Hakutulokset

  1. T

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Ainiin. Unohdin myös kertoa, että olen itse syntynyt vuonna 1985. Täällä näyttää myös olevan monta mun ikäluokasta. Kiva, olin varma että olen ikäloppu synnyttäjä. :D Tajusin olevani raskaana viime perjantaina, kun oksensin melkein aamulla. Siitä asti on ollut vähän etovaa oloa aamuisin ja...
  2. T

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Hei! Liityn tänne Lokakuisiin, plussasin viikonloppuna. :) Mulla on jo ennestään kaksi lasta. 8-vuotias tyttö ja 6-vuotias poika. Mä en ole ollenkaan varma että haluan enää alottaa alusta tätä vauvarumbaa. Mun mies haluaa tosi kovasti kolmannen lapsen, niin ajattelin sitten, että...
  3. T

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Hei kaikki kanssaodottajat! Ihana lukea täältä, kuinka teillä on samoja oireita, niin tietää ettei ole yksin tän pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa. Mä en ole vielä oksentanut, enkä varmaan tule oksentamaan, mutta välillä mietin että pitääkö mennä pöntölle päivystämään, ja varsinkin...
  4. T

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Hei! Mä uskallan vihdoinkin tulla tänne kirjottelemaan. Oon ollut suhteellisen varma tästä raskaudesta jo noin 3 viikkoa, mutta tein testin vasta tänään. Raskaana 3+ viikkoa testin mukaan, eli yli 5 raskausviikkoa jos nyt oikein ymmärsin. Mulla alko 3 viikkoa sitten niin varmat oireet, että...
  5. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Onnea kaikille vauvan saaneille!!! :) Kaikki on tainnut hävitä täältä vauvaoja hoivaamaan... Mites, ollaanko me siirtymässä jonnekin muualle keskustelemaan vai?
  6. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Onnea kaikille vauvan saaneille! <3 Ja kärsivällisyyttä kaikille vielä odottaville! ;) Mulle tuli shokkina toi vauva-arki, oli jotenkin tosi raskasta myöntää itselleen että tätä mun elämä nyt on. Nyt vasta olen alkanut tottumaan siihen, että on vähän niinkun vanki omassa kodissa, katon...
  7. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Meille syntyi pikkutyttö tiistaina 3.9 kello 14.27. Mitat 49cm ja 3220gr. Viikkoja oli kasassa 39+4. Tulin sairaalaan n. 1:30, kun supistukset tuntui niin kipeenä etten malttanut olla kotona. Mulla oli ollut vatsatauti pari päivää, ja koko päivän oli supistuksia 5-10 minuutin välein...
  8. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Kiitos Sanuli! Hui mitenköhän Helmitoivolla menee... :) Itsehän sain tähän oksennustaudin päälle, ettei elämä ihan liian helpoks menis. No on ainakin kaikki raskausmurheet unohtunut. Ja sen seurauksena tänään on supistellut 5-10 minuutin välein. Välillä jopa kivuliaita, että jos sattuu...
  9. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Ihania mahoja kaikilla! :) Mua ottaa kanssa päähän kaikki kommentoijat. Jo pari kuukautta oon kuullut tutuilta ja ihan tuntemattomiltakin: "Nyt ei voi olla kauaa jäljellä. Pari viikkoa enintään?". Siinä sitten oon mutissut, "tai pari kuukautta". Miten ihmiset kuvittelee, että kun on raskaana...
  10. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    tiggeri aikille vauvan saaneille!!! :flower: Tsemppiä baby2003! :) tiggeri toivottavasti saatte rahat ja tollaselle käyttäytymiselle tulee loppu, joillekin ihmisille ei vaan pitäis antaa eläimiä hoidettavaksi. Mua alkaa stressata kaikki ihme jutut, esim. sairaalakassi. En tiiä mitä...
  11. T

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Pitkästä aikaa pääsen kirjottelemaan. Lähin elokuun alussa kesälomalle Suomeen ja pistin tietokoneen kiinni, töissä saa ihan tarpeeks surffata. Onnea kaikille vauvan saaneille! Ja sunshine ihana kuulla hyviä uutisia. Mirka J:llä ihana vauva! <3 Ennen kesälomaa alko mun SF mitta laskemaan...
  12. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Paljon onnea Mirka J, gildanen ja KiaralA! :) Ihana vauva Mirka J:llä! Mua ei oo vaivannut tuo syömättömyys. Päinvastoin, tuntuu että vatsa vetää ihan mielettömiä määriä. Ja koko ajan makeanhimo... :S Pitäis pikkuhiljaa alkaa etsiskellä jotain listoja netistä mitä kaikkea pitää olla...
  13. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Mirka J.:lle paljon jaksamista! Varmaan ottaa koville tollanen sairaalassa makaaminen, ja vielä tollanen draama päälle niin voin uskoa että on rankkaa.. Toivotaan että kaikki sujuu jatkossa hyvin!!!! Mä kävin lääkärissä selkä- ja lantiokipujen vuoksi. Luulin että pitäis liiotella ihan...
  14. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Ainiin, Terkuin Tuikku 30+4
  15. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    susu_v mullakin on kirjahylly värijärjestyksessä... :D Oon yrittäny järjestellä paikkoja mutta kaikki vaatii nykyään niin paljon aikaa, siivoon 5 min ja lepään 15 min.. :P Sain eilen kaverilta jäätävän säkin äitiysvaatteita ja vauvanvaatteita. Oli kun joulu! :) Mä oon niin kateellinen siitä...
  16. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Tsemppiä MirkaJ:lle! Tosi ikävä homma... Mutta ainakin tähän asti sulla on ollut ihailtava asenne koko juttuun, toivottavasti pysyt positiivisena vielä niin on varmaan helpompi siellä makoilla... Pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin! Mä lähin perjantaina kesken töiden kotiin, en vaan...
  17. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Mulla on kanssa hienoa huonotuulisuutta ajoittain havaittavissa. On esim. tullut hirveä tarve valittaa ihan vieraillekin ihmisille niitten ärsyttävistä tavoista. Esimerkiksi olin eilen ottamassa aurinkoa rannalla, ja sellaset pikkupojat potki sellasta amerikkalaista palloa siinä lähellä, ja ne...
  18. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Hei osaako joku kuvailla miltä supistukset tuntuu? Mulla on ollut viikon nyt ongelmia vatsan kanssa. Joskus tulee sellasta menkkamaista kipua vähäks aikaa ja lähtee kohta pois. Voiko olla supistuksia? Ja sitten kun nousen illalla pystyyn ja kävelen niin maha tuntuu silleen vetäytyvän tiukaks...
  19. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Heippa hei! Apua! Kunto rahautunut viime viikolla ihan kamalasti. Enää ei jaksais kävellä paljon yhtään. Eilen tein lenkin ja koko päivän oli jalat niin kipeet ettei mitään jaksanut enää tehä. Ens keskiviikkona pitäis lähteä Roomaan. Oon sitä odottanut niin intopinkeenä ja nyt ei yhtään...
  20. T

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Mun vaavi potkii aika laiskanpuoleisesti. Nyt se on alkanut aina välillä tosin monottaa virtsarakkoon. Kiva. Mun serkun teoria on, että mitä villimpi lapsi mahassa, sitä rauhallisempi kun tulee ulos. Mona Lisan kokemusten perusteella teoria on huono tosin, mutta katsotaan mitä sieltä tulee...

Yhteistyössä