Hakutulokset

  1. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Täällä jakauduttu. 20.9. syntyi pikku mies. Paino 3.380kg ja pituus 49.5cm. Sektio meni erittäin hyvin. Spinaali saatiin vasta kuudennella kerralla oikeaan paikkaan. Siinä meinasi usko mennä. Nyt voimme kummatkin hyvin. Mammuska ja pieni mies 1pv
  2. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Onnea vauvatuneille :) Täällä edelleen yhdessä koossa :D maanantaina olin salissa 6 tuntia ja sain oksitosiinia. Ei yhtään supistellut. Ei sit puhkastu kalvojakaan. Perjantaina 7.15 sektioon tayssiin. Sit saadaan poika ulos <3 mun kohdalla ei mikään käynnistys tehonnut. Mammuska 83 ja...
  3. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Onnea kaikille vauvan saaneille. Itse olin viikon taysissa käynnistelyssä. Ekaksi oli ballonki vuorokauden ja sit sain kolme päivää cytotecia suun kautta. Viikon päästä tilanne se että kanavaa jäljellä 1cm ja kohdunsisäsuu auki reilulle sormelle. Huomenna suoraan saliin ja kalvot puhki ja saan...
  4. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Täällä ollaan kolmatta päivää käynnistyksessä. Eka vuorokausi meni ballongin kanssa. Siitä ei mitään hyötyä. Eilen aloitettiin cytotecit suunkautta. Nyt sit vain odotellaan. Jaksamisia kaikille vielä yhdessä koossa oleville :-) Mammuska 83 ja masukki 37+5
  5. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Täällä käyty tänään äippäpolilla. Kaikki hyvin ja maanantaina käynnistys. Ballongilla kokeillaan jospa onnistus. Helmitoivolle toivon pikaista etenemistä. Itse varaudun kanssa päivien odotukseen. Mammuska 83 ja masukki 36+5
  6. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Nukkuminen: Mä käytän pissasuojaa sängyssä. Vaunukopassa on pestävä patja joten jos vahinko käy niin sen pesee koneessa. Meillä ei lapsi nuku yhtään yötä samassa sängyssä. Meidän sänky on meille ja en ota riskiä et vauva jäisi alle. Esikoinen jos olis nukkunut samassa ei olisi kukaan muu...
  7. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Hei kaikille :) ei ole hetkeen tullut tänne kirjoitettua. Lukemassa olen käynyt kyllä. Onnea kaikille vauvan saaneille. Täällä ei kummempia. Edelleen yhdessä koossa. Aika käy vähiin viikolla 37 käynnistetään synnytys ellei tule pois aikaisemmin itse. Käynnistetään ettei perussairauteni liikaa...
  8. M

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Kukapakuka: Onnea pienestä nyytistä :)
  9. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Onnea pojista Sunshine :) ja jaksamista sairaala-arkeen. Mammuska 83 ja masukki 31+2
  10. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Gildanen: jaksamisia ja voimia pikkuiselle. Toivottavasti pääsette koneesta pois nopeasti. Meillä esikoinen joutui olemaan 8vk osastolla ja suurimman osan teholla. Se aika oli raskasta. Aamusta aina miehen kanssa mentiin ja illalla tultiin. Muu arki jäi kyllä kokonaan pois. Ei ollut kuin...
  11. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Onnea pienestä pojasta Mirka J :-) onneksi painoa oli noinkin paljon enemmän. Jännä miten ne ultrassa heittää. Mammuska 83 ja masukki 29+2
  12. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Mirka J: Tsemppiä koitokseen. Toivottavasti kaikki menee hyvin etkä joudu sektioon.
  13. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Mirka J: hienoa et kaikki noinkin hyvin :-) Nauti kotipäivästäsi :-) Ja poks 29+0. Viikko vielä ja sit mäkin pääsen kolmoskerhoon :-) Olo on ollut tosi hyvä. Kumpa jatkuisi näin vielä monta viikkoa. Viikon päästä on seuraava kontrolli äippäpolilla. Mammuska 83 ja masukki 29+0
  14. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Gildanen ja KiaralA: Oikein paljon onnea molemmille!
  15. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Poks 28+0 <3 Näin pitkällä ei ole ennen oltukkaan :-) Odotan vain et viikot alkaa kolmosella. Mammuska 83 ja masukki 28+0
  16. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Mirka: 34vk kokoa on jo hyvin. Tyttö kotiutui 2kg ja kyllä sekin tuntui pieneltä. Jos kaikki hyvin menee ei osastolla tarvitse montaa viikkoa olla. Kolme viikkoa on maatessa pitkä aika mutta onneksi se tehdään hyvän asian puolesta :-)
  17. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Mirka J: keskosilla on oma yhdistys Kevyt ry. Heillä on myös nettisivut. Kiva et saatte tietoa keskosuudesta. Mun piti kun tyttöä odotin mennä keskolaan tutustumaan mutta en ehtinyt. Mut sit kun olimme tytön kanssa siellä kävi meidän luona äitejä ja isiä joiden lapsen ennakoitiin syntyvän...
  18. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Syysodotus: Mun esikoistyttö kasvoi aina alakäyrällä. Painoi vk 27+5 1050g. Ei sitä mitenkään pahana pidetty. Tyttö on edelleen hoikka. Jotkut ovat vain pienempiä :-) mut hyvä et katsovat et kasvaa.
  19. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Mirka J: totta puhut. Mulle oli itsestään selvyys et täysimetyksellä mennään. Sit kun ei onnistunut olin hetken todella maissa. Koin itseni huonoksi äidiksi. Nyt mulla ei ole sen asian kanssa stressiä. Tiedän et lapsi kasvaa myös korvikkeella. Enkä edes tiedä jaksaisinko taas pumpata montaa...
  20. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Mirka J: mun plikka ei koskaan jaksanut imeä. vk 32 alettiin pikku hiljaa rintaa tarjoamaan. Maito meni pääosin nenämahaletkuun. Pumppasin maitoa 3 tunnin välein. Sullakin varmaan on pumppaus edessä alussa. Varsinkin jos syntyy ennen vk 34. Monet keskoset oppivat imemään. Nenämahaletku ei ole...

Yhteistyössä