Hakutulokset

1. M

onko japani-kauppaa Hesassa..?

En tiedä kiinnostaako vain nuorisokulttuuri, mutta Tokyokan on mainio japanilainen kauppa: http://www.tokyokan.fi/
  2. M

Seksiasiaa, miehen kesto

Asiaan tietysti auttaa varmaan parhaiten kun käy rakentavan keskutelun sen oman miehen kanssa eikä vaan valita foorumeilla ;)
  3. M

Taaperoiden kanssa matkustaneet!

Ainakin viime lomareissulla (Saksaan) oli kaikissa kolmessa eri hotellissa matkasänky valmiiksi pedattuna odottamassa kun sellaisen oli varatessa pyytänyt. Yhdessä hotellissa oli ilmoitettu joku hintakin, mutta eipä sitä laskutettu kuitenkaan. Autovuokraamosta sai muutamalla kympillä...
  4. M

Voi kettu, mikä tilanne...(miesasiaa, apua kaivataan)

Ekan ottaisit, mutta et saa. Toinen olisi järkevä vaihtoehto, jota et halua. Miksi pitää valita näistä kahdesta? Ei kuullosta kumpikaan oikealta valinnalta. Ehkä jatkat seksiä ensimmäisen kanssa ja lopetat seksin toisen kanssa? :)
  5. M

Seksiasiaa, miehen kesto

Jos mies tulee liian nopeasti, niin ehkä laukeaminen tapahtuu liian harvoin? Kun kyseessä on esim toinen kerta samana päivänä tai parin tunnin sisään, niin kestää varmaan paljon kauemmin. Onhan noita kaikenlaisia kikkoja kestää kauemmin sängyssä. Ne vaan yleensä muuttuu miehen puolella...
  6. M

Paras sekstailunne....

Erään uuden työkaverin kanssa oli ollut pitemmän aikaa selittämätöntä sähköisyyttä. Oltiin juteltu paljon ja vietetty paljon aikaa yhdessä vaikkei työt sitä vaatineetkaan. Olin kertonut naiselle pitäväni hänestä (ja häneltä oli erään baari-illan jälkeen tullut tekstarina vastaava tunnustus)...
  7. M

Meiliin, skypeen tai gtalkiin

Moi, Kokeillaan nyt tätäkin kun ei tässä mitään voi hävitä :) Eli olen 35 vuotias, kaksivuotiaan pojan isä. Teen kohtalaisen yksinäistä työtä ja istun paljon yksin koneella tai olen puhelimen ääressä. Olisi kiva saada jotain sosiaalista toimintaa päivän mittaan. Olisi kiva vaihtaa...

Yhteistyössä