Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Toivottavasti tää ketju alkais heräilee. Itsellä ei oikein oo muita joilla saman ikäinen vauva niin mukava olis olla joku paikka minne vois kirjotella. Tyttö täytti muutama päivä sitten 9kk, edelleen ryömien menee. Muutaman kerran noussu polvien varaan ja istumaan ei vielä oo edes yrittäny...
  2. S

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Tämä meidän syyskuisten ketju tais kuolla ihan kokonaan??? Harmi juttu, olis ollu kiva lukee samanikäisten kuulumisia. Itse en viihdy facebookissa jossa kai on syyskuisten sivut.. Tytöllä oli 8kk neuvolalääkäri. Pituutta oli 66,6cm ja 8 630g. Alkopa tuo tyttökin liikkumaan tässä kolmisen...
  3. S

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Heippa taas! Eilen oli 5kk neuvola ja oli taas tyttö kasvanu paljon, meillä on hyvin tukevasti syöny vauva=) niinkuin meillä nuo isommatkin lapset vauvana. Mitat on 61,5cm ja paino7,3kg. Tuo pituus oli pikaisesti mitattu kun tyttö kävi aika hermona. Nyt alkanu tulemaan jonkinlaista rytmiä...
  4. S

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Hei! Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen. Täällä aika hiljaista, suurin osa kai siellä fb:ssä? Tyttö on huomenna tasan 4kk. Mietityttää tuo kehitys, onko ihan ajan tasalla vaiko jälessä. Onneksi viikon päästä lääkärineuvola niin siellä sitten kuulee. Eli tyttö ei vielä käänny mahalleen, ei edes...
  5. S

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Hei! Pikaisesti tänne kirjoitan, tyttö nukkuu tällä hetkellä mutta ei varmasti kauaa:) Kiirettä pitää, monesti oon meinannu kirjoittaa tänne mutta kun sitä omaa aikaa on vähänkin niin tekee jotain muuta mieluummin kuin istuu koeella. Kolmen kuukauden neuvola oli kun tyttö oli 2 ja puoli...
  6. S

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Täällä tyttö on alkanut hieman enemmän nukkumaan päivisin sängylläkin, ei aina tarvitse äitin syliä nukkumiseen. Yöt menee nukkuessa, heräilyt vaihtelee niin että välillä herätään kolme kertaa yössä ja 5h nukkuu putkeenkin, joskus taas pisin pätkä on pari kolme tuntia ja lopun yön heräilee...
  7. S

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Tänään meillä 1kk synttärit :heart: Allu, meillä ihan samanlaista tytön kanssa. Nyt pari yötä tosiaan on menny 2tuntia valvoessa. Imetän, tyttö nukahtaa, laitan sänkyyn kunnes kohta alkaa ähinä ja puhina ja lopulta tulee itku. Sama homma taas,imetän, nukahtaa, sänkyyn ja ylös jne jne. Yöllä...
  8. S

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Pieni alkaa olla jo kuukauden ikäinen, itsestä tuntuu että just äskönhän me vasta tultiin sairaalasta. Tyttö nukkuu hyvin edelleen yöt, päivällä meinaa edelleen olla nukahtamisvaikeuksia, lisämaitoa saa pari-kolme kertaa vuorokaudessa. Yllättävää miten hyvin on imetys onnistut tähän asti...
  9. S

