Hakutulokset

1. S

~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

Voi Joliana toivotaan, että pikkuisella olisi kaikki hyvin. Toivottavasti pääsisit ultraan tarkistuttamaan asian. Voimia! Meillä oli tänään aamulla np-ultra ja siellä pikkuisella näytti olevan kaikki hyvin :heart: Siellä uiskenteli ja pomppi reilun 5 cm mittainen sikiö. Niskaturvotus oli 1mm...
  2. S

~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

Pitkästä aikaa taas kirjoittelen tänne. Onnea Na-dene hyvistä ultrakuulumisista! Mulla np-ultra olis ylihuomenna, joten sitä odotellessa =) Oma olo on onneksi jo alkanut vähän helpottamaan ja ruokakin maistuu jo paljon paremmin mitä viikko pari sitten. Jospa se pahoin pahoinvointi olis jo...
  3. S

Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

Mukavaa helatorstaita kaikille! Viime kirjoittelustani on vierähtänyt taas tovi. Lukemassa olen kyllä käynyt lähes päivittäin, mutta työkiireet ja oma olo verottaa tällä hetekllä sen verran, että en ole jaksanut istahtaa koneen ääreen tänne kirjoittelemaan. Onnea kaikille hyvistä...
  4. S

Hei kaikki! Meille kiinalainen kalenteri ennustaa tyttöä. Jännä nähä, pitääkö paikkaansa. Viimiset pari viikkoa menny kyllä melko tasitellessa olojen puolesta. Pari viime päivää on ollu vähän helpompaa, enkä ole edes oksentanut aamulla... Odotan kyllä jo keskiraskautta, jospa sillon mulla...
  5. S

Hei kaikille ja tervetuloa uusille :wave: Joulukuu on täyttynyt kivasti odottajista ja kohta seuraavien LA:t taitaa siirtyä jo ensi vuoden puolelle! Mulla oli tänään eka neuvola, mieskin oli mukana. Hirmunen kasa saatiin kaikenlaisia lippuja ja lappuja. Terkka oli onneksi ihan mukavan...
  6. S

Heippa! Ehdin tällä kertaa vain pikaisesti lukea uusimpia viestejä. Pitää tulla paremmalla ajalla lukemaan tarkemmin. Onnittelut kuitenkin kaikille niille, jotka ovat hyviä ultrakuulumisia saaneet, ihanaa! =) Oma olo on ollut melko kurja tämän viikon. Kolmena peräkkäisenä aamuna oon...
  7. S

Hei kaikille uusille ja vanhoille :wave: Meillä on ihan hyvät tukiverkostot lähellä. Toiset tulevat isovanhemmat asuu samalla paikkakunnalla ja toiset parin sadan kilometrin päässä. Myös miehen sisko asuu samalla paikkakunnalla. Lisäksi tietty on ystäviä, jotka varmasti tarpeen tullen auttaa...
  8. S

Heippa kaikille! Hurjaa vauhtia täällä kyllä tulee juttua, viikko on hurahtanu niin nopeaa, että oon vain ehtinyt pikaisesti lueskelemaan teidän juttuja. Ensiksi pahoittelut ja voimia 3kerta suuresta menetyksestä :hug: Sitten vähän omia kuulumisia varhaisultrasta, jossa siis käytiin...
  9. S

Voimahali Elina31v :hug: Me aiotaan kysyä sukupuoli sitten rakenneultrassa. Jotenkin musta on alusta asti tuntunut, että haluan tietää tulevan vauvan sukupuolen. En usko, että mitään testejä alan tilaamaan, vaikka hauskahan niitäkin voisi olla kokeilla :D Tosin niiden luotettavuudesta en...
  10. S

Heippa kaikille ja tervetuloa uusille :wave: Voimia ja pahoittelut niille, jotka ovat menetyksen kohdanneet :hug: Plussauksen jälkeen aloin syömään Minisunin raskaus & imetys monivitamiinia. Tällä hetkellä en muita ravintolisiä syö, vaikkakin lisä d-vitamiinin ottaminen vähän houkuttais...
  11. S

Minel Täältäkin suunnalta voimia ja pahoittelut suuresta menetyksestä. Tsemppihali ja jaksamista :hug: Himoista Mihinkään tiettyyn ruokaan mulla ei oo tullu vielä himoa. Mutta yleisesti jos jotakin ruokaa alkaa tekeen mieli, niin sitten sitä olis saatava ihan heti :D Täällä poksutaan...
  12. S

Heippa kaikille ja onnea uusille plussanneille =) Pari päivää ollu kyllä niin kiireistä, että en ole täällä juuri ehtiny piipahtaa. Itsekin voisin liittyä myöhemmin tuohon fb-ryhmään. Todennäköisesti sitten, kun ollaan kerrottu asiasta läheisille yms. Olen melko laiska fb:n päivittäjä...
  13. S

Kiva kuulla, että Na-dene sulla ollu vuodoton päivä. Herkät limakalvot kuulostaa kyllä järkeenkäyvältä selitykseltä. Toivotaan Taru81, että sullakin vuoto ois harmitonta ja kaikki olis hyvin. Harrastuksista Mun harrastuksiin kuuluu kuntosalia, jumppaa, spinningiä. Talvella tykkään hiihtää ja...
  14. S

Mullaki Taru81 ja Na-dene teidän puolesta peukut ja varpaat pystyssä. Suuret tsemppihalit :hug: Myös kaikille muille tsemppiä, koska onhan tää alkuaika kamalan piinaavaa aikaa, kun ei vielä tiedä masuasukista mitään...Noh 18.4 toivottavasti varhaisultrassa jo jotain selviäis =) Nukkumisesta...
  15. S

Kengu83 Mitä D-vitamiinia syöt? Ennen plussaamista söin D-vitamiinia ainakin 50 mikrogrammaa/vrk. Mutta nyt kun soittelin ekaa neuvola-aikaa, niin neuvolatäti oli sitä mieltä, että 10 mikrogrammaa riittää, joka on raskaus + imetys monivitamiinivalmisteessa. Musta se tuntuu kovin vähäiseltä...
  16. S

Tervetuloa mukaan keskusteluihin kaikille uusille =) Kiva, kun porukka kasvaa! Sain tänään varattua ekan neuvolan 25.4 ja varasin myös ajan varhaisultraan 18.4. Stormy 5+0
  17. S

Leonella osanotot! Na-dene ihana kuulla, että "pampula" on oikeassa kohdassa kasvamassa ja kaikki hyvin =) Mulla mietityttää vähän sama ku jen_ni:llä eli oireettomuus. Tähän mennessä mulla ei ole juuri oireita ollut. Tosin mulla ei oo edes vertailukohtaa edellisiin raskauksiin..ku tää on...
  18. S

Minunkin puolesta vielä pahoittelut Eea:lle ja jen_ni:lle edellisistä ikävistä raskauskokemuksista. Pidetään peukut pystyssä kaikille, että raskaudet sujuisi hyvin ja saatais ihania, terveitä vauvoja joulukuussa :heart: Mulla on ollut tähän mennessä hyvin vähän mitään "klassisia"...
  19. S

Muutaman päivän olen sivusta seurannut teidän keskustelua. Ehkäpä uskaltaudun nyt itsekin liittymään mukaan. Positiivisen testituloksen sain viime viikon pe, mutta pari testiä olen perjantain jälkeen tehnyt vakuuttaakseni itselleni, että tosiaan olen raskaana! Viimeisin testi tältä aamulta...

Yhteistyössä