Hakutulokset

  1. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Moikkis! Minä ainaskin olisin kiinnostunut nuista tapaamisista yms. Tänne jotenkin mukamas vaikeempi kirjoittaa..facebookkiin pääsee mukamas helpommin. Eilen juuri saatiin np ultrasta hyviä uutisia..koitan olla aktiivisempi..mielelläni tutustuisin pareminkin teihin muihin..nyt laittamaan...
  2. M

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    hei wain! joskos sitä nyt uskaltais hiukkasen iloita np ultran jälkeen..mahassa uiskenteli yksi asukas ja kaikki ainakin nyt ok. Itsekin olen koittanut etsiä edullisia äitiysvaatteita,h&m äippävaatteet on mielestäni tosi huono laatuisia..kirppiksiä kannattaa kierrellä niistä löytyy ihan...
  3. M

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Täällä myöskin yksi joulukuinen odottaja..tuonne turkulaisten puolelle oon saanut jopa kerran kirjoitettua..jotenkin oon ollut niin saamaton et oikein itseäkin ällöttää! Laskettu aika olisi 3.12 ja TYKS on synnärinä. NP olis 22.5 eli huomenna ja jännittää aikas paljon..viikolla yhdeksän...
  4. M

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Ihanaa keväistä päivää kaikille! Täällä mennään myöskin tosi alkuvaiheilla LA 3.12. Minulla on kaksi tyttöä 1v2kk ja 6v joten tämä olisi kolmas(ja viimeinen) lapsi. Varovaisen toiveliaana ollaan liikkeellä, sillä matkalle on osunut myös muutama keskenmeno ennen kakkosen syntymää. Ehkäpä tämä...

Yhteistyössä