Hakutulokset

  1. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Helena2013, olinpas muodostanut hassun lauseen. Siis tarkoitin, että viikon sisällä. :) Mä kävin ostamassa Multi-Tabsin raskaus ja imetys-vitamiineja, siinä pitäis olla kaikki tarvittavat. Mulla on neuvola 16.5. ja saan myös silloin vasta tietää ultran. Hajuista... Puhdistan just töissä...
  2. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Helena2013, meillä on samalla viikon sisään laskettu aika ja mäkin oon Helsingistä, melkein saman ikänenkin (29). :) Onnittelut plussasta! Mullakin esikoinen. Hiustenvärjäystä oon mäkin pohtinut. Ens viikolla on kampaaja ja käyn siellä säännöllisesti 7-8 viikon välein. Auttaiskohan, jos...
  3. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Onpa hauskaa, kun annamay ja miranenn ootte samoilla ajoilla. :) Allergioista: Mä kyselin työterveyslääkäriltä reseptiä ja se anto mulle ihan samat lääkkeet kuin ennenkin. (pillerit Loratadin, silmätipat Lecrolyn ja sumute Flixonasen halvempi versio). On kuulemma paljon uutta tutkittua...
  4. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kiva lueskella muiden uutisia. :) Auttakaas nyt tietämätöntä. Oon vaivannut päätäni noiden laskurien kanssa, enkä ole vieläkään saanut selville, mikä rv on menossa. :D Vikojen kuukautisten eka päivä oli 19.3. Kierto vaihteli tosi paljon, 25-40 päivää, yleensä kuitenkin 28 päivän tienoilla.
  5. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Kiitos! :) Soitin jo eilen aamulla hätäpäissäni neuvolaan ja sain ajan 16.5. Mieskin pääsee sinne mukaan. Puhelimen päässä oli onneksi mukava ja rauhallinen ihminen ja vastaili kysymyksiin hyvin. Eilen sattui olemaan myös työhöntulotarkastus (!), joten sain lääkäriltä raskauteen sopivat...
  6. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Mäkin uskaltaudun mukaan. Viikonloppuna tein haalean plussan liuskatestillä, eilen apteekin omalla testillä ja tänään vielä liuskalla varmistin. Kai se on pakko uskoa! :) Viime toukokuussa jätin pillerit pois, joten melkein vuosi tässä meni yrittäessä. Näköjään tuo työpaikan vaihtaminen on aika...

Yhteistyössä