Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

*Mur-Mur*: Tulee vähän myöhässä vastaus, mutta niin siinä tais käydä, että se reagoi ovikseen. Koska sen jälkeen tikku on näyttänyt pelkkää negaa, ei edes roskishaamuja! Tietääpähän seuraavalla kerralla, että noinkin voi käydä oikeasti.. :O Minä täällä taas. Ensimmäinen "luomuton" kierto ja...
  2. M

Minalo: Sitä itsekkin ihmettelen, mutta en ole varma tuosta dpo:sta. Mä nään sun testissä haamun! Toivotaan ettei ne menkat nyt alkaisi ja viiva vahvistuisi!!:heart: Äiskä73: Hienot viivaset! ONNEA:heart::flower: Heilanga: Mä nään puhelimella sinun testeissä jotakin! ON: Niin ja taas...
  3. M

Heips taas! Onnittelut plussanneille :flower: Näkyykö mitään?? Ylempi muokkaamaton, alempi muokattu.. Dpo:sta en ole sata varma, mutta oisko n.6?? xbM4rM - Image - Aijaa.com n4IYkt - Image - Aijaa.com
  4. M

Välli: Ihanat viivaset siellä!!:heart: Mur-Mur: Mä niin toivon, että sie plussan saat!!:heart: Mulla taitaa jäädä tämä kemialliseksi tai sitten nuo Wondfon liuskat on ihan jostain.. Tässä tän päivänen TFCIE9 - Image - Aijaa.com, aika huono kuva kun yritin muokata sen samanlaiseksi kuin se...
  5. M

*Mur-Mur*: No hyvä etten ole ainut ketä siinä näkee.. :whistle: Mieskin jopa näki sen! Tosin sanoi, että on todella haalea, mutta näki kumminkin.. Joo tälläinen hätähousu ei haluisi yhtään odotella, tiedät varmaan tunteen.. Heh. Niin ja mulla tuli eilen saunassa hiukan maitoa!! Eikös se voi...
  6. M

*Mur-Mur*: Mä todella toivon, että on!:heart: Sekavin tuntein tässä nyt, kun tänään aamusti tein uuden ja en osaa sanoa onko eilisestä vahvistunut.. Vaikka tiedän, ettei se voi edes kauheasti eilisestä vahvistua.. Varsinkin kun pissa ei rakossa kauan kerennyt olemaan kun aamuyöllä heräsin...
  7. M

"Hätähousu himotestaaja"... Niinhän mä olen, eli en pystynyt odottamaan tietenkään sinne maanantaille vaan dippasin äsken uuden.. Kuva ilman muokkausta P7yWjR - Image - Aijaa.com ja muokattuna QaEnyl - Image - Aijaa.com. Tuo ei enään voi olla vain viivanpaikka, eihän?! :whistle: Redwing...
  8. M

Nutturuu: Kyllä mä ainakin olisin näkeväni jotakin viivasta siellä.. Ehkä jopa aavistuksen punaista!:heart: Nyt varsinkin kun hiukan muokkasin tuota kuvaa. .
  9. M

Mayinka: Näätkö yhtään punaväriä? Mä näkisin tossa viimisessä kuvassa minkä pistin.. Siksi toiveet nyt niin korkealle nousikin, varsinkin kun tuo viivanen oli tommoinen paksu.. :whistle: Mutta joo, ajattelin seuraavan tehdä vasta maanantaina... *muoks, niin ja siis livenä näin testin...
  10. M

Vielä yksi kuva, gcRAZN - Image - Aijaa.com tämä on ehkä selvin noista.. :confused:
  11. M

Huomenta! Aamulla dippasin halpa-testin liuskatestin ja tämmöinen tuli testiajan sisällä: la4dhT - Image - Aijaa.com , HtLSmA - Image - Aijaa.com Mahtaakohan kukaan nähdä sitä mitä minä näen!? Tuo viiva on aika paksukin, eli voisko olla sitä itteään vai kenties viivanpaikka? :confused...
  12. M

Niin ja vielä mur-mur: Mä nään noissa kaikissa ehkä jotain haamunpoikasta? Ja jopa sitä punaväriä!:heart:
  13. M

*Mur-Mur*: Niin se voi toki olla.. :confused: Tämmöinen tuli tänään, ei aamu pisusta. Mahtaako kukaan nähdä siinä mitään?! P9rQOY - Image - Aijaa.com Itse olisin näkevinäni livenä hiukan punertavaa, tai sitten tuo on viivanpaikka.. Dpo:sta en ole varma, sillä kierto todella epäsäännöllinen...

Yhteistyössä