Hakutulokset

  1. Reine

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Mun (jo aiemminkin mainostettu) blogi on Rimakauhua ja rakkautta Se on puhtaasti raskausblogi (ja lapsettomuushoidoista kertova), joten kun sinne tulee kaikki vuodatettua, niin ei aina täällä enää jaksa/muista kertoa samoja juttuja. Mulla ei tunteet juuri heittele, mitä nyt herkistyn vedet...
  2. Reine

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Terve! On taas jäänyt kirjoittelut vähille. Viime kerran jälkeen on vissiin ollut neuvolalääkäri ja np-ultrakin. Ja vähän muutakin: mulla todettiin jonkin asteen kilpirauhasen liikatoimintaa, mikä siis selittää normaalia voimakkaamman pahoinvoinnin ja väsymyksen. Beetasalpaajat oon aloittanut ja...
  3. Reine

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Tämän päiväinen neuvolakäynti muutti mun laskettua aikaa ja viikkoja päivällä, eli nyt mennäänkin 8+6. Neuvolan tietokone laskee viikot jotenkin oudosti, vaikka hedelmöityspäivää ei muuteta. Noh, mennään niillä, niin en mene itse sekaisin... Eli Reinen voisi siirtää kohtaan LA 8.11. ja...
  4. Reine

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Blogini lapsettomuushoidoista ja raskausajasta: Rimakauhua ja rakkautta
  5. Reine

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Heissan! Ei oo tullut kirjoiteltua, kun ei vaan ehdi/jaksa istua koneella. Äsken koitin silmäillä läpi viestit parilta viime viikolta - ja niitä kuulkaa oli! Vastailenpa nyt omalta osaltani muutamiin keskusteluaiheisiin, joita silmiin osui. Oireista: - pahoinvointia on 24/7. En oo...
  6. Reine

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Reine (rv 7+2) ilmoittautuu! :) On ollut niin huono olo, ettei ole koneella pystynyt istumaan. Ultra toi hyviä uutisia, erittäin vahva sydän siellä läpätti. <3 Ultrassa näkyi myös hematooma, joka pienesti vuotaa verta ja aiheutti jo lievän paniikin tuossa aiemmin, kun hetken luulin...
  7. Reine

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Ilmoittaudun uutena mukaan. :) LA on vielä epävarma, mutta omien laskujeni mukaan se olis 9.11. Taustalla useamman vuoden lapsettomuushoidot, molemmat lapset saaneet alkunsa mikroinjektiolla, esikoinen tuoresiirtona ja tämä tulokas pakkasesta. Nyt ollaan 6. viikolla, perusoireet kuvioissa...

Yhteistyössä