Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun lapsoset 2013

    Täällä kanssa yksi marraskuussa syntyneen äiti :) Tosin laskettu aika oli 29.10, mutta poika päätti syntyä 2.11 :) Meillä on mennyt ihan hyvin. Ollaan alettu maistelemaan soseita pari päivää sitten ja korvikkeella ollaan menty nyt vähän yli kuukausi. Velliä oon sekoittanut korvikkeen sekaan...
  2. S

    Nuorten äitien blogeja

    Everyone knows life has it's ups and downs, one day you're on top of world
  3. S

    Linkkailka PALJON blogejanne!!

    Everyone knows life has it's ups and downs, one day you're on top of world :)
  4. S

    Uusia odottajien blogeja? :)

    Tässä mun Everyone knows life has it's ups and downs, one day you're on top of world Entiä onko niin uus mut kuitenkin. Oon linkannu tonne toiseenkin keskusteluun :)
  5. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Hei! Mäkin voisin tuohon fb-ryhmään liittyä :) Meillä on RU kahdenviikon päästä! jännittää, toivottavasti selviäisi kumpaa odotetaan :) Täälä mennään nyt 18+6.
  6. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Heissan! Täälä yks esikoistaan odottava :) Ensimmäinen ultra li 17.4 ja kaikki oli todella hyvin. Aika rauhallinen pikkutyyppi oli silloin, nukkui tai jotain :) huomenna on eka lääkärineuvola ja olisi kiva päästä kuulemaan taas sydänäänet :) rakenneultra on 18.6 eli jonkinverran aikaa sinne :)...
  7. S

    Monennella viikolla tunsit liikkeet?

    Itellä vaihtuu 15 viikkoon tiistaina, ja eilen kun olin menossa nukkumaan, niin tunsin just sellasta elohiirimäisiä hipaisuja ihan alavatsassa. En sitten tiiä mitä oli :)
  8. S

    Nuorten äitien blogeja

    Tässä mun Everyone knows life has it's ups and downs, one day you're on top of world
  9. S

    vauva vuodelle 2013?

    Saako vielä pistellä pyyntöjä jos haluaa ryhmään mukaan? :) täälä ollaan viikolla 12+5 :)
  10. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Nohyvä että toi oireettomuus on ihan normaalia välillä :) Ens keskiviikkona eka ultra! Jännittää jo nyt että onkohan kaikki hyvin :) toivotaan parasta.
  11. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Miten muuten muilla, onko jollain ollut niin että tuntuu välillä että oireet ovat viikon tai kaksikin pois ja sitte taas tulee takas? :) itellä tuntuu välillä tällee et joku viikko tai viikot on ollu lähes ihan oireettomia
  12. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Meilläkin on vaan kaks ultraa raskauden aikana ellei sit halua sitä kolmatta lopussa tai jotenki:// ois yli kiva jos olis vähä useemmin:)
  13. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Meilläkin on kans sairaalalla äitiyspolilla se ultra. Neuvolassa meillä ei tehty muuta kun juteltiin ja otettiin verikoe ja paino ja pituus ja annettiin esitteitä. Ei muuta, mutta eikai siel ekalla kerralla muuta yleensä tehäkkää.. Onko muilla ollu kuinka pian ekan neuvolan jälkeen se ultra? :)
  14. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    joo hyvä! :) se ei jotenki ollu edes vaikeeta koska oli kunnon syy miks lopettaa :) ja jotenki paljon parempi olla ilman tupakkaa:)
  15. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    oii, juu mulla pitäs olla siin 29.10 :)
  16. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    onko teillä muuten koska laskettu aika?=)
  17. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    tai sitten mut voi ihan lisätä kaveriksikin facebookissa, jos laittaa vaikka yksityisellä nimen :)
  18. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Aivan joo, mutta hyvä jos on helpottanut:) Joo kyllä ajattelin ottaa kuvan joka viikolta :) Ja tommonen ryhmä vois olla ihan kiva, en tiiä osaanko ite ainakaan tehdä sellasta :D
  19. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    mulla kans ollu vähän närästystä, mutta ei kovin paljon :)
  20. S

    Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

    Voii, odotan niin sitä ultraa ja sitä et maha alkais pikkuhiljaa kasvamaan! Tottakai jtn pientä turvotusta on ollu mutta ei sen kummempaa :) Onko sulla muuten ollu mitään pahoinvointia tai millasia oireita? Tai onko pahimmat oireet menny jo pois :) mulla itellä on nyt tällähetkellä oikeestaan...

Yhteistyössä