Hakutulokset

  1. K

    Rupesin itkemään kun miehen kaveri sanoi illanvietossa minun lihavuudesta, hävettää ja ilta meni pilalle

    8kg ylipainoa on vähän! Ihminen on silloin lievästi ylipainoinen, ja mikäli ruokavalio ei ole ihan pielessä ja liikkuu säännöllisesti, ei tuolla määrällä ole mitään väliä, aivan sama mitä nämä terveysuskovaiset väittävät. Nykyään kaikkien pitäisi olla treenattuja ja urheilla jatkuvasti, tai...
  2. K

    Tragus-lävistys

    Mä otin traguksen eilen, ja mulla ihan tosissaan sattui se. Verta ei tullut oikeastaan yhtään ja lävistäjä oli todella ammattitaitoinen, mutta tämä oli mun ehdottomasti kipein lävistys! Nyt se särkee aika paljon ja välinkun puhuu tai nauraa, niin se kirvelee. Mulla on aina lävistykset...
  3. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällä menossa kp26/28, alamaha ja -selkä kipeät, alamahassa myös sellainen painon tuntu, nännit vähän arat ja niihin on tullu valkopäisiä näppyjä, ja sit niin armoton väsymys... ihan siis olis oireet, mut en tiiä johtuuko tää vaan siitä ku eka kierto kierukan jälkeen ni kroppa reagoi vahvemmin...
  4. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Moikka kaikki! Pakko liittyä tänne, kun olen niin paljon googletellut ja nyt tekee mieli kirjoittaa ihan omakin tarina. Eli, mulla on ennestään 4-vuotias tytär ja otatin kierukan pois huhtikuussa, melkein perään alkoi menkat ja oltiin yhden kerran silleen ilman ehkäisyä, todennäköisesti 3...

Yhteistyössä