Hakutulokset

  1. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Ape: En ole itse sairastanut, mutta tiedän henkilön, joka sairasti keuhkokuumeen raskaana ollessaan. Jos oikein muistan vähän ennen puoltaväliä. Terveen vauvan sai yliajalla. Toipuminen vain vei todella pitkään, kun viehän se voimia enemmän, kun on raskaana. Tsemppiä paranemiseen! Otahan...
  2. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    eemiliah: Vitsi, kuulosta ihan samanlaiselta kierrokselta, mitä mä oon joutunu täs lähiaikoina kokemaan. Pari viikkoo sitten tosiaan supisteli kipeästi LA-su yönä. Soitin Kättärille, käski ottaa Buranaa ja soitella ma neuvolaan. Tein niin. Neuvolasta sano, et 8.5. on seuraava lääkäriaika! Ei...
  3. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Huhtikuulle kuittaudutaan. Päivitys: synnäri on NLK ja rakenneultraa olisi 15.4. Vaivoja riittää vaikka muille jakaa: pahoinvointia aamupäivisin, supistuksia pitkin päivää ja issiaskipuja illasta. Tietääpähän olevansa raskaana! :) ja ihanaa, kun pikkuinen ilmottelee itsestää potkutuksin...
  4. K

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    MiNaLo: Kiitos kevät pinosta! :) Ihanaa se kevät todella tulee jo, vaikka talvea oli vain vähäsen. Tervehdys myös mukaan tulleille! ON. En ole ehtinyt paljon palstailemaan, kun aloitin työt. Yhdessä koossa kuitenkin ollaan. Väsyttää ja hengästyttää tavallista enemmän sekä närästystä on...
  5. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Fritang: Kiitos pinosta! Ilokarpalo: Loistava teoria hartiaseudun jumituksista. Oonkin ihmetelly, et miten tässä juuri raskauden aikana voi jumittaa näin, vaikka kuinka yrittää liikkua yms. Eli kevyttä ja hyvin sulavaa ruokaa vaan syömään. Niinhän se vaan on. Ja se veden juonti samaan...
  6. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Äitiyspakkaus: Ihan kiva, vaikka en hirmuisesti innostunut mistään. Kiva, kun oli enempi värillisiä vaatteita kuin pelkkiä valkoisia. Kait se kuitenkin tulee otettua. Meillä on sit kolme talvihaalaria vauvalle. :) Oloista: Heräilin viime yönä mystiseen alaselän pistokseen aina, kun käännyin...
  7. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Onko teillä muilla tätä samaa, et nukkuessa ei meinaa löytyy hyvää asentoo? Mulla tuntuu, et yöt on yhtä pyörimistä, kun aina painaa johonkin. Rakko painaa, lonkkiin painaa, issiasta painaa jne. Ärsyttävää! Sitten on aamulla ihan nukkuneen rukous. |O Muutenkin tuntuu, et ihme vilaukset ja...
  8. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Tänään np-ultrassa nähty sikeästi nukkuva kaveri. Aloin jo epäillä, onko hänellä jalkoja ollenkaan. Löytyi nekin. :) On se vaan mahtavaa nähdä, että siellä todella on joku, kun olotkin ovat helpottuneet ja välillä on epätodellinen olo. Onneksi ei mene enää montaa viikkoa, kun varmasti tuntee jo...
  9. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Jotenkin kurjaa kirjoitella mitään tänne, kun niin paljon huonoja uutisia. :( Olen todella pahoillani kaikkien keskenmenon kokeneiden puolesta. Voimia toipumiseen! Maikki: Hauskan kasvuspurtin teidän babe sit ottanu varhaisultrasta. Et ole turhaa kärsiny pahoinvoinnista. ;) Ja Oi, mitä...
  10. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    miss_piggy: Onnittelut! :flower: Tarinaa odotellessa. ;)
  11. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Fritang: liikuttava tuo sun äitis reaktio. Tuli ihan tippa linssiin lukiessa. Varaudu siihen, että voi mennä ja meneekin asioiden edelle vielä moneen kertaan ja mahdollisesti ärsyttävyyteen asti. Jos yrittää samaistua hänen rooliinsa, niin sen hössötyksen jotenkin ymmärtää. Itse toivoisin...
  12. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Ape: Täällä tavallaan kohtalotoveri. Lapset syntyneet rv34 ja rv30+2, tosin mulla syynä molemmista selittämätön lapsivesien meno. Pitkät levot on kuitenkin tuttuja ja raskauden keston epävarmuus. Lastettuaika on tällä kertaa vain kelaa varten, meillä eletään jo ajatuksella, että jossain...
  13. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Mä oon toivottoman väsynyt! Tuntuu, että raahaudun tilanteesta toiseen jossain ihme sumussa. Yöllä sit kuitenkin saatan heräillä ja valvoskella tunninkin. Ja sama ralli jatkuu aamulla seiniin törmäillen. Pakko pyytää anteeksi ja vain pahoitella yleisesti niiden puolesta , joilla oikeasti on...
  14. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Enpä ole tänne kirjoitellut vähään aikaan. Jäätävä väsymys on iskenyt. Tuntuu, että päivä lipuu ohi ihan koomassa. Jo kertaalleen vähentynyt pahoinvointi on myös tullut takaisin ja vellovasta olosta saa nauttia jatkuvasti. Aikaisempien raskauksien päiväkirjoista luin, että pahaaoloa on kestänyt...
  15. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Täyden kympin kunniaksi on todettava, että pahoinvointi on tullut takaisin ja se on melkein jatkuvasti päällä. Yöks! Missä off? Rv10, Bhumia säikytelläkseni ;), POKS!
  16. K

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Mä en ole kirjoitellut tänne pitkään aikaan. Oon ihan jäätävän väsymyksen kourissa. Miten mä en muistanut tätä väsymystilaa? Onneksi lapset on jo melko isoja ja omatoimisiakin. Kaikki sympatiani niille, joilla on ihan taaperoita tai jopa vauvoja. Miten te jaksatte? Muistattehan pyytää apua...
  17. K

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    sektioista: Hyvä, että täällä on muitakin sektion kokeneita ja sen taas kokevia. Mulla on kans tulossa kolmas sektio automaattisesti. Voin sanoa, että pelottaa ihan kamasti! Eka sektio meni hyvin, mutta toisesta mulla sössittiin epiduraalin kanssa. Olin vuoteen oma muutaman päivän hirveän...
  18. K

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Vekkuliina: Tsemppiä sängyn pohjalle ja pysykkin siellä huomiseen lääkäriin asti. Mäkin voin suositella Kevyen-sivuja. Löytyy paljon. Hyödyllistä tietoa ja kokemuksia. Mulle ainakin tälläkin hetkellä ihan henkireikä.
  19. K

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Napsi: Järkyttävää pompottelua terveydenhuollossa! Yritä nyt kuitenkin olla pää kylmänä vaan. Keksi jotain intensiivistä tekemistä, jotta saisit ajatukset muualle. Meillä on monesti kaapit siivoutuneet yllättävän tehokkaasti. Odottavan aika on tuskaisen pitkä. Tiedän sen (monesta)...
  20. K

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Täällä on niin paljon tekstiä ja uusia ettei tiedä, mitä kirjoittaa. Tervehdys kaikille! riekonmarja: Siellä taidetaan elää aikamoista tunteiden vuoristorataa! Onnea kuitenkin ja toivottavasti pääsette miehen kanssa asian kanssa sinuiksi. Tuohan on nyt teille niin vain tarkoitettu! Täällä...

Yhteistyössä