Hakutulokset

1. M

Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Moikkaa! Plussasin tuossa huhtikuun puolessa välissä ja aattelin nyt saapua tänne teidän seuraanne kirjottelemaan :) ! Ensimmäinen neuvola on parin viikon päästä ja nyt mennään viikoilla 6+4, eli aluillaan vielä! Rupesin tänään kirjottelemaan odotusblogia ja jos jotain kiinnostaa niin voi lukea...
  2. M

*Esikoista yrittämään 2013!*

Ihanaa että muut ovat plussailleet perässä!! :heart: Onnea paljon kaikille!! Itse olen siirtynyt kanssa lueskelemaan tuonne plussainneiden puolelle, mutta käyn täällä välillä lukemassa teidän kuulumisia :) Linkkaan tähän myös miun odotusblogin jonka aloitin juuri, jos jotain kiinnostaa niin...
  3. M

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Tuutte varmasti perässä! :heart: Itellä oli kyllä tänään semmonen olo että jos tulee nega niin oon kyllä päästäni sekasi. Sen verran oireita oli :D
  4. M

HIHHIHIH! plussa tuli :heart: en uskonut ennenkuin kahella tavan testillä ja yhellä digitaalisella :D
  5. M

HIHIHIHIHI!! ARVATKAA MITÄ?! täällä tuli plussanen, tein kaks tikkutestiä ku en uskonu todeks! Ja clearbluen digitaali näytti 1-2 raskaanaa :heart:
  6. M

Ei näy tätiä. Kiertopäivä 31/28 ja tänään testin kunhan illalla menen kotiin. Ei oo ollu muita oireita nyt ku et eilen illalla koski mahaan ihan ku menkat alkas ja olinki varma et yöllä ne tulee mutta ei. Illalla myös kahesti iski iskiaskipu vasemmalle alaselkään.. Noh tänään sen näkyy :-D aika...
  7. M

30/28. Vielä maltan oottaa testin tekemistäää! :-D ei o tätiä näkyny!!
  8. M

Tänään kierto 30/28. En oo vielä tehny testiä mut huomenna tai keskiviikkona jos ei tätiä kuulu. Tänään kahesti huimannu ihan hulluna.. Mut nyt yritän pysyä tyynenä ja vain odotella :-D
  9. M

Täällä kiertopäivä 29/28 JA jännittää!! Oireita ei oo nyt ollu joten odotan tätiä saapuvaksi ja teen testin vasta keskiviikkona jos ei oo alkanu.. Eipä ainakaa turhaa harmita negatestejä tehä jos ei oo tärpännykään!! Plussia kaikilleee:heart:
  10. M

Täällä kiertopäivä 29/28. En oo vielä testiä tehny ku aattelin nyt oottaa keskiviikoon rauhassa , niin ei ainakaan harmita turhaan tehä negatestoja. Siihen mennessä uskon että täti tulee jos on tullakseen, koska miulla kierto on aika säännöllinen ! Mut katselmoidaan :) Tsemiä kaikille uuteen...
  11. M

Heilanga +++++++++++++ :heart: siulle! Mary Ann Mie ku pääsin sitä oireettomuutta valittamasta päivällä, niin nyt nouski semmonen olo että josko sittenkin!! :whistle: Kävin tuossa saunassa ja alko huippaamaan sen jälkeen ja kunnon mahakrampit tuli. Aattelin jo et nytkö se täti tuli. Mutta ei...
  12. M

Tänään jo siis tosissaan päivällä olin menettänyt kaiken toivoni että ois tärpänny. Kiertopäivä 26/8 dpo11. Kun ei ollut mitään oireita päivällä!! EI MITÄÄN. Noh, kävin sitten tuossa saunassa ja oli pakko kylppärissä ottaa seinästä tukea ku huimas niin helkkaristi. ( ei oo ikinä huimannu) sain...
  13. M

Plaaplaplaa. En kestä odottaa lauantaihin. Tänään kiertopäivä 26/28 ja eipä oo mitään kamalasti poikkeavaa täällä ! Huomasin toki että pissa haisee jotenki tosi vahvalle, mut luulen että se on vuan miun mieli joka uhittelloo :D Vähä on myös vihlassu oikeelta puolelta nivusen kohalta muutaman...
  14. M

Alexandra89 No toivottavasti! Kyllä sanon et mulla kroppa vittuilee sit kunnolla ku koulussa söin niin meinasin oksentaa ku ruoka maistu ihan kamalalle! (jauhelihalaatikko). Ei siis mennyt ruoka alas.. Ihmettelen kyllä mitä tää on jos menkat alkaa :((
  15. M

annab no mulla sitä valu ihan niistämättä :D Olin vaan et pakko saada tyrehtymään ennen ku koulun lähin! Miulla ei oo ikinä ennen vuotanu :o
  16. M

Nyt nyt nyt. Ainaki yks oire bongattu jota en oo voinu kuvitella!! Dpo10 ja heräämisen jälkeen nenästä vuoti verta ihan kunnolla!! Tämmöstä ei oo mulla ikinä tapahtunu :O eilen olin ihan varma että ei oo tärppi käyny mutta tää on hämmentävää!!! Lisäks masu kramppas kävellessä ja nyt nippailee...
  17. M

No nyt on mielenkiintosta! Aamulla ku heräsin niin nenästä vuoti verta. Mitä mulla ei ikinä tapahdu!! Tätä oiretta en ainakaan ole siis kuvitellu :-D nyt on siis dpo 10 ja kiertopäivä 25/28.... Mahassa kramppas ku kävelin bussista koululle mutta nyt ei mitään. En kehtaa tänään vielä testailla...
  18. M

Caro, itekki täytin eilen sen 21 ! :D Mieti jos plussattaski vielä samoihin aikoihin. hehehe :heart:
  19. M

Evangelina oispa! :D Ja lisäks ku mainihit niin oon täällä itkeny nyt eilisen ja tämän päivän :DD
  20. M

Edelleen itsestäni vain jauhan täällä koska jännittää!! Nyt on kiertopäivä 24/28. Ja dpo9!! Eilen ku oli dpo8 niin oli koko päivän tosi kuvottava olo, ei maistunu ruoka. Lisäks huomasin että nenä meni tukkoon. Yöllä heräsin hiestä märkänä ja näin ihan ihmeellistä todentuntusta unta!! Tänään dpo9...

Yhteistyössä