin hermo kireällä?! Mullakin, mutta melko vaihtelevasti. Eniten ärsyttää meidän peruuntunut häämatka, piti lähteä syyskuussa Egyptiin :( Uutta matkaa ei...
  3. audree

Silvia Logo :hug: Selinalle myös jaksamisia! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! Ja tervetuloa uusille! Aivan, se toinen hyvä raskausmonivitamiini on tietysti multitabs! Multivita, multitabs, liian erilaiset nimet, jotta vois muistaa? Onko teistä muistakin tullut ihan lahopäitä...
  4. audree

Heippa kaikille! Musta se lista niistä tulevista päivämääristä etusivulle ois ihan kiva! Tammikuisilla on ainakin ihan siistin näköinen se etusivu, vaikka siinä on infoa myöskin fb-ryhmästä ja muustakin. Tosi kiva ois musta kans se, että pidettäis kirjaa siitä, kuinka monta odottajaa meitä...
  5. audree

Heippa! Mä oon pitäny jonkin aikaa hiljaiseloa ja ajattelin nyt vähän omanapailla, mutta Tipetsulle kuitenkin tuplaonnet ja tsemppiä jaksamiseen! :hug: Mä olin viime yön sairaalassa, tällä kertaa nesteytyksessä pahoinvoinnin takia. Oksentanut en ole kertaakaan, mutta mikään ei oikeen mene...
  6. audree

**Maaliskuun murut** Heinäkuussa

Iitulle halaus :hug: On niin kurjia uutisia nämä. Täällä on puhuttu autoista ja ikäeroista. Meillä hankitaan uusi auto keväällä, kun tuohon nykyiseen coupeeseen en tahdo alkaa lastenistuinta änkemään, vaan kaipaan ihan kunnon neli- tai mieluiten viisiovista mallia! Meillä tulee toivottavasti...
  7. audree

Seulontoihin osallistutaan kyllä. riksu, onko siitä ultraäänestä sitten jotain haittaa sikiölle? Mulle on ainakin vakuuteltu, ettei, ja aika monta kertaa onkin ultrattu ennen np-ultraa. Vai onko siihen joku muu syy, ettei kannata osallistua, vaikka pitäisikin lapsen tuloksesta huolimatta...
  8. audree

Heippa! Onpa kiva lukea hyviä ultrakuulumisia! En malta oottaa, että pääse itsekin taas ensi viikolla, vihdoinkin pitäis se herne sieltä näkyä sykkeineen :) On jo aikakin! Nonna, maitohappobakteerit auttoivat kyllä ja viikonlopusta selvittiin kunnialla. Kukaan ei muuten yhtään epäillyt...
  9. audree

Heippa! Nonna, maitohappobakteereja hain tänään, toivottavasti auttavat! :) Veren volyymi mun ymmärtääkseni kasvaa jo tässä vaiheessa, niin mulle sanottiin ainakin sairaalassa, vaikken mitään tietoa tästä pikagooglailulla löytänytkään. Hankintoja ei meillä varmastikaan tehdä ihan pian...
  10. audree

Cembalo, mulla tuli aluksi kanssa pikkasen vaan nännit herkäksi ja jossain 5+4 tais tulla tissit sitte pikkuhiljaa yhä enemmän kipeiks. Tekis tosiaa mieli pitää rintsikoita koko ajan päällä ku tissit painaa. Voin kyllä kuvitella, että jollain on vielä tosi paljon kipeemmät, mutta ei tämäkään...
  11. audree

Heippa kaikille! Tervetuloa uusille ja voimia ja tsemppiä huolien ja murheiden kanssa painiville :hug: Mä en oikein voi puhua ruokahimoista, vaan ruuista, joita pystyy syömään ylipäätään. Eilinen meni mukavasti Marlin mustikka-aronia-rypäle-mehun ja Lidlin spacerunners-mehujäiden kanssa. Tämä...
  12. audree

Jes, ihanaa Mayinka! Onneksi pikkuinen oli elossa :heart: Mulla on taas ylihuomenna ultra. Viikot pitäis olla 6+2 mutta ounastelen niitten olevan kuitenkin muutaman päivän vähemmän! Sykettä en odottele nähtäväksi, ja päätarkoitus onkin varmistaa vaan pikkuherneen valitsema kasvupaikka :) Syke...
  13. audree

Heippa! Nytpä hyppään tänne mukaan viimein, plussasin nimittäin jo vähän reilu viikko sitten, mutta jänistelin taustalla :rolleyes: Viikkoja on 5+3, vaikka eilisessä ultrassa ei ihan niiltä viikoilta vielä näyttänytkään, toivottavasti ensi viikolla näkyy sitten paremmin :) Oireista voin...
  14. audree

Esikoista kuumeilevien :))

Heippa! Täällä kotiuduttu sairaalasta ja kaikki hyvin. Siirsin itseni plussanneisiin ja siirryn muutenkin tonne odotuspuolelle. Tsemppiä teille kiertoihin ja toivottavasti nähdään pian odotusmerkeissä!
  15. audree

**ESIKOISTA KUUMEILEVAT** >> TORSTAI 1.7.2013 << NIMIMERKKI JA IKÄ KP YK/YA Fujin 24 v 4/26-32 -KITTY- 21 v 34/28 YK 14 Myy87 26 v 30/28 YK 3 Paloma84 28 v 25/30-35 YK 4, YA 2/13 Hilda-Maaria 27 v 23/21-37 Tituleena 22 v 23/?? YK 1, YA 7/13 Kiharapää 29 v 69/28-35...
  16. audree

**ESIKOISTA KUUMEILEVAT** >> MAANANTAI 8.7.2013 << NIMIMERKKI JA IKÄ KP YK/YA audree 23 v 36/32 YK 2, YA 5/13 Fujin 24 v 35/26-32 -KITTY- 21 v 31/28 YK 14 Myy87 26 v 27/28 YK 3 Paloma84 28 v 22/30-35 YK 4, YA 2/13 Hilda-Maaria 27 v...
  17. audree

Tänne iski viime yönä kuume :( Ensimmäinen ajatus tietysti oli että nytkö se menee kesken, mutta mahakipua tai vuotoa ei vielä ole, toivottavasti ei tulekaan. Olo oli yöllä ihan supertuskainen, kuumetta oli 37,9 (normaalilämmöt mulla alle 36), nyt samat eikä oo läheskään niin huono olo. Mietin...
  18. audree

Heei! Mitäs Fujinin ja KITTYn kiertoon kuuluu? Päivät näyttää ainakin paukkuvan! Entä Myy, onko oireita vielä tai ootko jo testaillu? :)
  19. audree

**ESIKOISTA KUUMEILEVAT** >> SUNNUNTAI 7.7.2013 << NIMIMERKKI JA IKÄ KP YK/YA audree 23 v 35/32 YK 2, YA 5/13 Fujin 24 v 34/26-32 -KITTY- 21 v 30/28 YK 14 Myy87 26 v 26/28 YK 3 Paloma84 28 v 21/30-35 YK 4, YA 2/13 Hilda-Maaria 27 v 19/21-37 Tituleena 22 v 19/?? YK 1, YA...
  20. audree

**ESIKOISTA KUUMEILEVAT** >> LAUANTAI 6.7.2013 << NIMIMERKKI JA IKÄ KP YK/YA audree 23 v 34/32 YK 2, YA 5/13 Fujin 24 v 33/26-32 -KITTY- 21 v 29/28 YK 14 Myy87 26 v 25/28 YK 3 Paloma84 28 v 20/30-35 YK 4, YA 2/13 Hilda-Maaria 27 v...

Yhteistyössä