Hakutulokset

1. Rosary Blue

"Vasikoisitko" oman lapsesi?

En, me mentäis yhdessä poliisilaitokselle ja/tai kauppaan lapsi "saisi" ihan itse tunnustaa tekonsa. Voisin tietysti etukäteen asiasta soitella laitokselle ja sopia jonkun poliisin kans et osallistuisko hän pienimuotoiseen opetushetkeen olemalla tiukka poliisi, ja jos ei liikoja kiireitä olis...
  2. Rosary Blue

Alkaisitteko miehen kanssa jolla avioeroprosessi käynnissä

Aloin 11 vuotta sitten ja edelleen samoissa nurkissa pyöritään.
  3. Rosary Blue

Oliiviöljyä hiuksiin?

Mä olen kostuttanut, en tiedä onko se niin tarpeellista loppujen lopuks
  4. Rosary Blue

Oliiviöljyä hiuksiin?

Sekoita se öljy hoitoaineeseen (silikonittomaan) niin tehoaa ja lähtee pesemällä pois
  5. Rosary Blue

En ymmärrä miksi kukaan enää haluaisi asua korvessa

Tie aurataan kun on toimiva tiehoitokunta ja autolla pääsee kulkemaan ilman julkisten aikatauluja. Sosiaalista elämää voi olla muuallakin kun kotinurkissa.
  6. Rosary Blue

Miehen mielestä vaimo on velkaa

No eihän kukaan ole väittänytkään, että pillu ja avioliitto takaa elatuksen? Laki lähtee siitä, että kumpikin osallistuu kykyjensä mukaan perheen elatukseen ja jos jostain syystä se elatuskyky alenee (työttömyyden, äitiysvapaan jne. takia) niin silloin myös elatusvelvollisuus ns. alenee...
  7. Rosary Blue

Miehen mielestä vaimo on velkaa

Vaikuttaa suorastaan loistavalta parisuhteelta tuo ap:n kuvailema kuvio. Ja mitä tulee tuohon elättämiseen niin ei se ole yksistään naisten oikeus vaan avioliitossa on puolisoiden välinen elatusvelvollisuus, eli tämä provo/höyrypää voi ihan rauhassa vetää välillä happea.
  8. Rosary Blue

Tankkaako kukaan St1 asemilla?

Aiemmin tankkasin, nykyään käytän teboilin asemia. Mistään vedellä jatkamisesta en tiedä, mutta ainakin kulutus on pienentynyt kun jätti st:n dieselit taakseen.
  9. Rosary Blue

Minkäkokoinen on kihla/vihkisormuksesi?

15,5 ja 16. Mulla on aina ollut pitkät ja kapeat nakit. Muuten olen 158/56
  10. Rosary Blue

Millaiset verhot teillä on lastenhuoneessa?

Valkoinen ja vaaleanpunainen on väristys ja reunoissa kiertää vielä rypytetty kangas, eli oikein kunnon prinsessalook.
  11. Rosary Blue

Hei, kuvaketju :)

Jos sä olet ruma niin taidan rykästä paperipussin päähäni loppuelämäkseni. Ei pysty nyt osallistumaan - silmät laseroitiin alkuviikosta, joten ensi tiistaihin asti pitää mennä ilman silmämeikkiä. Kuva jäisi johonkin sensuuriin samantien.
  12. Rosary Blue

Miksi annatte miestenne pukeutua rumasti?

Koska mies ei sanele mun vaatteitani niin minäkään en sanele hänen pukeutumistaan, aikuinen ihminen saa valita päälleen ne vaatteet ja kengät, joissa viihtyy.
  13. Rosary Blue

Miksi itsenne tahallaan lihottaneet läskit olette kateellisia laihoille ja kauniille?

Ei tuo paino ketään terveeksi tai sairaaksi yksistään tee.
  14. Rosary Blue

Platinablondiksi?

Olen tuollaisen värin päähäni joskus vahingossa aikaansaanut.
  15. Rosary Blue

miks te kaikki esitätte jotain?

Tuskin on kovin tervettä tai kannattavaa täällä ihan kaikkea itsestään paljastaa, mutta rehellisiä on varmasti moniakin tiettyyn rajaan saakka.

Yhteistyössä