Hakutulokset

1. N

Tammikuun tähtöset kesäkuussa

4.1/28w/2. lapsi Jos nuo minunki tiedot lisäisi listaan :) Apua, oonko minä jo 9vkolla!? En taas muista miten viikot laskettiin, kun eikös ne neuvolassa menneet jotenki viikon etuajassa? [B]seulonnat[B] kyllä käydään ja en osaa sanoa mitä tehdään jos jäädään niissä kiinni..
  2. N

Tammikuun tähtöset kesäkuussa

liitoskivut täälläkin on niitä alkanut jo olemaan. Samoiten vessassa saa juosta koko ajan, kun nyt jo painaa rakkoon. neuvola olen käynyt jo ensimmäisessä neuvolassa ja ensimmäisessä ultrassa, siellä sydän löi :) 11.6 on uudestaan hoitosuunnitelman mukainen aika kun on melkein 12 viikkoa...
  3. N

Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

Minulla on näköjään todella aikaisin ensimmäinen neuvola, kun se on jo huomenna.. Ruokavaliota ei ole tarkoitus muuttaa, Aura juustohan on nykyisin tehty pastöroituun maitoon, eli sitä voi syödä raskaanakin ilman lämmittämistä ;) Toiveena olisi, että nyt paino pysyisi kurissa, esikoisesta...
  4. N

Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

Hei.. Ehkä minäkin tänne uskallan ilmottautua taustalukijaksi :) Laskettu aika tammikuun alkupuolella, täyttä varmuutta ei ole, kun kuukautiset on olleet epäsäännölliset pco:n takia. Olisi meille toinen lapsi, jos mukana pysyy, toivotaan että pysyy :) ja mä oon ihan varma, että tää on...

Yhteistyössä