Hakutulokset

1. P

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Hei kaikki, mä olen täällä kyllä taustalla, mutta mulla on tämä projekti nyt vielä mietinnässä, jotenkin iski Suuri Epäilys. Olen nyt irrottautumassa eksästäni lopullisesti, ja aion vielä kerran katsoa, löytyisikö minulle jostain hyvä ja ihana mies. Kävin sunnuntaina treffeillä (ei taideta...
  2. P

Hei Sisko36 sekä muut, näinhän se tietysti on, että pelotkin pitää käydä läpi. Mutta kun sekin pelottaa... Huokaus. Kävin tosiaan pankissa maanantaina, mutta lainaa ei ainakaan omasta pankista heru, sillä mulla ei ole omaisuutta (eli vakuutta). Tietysti takaajan kanssa se onnistuisi, mutta...
  3. P

Mä olen tänään menossa pankkiin neuvottelemaan lainasta, tosin nimeäni en aio vielä laittaa mihinkään paperiin. Haluan vaan varmistella etukäteen, että miten rahapuoli hoituisi. Olen nyt kahden vaiheilla koko prosessin suhteen, vaikka viikko sitten olinkin ihan varma että tämä on oikea ratkaisu...
  4. P

Sisko36, saanko udella mitä kirjoja olet löytynyt aiheeseen liittyen? Kiinnostaisi kovasti minuakin. Itse oon lähinnä netistä etsinyt (ja löytänytkin) vaikka ja mitä, muutaman keskustelunkin jossa on ollut kyllä kaikkia eri näkökulmia... Sekä hyvässä että pahassa. Tämä taitaa olla sellainen...
  5. P

Kiitos vastauksista eppula, risupesä ja Wannawalli! Näin vähän epäilinkin, että nuo sopimukset eivät ole päteviä lain edessä. Eli mun pitää lähteä liikkeelle klinikan kautta, sillä en halua ottaa sitä riskiä, että olisin joku kaunis päivä keskellä huoltajuusriitaa. No way! Tsemppiä risupesä...
  6. P

Hei vaan kaikille, olipa kiva taas täällä piipahtaa, kun on niin vilkasta keskustelua, ja uusia keskustelijoitakin! :wave: Mä sain eilen juteltua pitkään puolituttuni kanssa, joka on käynyt tämän prosessin läpi, ja nyt hänellä on 2-vuotias ihana poika. Hän suositteli kyllä Väestöliittoa...
  7. P

JohSar, oon käynyt varmaan tunnin välein katsomassa joko olet kirjoittanut kuulumisia :p Kiva kuulla, että se meni noin hyvin! Mä toivon, että saisin lähipäivinä juteltua sen mun työkaverin siskon kanssa, jos hän vaan suostuu. Sulattelen varmaan vielä hetken, ennen kuin uskallan soittaa...
  8. P

Sellainen juttu tuli vielä mieleen, että osaatteko arvioida miten pitkään koko prosessissa menee? Tietty se on tapauskohtaista, mutta useampi kuukausi varmaankin?
  9. P

Pakko tulla vielä avautumaan, kun luin juuri että eräs lempibloggareistani on raskaana. Muistelen hänen kirjoittaneen muutama vuosi sitten, että eivät aio hankkia lapsia miehensä kanssa. No nyt on toisin. En tiedä, miksi tämä kolahti muhun näin kovasti, eihän muiden onni todellakaan ole multa...
  10. P

Tsemppiä teille ensikäynteihin, Aavatar75 ja JohSar! Jännittää ihan teidän puolesta :) Tulettehan sitten kertomaan, miten siellä meni? Itse pähkäilen vielä kaikkea, mutta pikku hiljaa... Olen muutaman ystävän kanssa jutellut, ja olin yllättynyt miten positiivisesti ovat suhtautuneet. Jopa...
  11. P

Niin ja se vielä, että itse uskon siihen, että pääasia että lapsella on rakastava ja huolehtiva vanhempi. Ja yksikin riittää. :)
  12. P

Minä olen pohtinut ihan samoja asioita kuin sinä, Paju! Nimenomaan tuo, että miten lapselle sitten selittää isän totaalisen puuttumisen. Tähän varmaan saisi vinkkejä muilta naisilta, jotka ovat käyneet läpi tämän prosessin? Minulla on yksi työkaveri, jonka sisko on saanut lapsen "itsenäisesti"...
  13. P

Hei kaikille, täällä ollaan taas, kirjoittelin tänne viime vuoden keväällä (muistaakseni). Olen mukana siinä kerhossa, joka tänne perustettiin, mutta siellä ei ole ollut oikein liikettä. Kirjoittelen siis tänne. :) Oma tilanteeni on se, että olen nyt kesän ja syksyn hengaillut exäni...
  14. P

Heippa! Tosi hienoa Mellinen, että sait aloitettua kerhon! Nyt pääsin liittymään mukaan, on ollut keväthässäkkää... Mutta jatketaan keskustelua siellä! Ja tosiaan, tervetuloa vaan kaikille, joita aihe kiinnostaa :)
  15. P

Hei Mellinen! Olen hyvin samanlaisessa tilanteessa kanssasi, itsekin erosin 7 vuoden suhteesta vajaa vuosi sitten, syynä se, että mies ei halunnutkaan koskaan lapsia. Alun perin olimme puhuneet, että yksi lapsi voisi perheeseen tulla, mutta kun aloin kysellä mieheltä, että koskas sitä aletaan...

Yhteistyössä