Hakutulokset

  1. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Vaihtelevat on tunteet näin vanhemmallakin iällä: olenko oikeasti raskaana? Pysyykö tämä mukana? Uskallanko iloita raskaudesta vielä? Toivottavasti se on oikeassa paikassa. Ei uskalla kertoa kenellekkään, jos jotain sattuu. Ja muuta kun ei voi tehdä kuin odottaa ja se odottavan aika on...
  2. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Epätodellinen olo: plussasin!Ylipaino ja ikä tässä mietitytti,etten uskonut mahdollisuuksiin.24.9.21 jätin pillerit pois.Nopeasti raskauduin.Toivottavasti pieni pysyy matkassa,sekin vähän pelottaa.Aikaiset ovat vielä viikot meillä.Toivon myös kaikille lasta haluaville positiivisia uutisia.
  3. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Tadaa,minäkin palasin tänne.Päätimme antaa mahdollisuuden kolmanteen raskauteen/lapseen.Mä pohdin sitä,että voisko mua kaduttaa,jos ei edes yritetä.Tekemättä jättämisiä ehkä katuu sitten.Mä olen nyt 41 ja taaperomme syntyi 15.3.2020.Sectioon päätyi se niin nyt lienee turvallista jo...
  4. H

    Oululaiset äipät

    Moi!Mä lähtisin mieluusti lenkille,kahville ym. :) Olen 32-v. ja poikani on 1,7v. Postia voi laittaa osoitteeseen: himmeli80@suomi24.fi voidaan porista sitten lisää..

Yhteistyössä