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Meillä tyttö tänään 2vk :) Perjantaina käy neuvolatäti toisen kerran meidän luona ja toivon että tytölle olis tullut 3kg täyteen, ei tarvitsis enää herättää kolmen tunnin välein vaan sais pieni nukkua kun nukuttaa:heart: Tähän asti yöt menneet niin että heräilee kolmesti yössä ja hyvin nukahtaa...
  10. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Tyttäremme syntyi 25.9 klo 23.35, painoa pienellä 2.890g ja 47cm pitkä Päästiin kotiin vasta eilen vauvan kanssa. Synnytys ei menny ihan niinkuin ajattelin, vauvan sydänääniä jouduttiin tarkkailemaan koko synnytyksen ajan. Kätilötkin oli välillä aika hermostuneen oloisia ja lääkäri mainitsi...
  11. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Paljon onnea vauvan saaneille, tuntuu että paljon poikia on nyt syntynyt:) Meilläkin on jännät paikat. Kävin eilen lääkärillä ottamassa käyrää ja vauvan painoarvio. Olisin voinut jäädä sairaalaan jo eilen mutta kotiasioita, isompien lasten hoidot ja koiran hoitoa ei oltu suunniteltu...
  12. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Mun iäksi vois päivittää 29v:) synttärit oli jo reilu viikko sitten. Onnea Plamsu pienestä pojasta:flower: Täällä ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia, pieni vaan mahassa potkii niin että sisuskalut on välillä tiukilla. Ens viikolla täytyy kokeilla perinteistä kolmen S:n menetelmää kun koti...
  13. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Paljon onnea vauvoista:flower: Ei tässä olis kuin enintään se kolme viikkoa enää odotusta. Närästys on palannu taas kuvioihin ja minä kun vielä varasin tälle aamulle ajan kulmien ja ripsien laittoon. Mitenhän selviän tän närästyksen kans..... Eilen käytiin taas ultraamassa miten vauvalla...
  14. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Miimalle ja Helmitoivolle paljon onnea pikkuisista:heart: Kumpa tietäis saadaanko mekin tässä kuussa pikkuinen syliin vai meneekö ens kuun puolelle, toivottavasti ei tarvii niin kauaa oottaa. Nyt tuntunu aika ilkeää pistelyä alapäässä sen jälkeen kun vauva tuolla käänty. Tänään ollu...
  15. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Lääkärissä käyty. Vauva oli kääntyny ihan itekseen pää alas päin! Olin jo asennoitunut siihen että tää pysyy pää ylös koko ajan ja saan leikkausajan ja vauva on meillä parin viikon sisällä. Eli oon hiukan pettynyt, mutta tavallaan ihan hyvä että on kääntynyt joten saa kasvu aikaa jos menee...
  16. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Tänään taas kasvukontrolliin ja vauvan käännös yritys! jännittää kun ei tiedä yhtään millasta se on ja kääntyykö se edes ja tietenki saa odottaa jännityksellä miten vauva on kasvanu, joko on ylittyny 2,5kg. Hirveän väsyny olo, flunssa meinaa painaa ja herään kukon laulun aikaan. Oon ollu...
  17. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Meillä vauva nukkuu pinnasängyssä alusta alkaen. Reunussysteemit on, mutta ne ei mun mielestä oo mitenkään välttämättömiä. Toinen lapsista on nukkunu aluksi äippäpakkauksessa ja musta oli ihan hyvä nukuttaa eka siihen ja ihan sillä pakkauksen peitolla ollaan pärjätty siihen asti kun lapsi on...
  18. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Hei. Tänään oli äippäpolilla kasvukontrolli. Nyt rv 36+3 painoa pienellä arvion mukaan 2,3kg, eli +500g tullut tasan kahdessa viikossa. Entiedä onko hyvin vai olisko pitäny enempi tulla...(?) Edelleen perätilassa : / Ensi viikolla siis taas tuonne isompaan sairaalaan ja yrittävät...
  19. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Empuu Täällä sama homma tuon painon kans. Tasan viikko väliä ja paino oli pomppassu +1500g!!! Kyllä alkaa hirvittää, tuli 20kg täyteen. Tässä alkaa tuntee ittensä aika palleroks:ashamed: Sf-mitta oli vaan 28cm, sentin kasvanu kahdessa viikossa:( Viimenyönä tuota piti tietenki miettiä ja...
  20. S

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Onnea minunkin puolestani kaikille vauvan saaneille:flower: Ja paljon voimia tarvitseville:hug: Itse en oo koko facebookissa enää joten olis mukava lukee täältä mitä synnyttäneille ja vauvoille kuuluu:) Täällä ei oikeestaan mitään ihmeellistä tällä hetkellä. Eilen oli vauvalla hiljaisempi...

Yhteistyössä