Hakutulokset

1. N

Alkuraskaus.

Blaah, tuskin olen paksuna, vaikka hartaasti sitä ollaan tosiaan jo toivottu. Pitänee käydä lääkärille juttelemassa kun tosiaan 3v ilman minkäänlaisia ehkäisyjä ja yrittämällä yritetty viimesen vuoden ajan... onko tämä nornaalia? Toisaalta taidan poistua taas vaihteeks tältä palstalta kun ei...
  2. N

Alkuraskaus.

Juurihan mainitsin että vasta olen kaksi negaa näyttänyttä testiä tehnyt. Enkä ole nii carakas että joka päivä voisin uusia tehdä. Anteeksi jos vaivaan teitä kysymyksilläni, en vaivaa ene
  3. N

Alkuraskaus.

Sain palautetta toiselta foorumilta että kyseessä olisi kemiallinen raskaus, tuli Tietysti hieman paha mieli, mutta itseni tuntien en voi uskoa sitä. Tapahtunut mahassa nii paljo että vaikea uskoa. Onko muilla siis samanlaisia tuntemuksia, kun jos viikkoja nii minulla rupeisi ehlä nyt vasta joku...
  4. N

Raskaanako? Hjelp!

Eikait se auta sitten kun jatkaa yrittämistä. Edelleen outo paine mahassa, mutta kai se on sitten vaan kuviteltua tai jotain. Menkkojen pitäis alkaa nyt ensi kuun alusta, joten niitä tässä odotellessa ja kun sanoinkin, en muuten olisi niin innostunut mutta kun ei ole kolmen vuoden aikana koskaan...
  5. N

Raskaanako? Hjelp!

Voisko joku vastat jotain? Tiedän et te tiedätte..
  6. N

Alkuraskaus.

Toiveena on saada lapsi, ja nyt sitten jännittelen tässä kun on ollu hyvinkin outoja tuntemuksia, mutta aika alussa olisi jos olisi tärpännyt. Kaksi testiä olen tehnyt ja ne näytti negaa vielä, mutta oireet jatkuvat. - Aluksi oli rajuja mielialanvaihteluja, loukkaannuin helposti ja itkeskelin...
  7. N

Voisinko olla?

Toiveena on saada lapsi, ja nyt sitten jännittelen tässä kun on ollu hyvinkin outoja tuntemuksia, mutta aika alussa olisi jos olisi tärpännyt. Kaksi testiä olen tehnyt ja ne näytti negaa vielä, mutta oireet jatkuvat. - Aluksi oli rajuja mielialanvaihteluja, loukkaannuin helposti ja itkeskelin...
  8. N

Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

Voisko olla? Toiveena on saada lapsi, ja nyt sitten jännittelen tässä kun on ollu hyvinkin outoja tuntemuksia, mutta aika alussa olisi jos olisi tärpännyt. Kaksi testiä olen tehnyt ja ne näytti negaa vielä, mutta oireet jatkuvat. - Aluksi oli rajuja mielialanvaihteluja, loukkaannuin...

Yhteistyössä