Hakutulokset

1. T

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

Onnea plussanneille!:heart: Neiti Näpsän äiti laitatko mut taustailijoihin, kiitos.
  2. T

Mitä Neiti Näpsän äiti? Ai onko sulla tullut plussa?:heart: Oonpas ollut pitkään taas pois. Tuntuu, että nyt keskityn enemmän kesään kuin tähän kirjotteluun. En edes jaksanut bongailla sitä ovista niillä tikuilla. Arvelen oireiden kanssa että oli myöhemmin kuin tavallisesti. Mutta mistäs sitä...
  3. T

Upeaa Ihanamami!! Onnea vielä!:heart: Musta tuntuu että oon töiden jälkeen niin paljon nyt ulkona ja puuhailemassa, että en ole ehtinyt tännekään. Mulla on nyt kp16 ja ovista aloin eilen metsästelee, vielä haaleita viivoja, eikä kunnon oireitakaan. Mä oon nyt päättänyt ihan vaan ottaa...
  4. T

Ihana ilma taas! Täällä menossa nyt kp9. Gallup-vastaukset 1. Toivoin ennen montaa lasta. Nyt kun on jo tilanne, että esikoinen tulee olemaan viisi kun tulee toinen, en enää tiedä. Olen alkanut haaveilla, että jos toisen jälkeen tärppäisi nopsaankin, niin olisi se kolmaskin kiva. 2.Mies...
  5. T

No jopas täällä on hiljaista!:) Me ollaan kyllä ainakin nautittu niin ilmoista, että en oo paljon netissä käynyt. Kesä!:) Ja tervetuloa haaveilija!! Mulla ei oo minkäänlaista kokemusta noista ovistesteistä raskaudennäyttäjänä, joten en kyllä osaa sanoa. Jokos oot tehnyt raskaustestin? Mites...
  6. T

bubunen mä oon käsittänyt, että ne lugesteronit auttaa siihen, että jos munasolu hedelmöittyy niin se kiinnittyy ja pysyy matkassa paremmin, vahvistaa siis keltarauhastuotantoa. Käy katsomassa lääkeinfo.fi ja hae lugesteron.:) Ihanamami voi ihana yllätysonni!:heart: tutlethan kertomaan mitä...
  7. T

äiti-07 mullakjin toiveissa saada tiputettua kilot kesän aikana niin syksyllä pääsis tutkimuksissa eteenpäin. Nyt ne ottaa kyllä verikokeet ja miehen spermanäytteen, mutta aukiolotutkimukset jne tehdään vasta kun paino pudonnut. Ainiin yöperhonen- en tiedä itsekään mitä se kaareutuva...
  8. T

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Tsemppiä Penni79 Huomasithan että täällä on hiljaista siksi että on tehty uusi lista, pikkukakkosta toivovat 29.. Siellä ei ihan näin hiljaista.;)
  9. T

No, menkat voimakkailla oireilla it is. Tänne siis.. kp 1/28-32 ja yk 21 Ihanamami onpa kumma juttu, en kyllä osaa sanoa tuohon viivaan mitään.
  10. T

Kiitti Chiaraa, noinhan se just selittinin se lekuri. Meni vaan jotenkin taka-alalle se tieto. (.) kp32/28(-32) ja dbo 13-14. Aamulla ei ollutkaan enää testejä jäljellä, pitää huomenna käydä ostamassa sillä menkkoja ei näy vieläkään! Ja tänään on ollut outoa ruokahaluttomuutta ja jos jotain...
  11. T

Voi yöperhonen- toivottavasti onni olisi puolellasi! Mä oon valitettavasti saanut apteekin omaan useammankin viivanpaikan, toivon todella että sulla ei olis kyse siitä.:) mites sun oireilu? Mulla on jomotellut alavatsaa menkkamaisesti välillä vähemmäm ja välillä enemmän jo sen 4-5(?) päivää...
  12. T

No yli parikyt kiloo pitää saada pois. Mä tiesin kyllä et paino vaikuttaa hedelmöittymiseen,mut en tiennyt et nykyvaatimukset on noin ankaria. En ole kuitenkaan ihan järjettömän painava. Ystäväni oli 5v sit ja saman painoinen; pääsi kaikkiin tutkimuksiin eikä sanottu mitään. Onko sit muutettu...
  13. T

Mun tiedot on hypänneet yhdet liian kauas. Eli nyt on oikeasti tänään perjantaina dbo 11-12 ja ko 30/28. Menkat ei oo alkaneet, testi oli aamulla nega. Muserruin lapsettomuustutkimusten ensitapaamisessa. Mun pitää pudottaa iso määrä painoa ennen kuin tekevät mitään verikokeita ihmeempää. Ei...
  14. T

Mulla on huono päivä. Oon tosi ärtynyt ja väsynyt. Rinnat kipeet ja alavatsalla menkkajomotukset. Masentaa; oon ihan varma että menkat alkaa ihan kohta. Mulle tuli esikoisestakin niin paha oli jo ennen testiä ja nyt ei oo mitään, joten en usko että olis tärpännyt. Tosi huono fiilis. Jotenkin...
  15. T

äiti -07 ja NNä mä tiedän että etenkään tänään ei mikään auta tai tunnu hyvältä. Silti lähetän halauksen.:hug: Surullista. Tervetuloa Läiti! Itsellä ei oikein mitään. Vähän välillä alavatsajomotuksia, vähän myös rintojen arkuutta. Kuten joka kuussa. Dbo 10-11 tänään, ja kp 29/28.. Ei...
  16. T

Ja NNÄ koska ajattelit että voisit testata? Kuulostaa aika hyvältä.:)
  17. T

Voi Penni79 kumpa tärppäisi etkä joutuisi leikkaukseen! (.) Tein tänään aamulla huvin vuoksi raskaustestin, puhdas nega. Tänään 28/28 ja dbo 9-10. Tai, voihan olla että tuo kierto nyt sit vakiintuu pidemmäksi, olihan se viime kierrossakin sen 30 (?) päivää.. Kuinka aikaisin sen haamun...
  18. T

Nyt on iltaa kohden alkaneet menkkamaiset juilimiset alavatsalla.. Mielenkiintoista. Huomenna on tosiaan 28/28 mutta tikutetusta oviksesta on vasta se 8-9 päivää..
  19. T

Neiti Näpsän äiti harmi jos oireet ovat taas liiankin tutut.:hug: Kiitos muuten kun teet niin kivasti tuon listan päivityksen, että käyt muokkaamalla muuttamassa tiedot, etkä aina kopioi uutta pitkää listaa.:) Ihanamami tervetuloa ja mun mielestä tuo on nyt kyllä ihan selkeä ovis.:) äiti...
  20. T

Uu, toivotaan Neiti Näpsän Äiti että menkkaoireettomuus on hyvä merkki.:) Mulla on tänään dbo 7-8 eikä minkäänlaisia oireita. Sehän nyt olisikin jos heti ekasta bongatusta oviksesta tärppäis ja oireetkin napsahtais heti niskaan.. Perjantaina aamulla aion kuitenkin testata, just for sure, kun...

Yhteistyössä