Hakutulokset

  1. S

    Äidiksikö vielä?

    Moikka! Minä olen 37-vuotias kahden lapsen (13 ja 11v.) äiti. Päätin myös aikoinani, että lapset ovat nyt tässä. Mutta kuinkas ollakaan, tapasin nykyisen mieheni jolla ei ole lapsia ja nyt mennään viikolla 8+4 ja hyvältä tuntuu! Mulla oli kanssa ehkäisynä hormonikierukka ja poisoton jälkeen...
  2. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Päivitystä, minulla np ultra pe 24.5. ja silloin viikkoja jo 13+6. Tahdoin käydä tuon ultran kotimaassa ja edellisenä iltana on täältä tarkoitus kotiutua kesäksi Suomeen. Aika viime hetkellä tuo ultra siis. Täällä kävimme kaksi viikkoa sitten alkuraskauden ultran ja siellä meidän pieni näkyi ja...
  3. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Kiitos Nelly! On vähän aikaa kun olen näillä foorumeilla viimeksi pyörinyt. Kiva nähdä, että toiminta nyt paljon aktiivisempaa =)
  4. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Hei! Täällä ilmoittautuu joukkoon mukaan uusi odottaja. Elikäs tiedot ensin Sini1975/ 37-vuotias/ 3. lapsi/ ulkomaat Eli tämä kolmas lapsi jota tässä 9. viikolla odotellaan on mun kolmas ja mieheni ensimmäinen. Vanhemmat lapseni ovat 13 ja 11v., joten ensisynnyttäjäksi tässä itsensä...

Yhteistyössä