Hakutulokset

  1. NiinaAnniina

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Mie kävin eilen neuvolassa. Paino oli tippunu kilolla viime käyntiin, eli ei lisäkiloa tässä raskaudessa vielä. Tänään viikkoja siis 15+5 peräti kasassa. :) Hemoglobiini tais olla tyyliin 145 eli ainakaan siitä ei väsymys kyllä johdu vauvaakin kurkattiin massussa mut oli niin hassussa asennossa...
  2. NiinaAnniina

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Voi mie niin tiiän tuon tunteen että ei sitä raskauden hekumaa ollutkaan.. Nyt en oo ees oksentanu koko aikaa mut ei silti oo mikään voittaja fiilis ku väsyttää niin paljon että tuntuu että oon vaan varjo entisestä. Oon varmaan siinäkin suhteessa auto lintu että en erityisemmin ees oota niiden...
  3. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Mimmuskainen kyllä täällä on muitakin ylipainosia odottajia :D miun painoindeksi tais olla 30 peräti :D esikoista oottaessa se oli 32 mut laihuin raskauden aikana.. nyt pelkäänkin että kerään viime raskaudenkin kilot nytten :D
  4. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Julide meillä on nyt sitten sama LA eli häntäpään kulkijoina mennään:p mut mie ainakin jäin tänne ku täällä alotinkin ja uskon vahvasti että ihme on kyllä jos meillä vauva kyydissä köröttelee tuonne asti ku esikoinen otti varaslähtöä.. Tosin näinku ajattelee niin varmaan oon sit käynnistyksessä :D
  5. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    kyllä kun buranaa lukee niin on että viimisellä kolmanneksella ei saa syödä. :) eli olisko sitä tutkittu vähän enemmän :)
  6. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Yritin kovasti mutta en millään jaksnu nyt kaikkia kommentteja kerta istumiselta lukea. :) Oon ollu hiljanen mut oli ihan hullu työ viikko, jonka jälkeen olin viikon ulkomailla ja sittten taas hullu työ viikko.. tuntuu välillä että olis ihan kiva vaan ollakkin välillä :D ehkä tää tästä...
  7. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    mie kävin ultrassa tänään ja takapakkia otettiin aika reilusti :D siellä se madon sydän sykki mut viikkoja piti olla kasassa 8+6 niin ultrassa olikin vaan 7+2 maksimissaan :D Eli miulla LA:kin varmaan siirtyy sitten toukokuun puolelle jossain välissä. Mutta sydän madolla sykki oikein hyvin ja...
  8. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    miulla oli viimeraskaudessa tuo sokeri rasitus kanssa jo viikolla 12 ja voin sanoa että oli elämäni tähän asti hirvein kokemus. Miulla oli siis tosi voimakas pahoinvointi ja sen litkun kun sain juotua niin makain vaan odotustilan penkeillä kuoliaana ja en voinu puhuu enkä uskaltanu yskästä ku...
  9. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Miekin kävin tänään neuvolassa ja eihän siellä oikein mitään tehty.. Ensviikolla kuitenkin ultra tiistaina ja sitten sen jälkeen saan vasta verikoe paperit ja joensuuhun mennään ultraan sitten aikanaan. Ens viikon jälkeen kuhan tiettää että onko siellä ees mitään ja millä viikoilla ollaan...
  10. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Eireann: Tietenkin ymmärrän että jos on helposti panikoituva niin painkoituu, mutta hei jos meinaiset syyä vaan kaikkee missä ei oo e-koodeja jne. niin siun pitäs kasvattaa ruuat ite, jolloin maasta vois tulla joku myyräkuume tai vastaavaa. JA muista että porkkanaankin voi tukehtua.. Siis yritin...
  11. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    miun pitäs kanssa käydä kaverilta lainaan tuo doupleri. :) olis jotenkin luottaaisemmin mielin ku vois tarkistella. :) Ylihuomenna jo eka neuvola oon kyllä niin toiveikas että voitas pikkusta kurkistaa että onko siellä edes mitään ku siis meillä on neuvolassa ultra ja melkeen joka neuvola...
  12. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Täällä muljahtelee kanssa massussa välillä kovin hassusti :D ihan niinku vauvan liikkeet sitten myöhemmin.. :D oon aatellu että jos se kohtu kasvaa niin suolet ettii omaa paikkaansa niin muljahtelee. luppa- harmillista tuommonen toivottavasti olis vaaratonta ja että löytys se syy...
  13. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Täällä ei oirein oireita. Näin viime yönä unta että ekassa neuvolassa ei mitään vauvaa ees löytyny Olin vaan kuvitellu olevani raskaana.. Noh sen näkee sitten. Välillä oon ihan varma että oon TODELLAKIN raskaana ja sitten taas on olo että taidan vaan kuvitella :D Mie oon Nuoriso-ohjaajana...
  14. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    synnytyksestä niin miun synnytys alko lapsivesien menolla ja sitten käytin sairaalassa kerssiä ja olin ammeessa ja sitten sain kohdunkaulanpuudutteen. AH! Puudute vei kaikki kivut kokonaan ja monitoreilta vaan katottiin millon supistaa. siinä sitten pelailtiin puhelimilla ja harmitltiin kun ei...
  15. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    No täällä alko tänään nyt se pöntön halailu. Toivon kyllä että on vaan yksittäinen kerta.. Tuntuu että hajut käy paljon pahemmin tässä raskaudessa nenään. Ja tänään oltiin kylässä niin siellä oli kalaa niin hyi että ku hais pahalle.. yritin sit nätisti nenää pidellä että eivät tajuis ja sen...
  16. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Mie oon kanssa värjänny hiuksia normaalisti aina raskaus aikana. Nyt on vaan tukka muoti "muodinmukainen" eli liukuvärjätty vaaleaksi latvoista niin eipä oo paljon värjäilemistä kun ei tuu juuri kasvua kun se on tuolla latvoissa :D Seksistä niin ei oo meillä ollu muutoksia.. Viimeraskaudessa...
  17. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    mie varasin ekan neuvola ajan 10.9. Sitten selinää että pääsenkö tälläkin kertaa ultraan ennen np:tä. Viimeks ainakin pääsin ihan vaan koska kierto on hieman pitempi kuin "normaali" 28 päivää :D Kertomisesta niin mie oon kertonu muutamalle kaverille. Ja töissä yritän pimittää niin pitkään...
  18. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Aikä jännä tuo että uutena tullu tuo inkivääri. Onkohan se tullu sitten ihan tän vuoden puolella? tai siis pakkohan sen on ollu tulla vasta tänvuoden puolella kun olisinhan mie siitä muuten kuullu. :D mitähän se sitten aiheuttaa? mie lähen ens kuussa espanjaan koulun kanssa viikoks ja...
  19. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    mie join viimejouluna glögiä ja söin pipareita. :D mistään en oo ikinä kuullukkaan että inkivääriä ei sais syödä :D Niin sitä aina vaan oppii :) Ai niin ja mie juon myös glögiä kylmänä ja minnuu katotaan aina vähän kieroon silloin. :D
  20. NiinaAnniina

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Kultapupu: mie on kunnalla töissä. Eli kaikessa pitää säätää ja mitään ei makseta rahana jos sen voi pitää lomina jne.. Oon nuoriso ohjaajana ja yksin niin ylityö tunnit on aina sitten sitä luokkaa ja vapaa päivien survominen melkein mahdottomuus. :D Jaku vastahan mie oon ollu 2kk töissä...

Yhteistyössä