Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio 2013

    Hydrangea: Mulle lääkäri sanoi, että maksimissaan kahdella follilla tekevät täällä päin inssejä. Mulla on kyllä toinen munanjohdin mahdollisesti tukossa, joten mietti sitten sitä, että jos siltä puolelta on irtoamassa myös useampi, niin voisi silti ehkä tehdä inssin. No meillä ei kehittynyt kuin...
  2. S

    Inseminaatio 2013

    Täällä on nyt aamuinen ultra ohi ja kyllä sieltä löytyi viikkoja vastaava alkio, jonka sydän sykki! Tuli itku sekä itseltäni että mieheltä, kun nähtiin pieni jumputtava syke. :heart: Lääkäri sanoi, että tällaiset avustetut raskaudet vuotaa usein herkemmin alkuraskaudessa kuin luomusti alkunsa...
  3. S

    Inseminaatio 2013

    Onnea ihan mielettömästi kunnon plussasta Tiltu77! :) Toivon todella, että siellä kaikki menee hyvin ja sitten ensi vuoden alussa tulisi terve vauva syliin. Tiedän tuon tunteen, kun itkettää koko ajan onnesta. Että vihdoin saa tehdä sen positiivisen testin. Itsekin olen positiivisella...
  4. S

    Inseminaatio 2013

    Oi, ihanaa Tiltu77! :heart: Mullakin oli alussa haaleaakin haaleampi viiva testissä. Tummui vasta kun menkat oli viikon myöhässä. Tosin sekin riippuu niin testistä. Yhdellä testillä sain tosi tumman menkkojen ollessa tuon viikon myöhässä ja toisella testillä taas samaan aikaan oli vielä...
  5. S

    Inseminaatio 2013

    Paljon onnea mm-79, ihanaa! :heart: Mäkin olen miettinyt tuota, että ei tällä kaikella ole kyllä mitään tarkoitusta. Miksi narkkarit ja alkoholistit tulee raskaaksi ja vielä synnyttää elävän lapsen, vaikka elämäntavat ovat pahimmat mahdolliset ja lasta hartaasti toivovat eivät saa sitä...
  6. S

    Inseminaatio 2013

    Tuosta siittiöiden määrästä, meillä niitä oli ihan hurjasti. Muistaakseni lääkäri puhui jostain 90 miljoonasta ja tuo oli käsittääkseni vielä pesun jälkeen. Sen takia sanottiinkin, että kovin montaa inseminaatiota ei kannata yrittää, koska siittiöissä ei vikaa, joten vika saattaa sitten olla...
  7. S

    Inseminaatio 2013

    Olen uusi kirjoittelija, vaikka olenkin seurannut keskustelua sivusta jo jonkin aikaa. Meillä on takana lapsen yritystä reilu vuosi ja ensimmäinen inssi tehtiin pari viikkoa sitten 12.4. Toivoa en juuri elätellyt, sillä kohdun limis oli inssin aikaan vain 5,3 mm ja pelkästään yksi follikkeli...

Yhteistyössä