Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio 2013

    sorruinkin tekemään tässäkin ajassa jo kaks testiä..negatiivisia tietysti :mad: kamalat menkkasäryt, nivus- ja reisisäryt ollut nyt kaks päivää, ja tämmöset on aina ollu ensimmäisenä vuotopäivänä, mut eipä menkkojakaan kuulu. nyt la on vasta lääkärin määräämä testipäivä, eli 16pvä inssistä...
  2. S

    Inseminaatio 2013

    Toivotaan juu, viikon kun täs nyt viel pystyis pitää testit pois käsist!:) ja hei pidän peukkuja myös sulle, kert viel lääkäri kaikki mahdollisuudet hyväks todennu. meijän lääkäri kun ei juuta eikä jaata ylimäärästä puhu eikä kerro onko joku asia hyvä vai huono, ja sitte tulee kaikki kysymykset...
  3. S

    Inseminaatio 2013

    No juu, noinhan se on. :) Lääkäri sanos, et ens kierros sit tupla-annos clomeja, pregnyl ja inssi ja jos ei siitäkää sit tärppää, ni sit suoraa ivf...
  4. S

    Inseminaatio 2013

    Moikka! oon nyt viimiset kaks japuolvuotta lukenut näitä kaikkia keskusteluita, eli siis koko meidän hoitoajan ja nyt päätin kirjottaa oman tekstin :) Olen 23 vuotias ja mies 25. 17-vuotiaana oon tehny kaksosraskauden keskeytyksen, mulla pco, eli kierto todella epäsääntöinen, mutta kuitenkin...

Yhteistyössä