Hakutulokset

  1. G

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Pitkästä aikaa! Tyttö syntyi 8.7, ollaan oltu kotona syyskuun lopusta alkaen :) Hyvin on mennyt, pari kertaa on tullut tulehdus jonka johdosta ollaan jouduttu osastolle. Pikkuinen ei tahdo nukkua kunnon öitä, tähän haetaan syytä joka saattaa johtua kun hänellä on ollut niitä hengitys...
  2. G

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Heissan 2 viikkoa kotiin pääsyyn! Alustavasti suunniteltu 2 viikon päähän, toivon että kaikki sujuu hyvin, että päästään murun kanssa kotiin :) Tyttö saa tarpeeksi itse otettua happea keuhkoilla!! tämä oli hurjan ihana uutinen. Happiviikset on välillä vielä käytössä. Yksi verensiirto...
  3. G

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Moikka pitkästä aikaan! Tyttö on keskolassa edelleen, voinnissa on muutosta parempaan vaikka.kovia on jo kokenut. 15.8 hänelle tehtiin verensiirto joka onnistui! Tämä.oli pelottava päivä, kun pikkuiselle annetaan veera :'( Riskitkin oli aika suuret. 3 infektiota on kärsiny johon on syöty...
  4. G

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Heipssan! Tyttö täytti maanantaina kuukauden! Lisää painoa on saatu 300g!! Ja pituutta 1,5cm. Mutta muita surullisia asioita on, tyttö on sairastellut taas aika paljon. 4pv sitte tuli infektio johon menee nyt antibioottia. Sydänkoneesta ei olla vieläkään päästy :/ Tytöllä välillä sydän...
  5. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Hei jälleen Meille on tullut tytön voinnissa takapakkia. Alku näytti lupaavalta, mutta 6pv iässä tytön keuhkot ja sydän alkoi reistailemaan. Tällä hetkellä hän on siis Sydän- ja keuhkokoneen vankina, tekee niin pahaa katsoa vain vierestä. Oltiin torstaina HELSINGIN sairaalassa, meidät...
  6. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    8.7 klo 10.13 syntyi pieni tyttö, 1740g ja 37cm :heart: Tyttö päätti tulla täysin yllättäen ja aikaisin! Tällä hetkellä hän on teholla ja keskoskaapissa. Tulen myöhemmin kertomaan lisää :) Gilda ja Alisa 3pv
  7. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Heippa vihdoin! Kirjottelu on nyt jäänyt vähemmälle. Kesäopinnot on nyt tehty! :) Töistä alkoi viikon loma! Vähän se 8h seisoskelut on alkanu tuntumaan selässä ja supistuksia on alkanu tulemaan. Mutta kun ei voi oikein jättää noita töitä kun opiskelija olen niin rahaa tarvii. Eikä ne...
  8. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Heippa täältä metän keskeltä Jämsästä Jukolan viestistä :D En sentää itse ole ryhtynyt tuohon, sisko halusi että lähen hänen mukaan. No mitäs muutakaa ois ollu ku o vapaa päivä. Totta kai lähen siskon kaa matkaan mukaan. Jäädään ehkä yöksi.. Vaikka mua ei.kyllä houkuta selkäsärkyineen nukkua...
  9. G

    muita yksin odottavia??höpinöitä/vertaistukea samassa tilassa oleville :D

    Juu totta kai saa kysyä! Asuttiin siin yhdessä kun tulin raskaaksi. Alusta asti mies tai no käyttäytyi kuin poika oli täysin välinpitämätön raskautta kohtaan. Yritin selittää ja selvittää mikä mättää mutta turhaan. Alkiraskaus elettiin vielä saman katon alla.. Mies keskittyi pleikkarilla...
  10. G

    muita yksin odottavia??höpinöitä/vertaistukea samassa tilassa oleville :D

    Heip Täällä olisi 20v yksinodottaja Turusta: ) Vauvan LA on 4.9.2013 :) Taidan olla ainut keskiraskauden ylittänyt? Turvotusta poden täällä kotona, jalat on kun tukit ja.nyt sohva kutsuu huilaamaan! Gilda ja F 27+1
  11. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Heipsan Eilen posahti rv 27+0! Kiirettä on piisannu noissa opiskeluissa ja viikonloppuisin töissä on tullu vedettyä hiuka liian pitkiä päiviä mutta rahaa sitä nyt tarvitaan. Työnteko mulle maistuu, että ei tää masukki oo ainakaan vielä sitä haitannut. Helle! On toisaalta mukavaa kun saa...
  12. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Heippa.. Pitkästä aikaa! Huhuh hellettä piisaa! Koko-ajan kuuma, hiostav ilma, en halua käyttää mitään farkkuja tms. Kuumaa ja kireitä :/ Kotona kaikki kkunat auki ja tuuletinkin tuli hommattua! Nythän alkoi tuolta yliopistolta loma mutta mä saan kesällä yliopistolla suoritella kursseja...
  13. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Heippa Stressi, kiire = Pahoinvointi, supistelut Ihan hirveät 1.5vko, stressi on ollut järjetön :/ Noiden opiskelujen kanssa on sumplittu, mulla kun on vasta 1v käytyä yliopistoa.. Aika vähän. Mutta sain mahdollisuuden kesällä käydä osan ensi vuoden opinnoista. Yksin ku vauvan kanssa olen...
  14. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Heipsan +24 astetta auringossa!! Oli onneksi vain 2h luentoa, jonka jälkeen sitte ulkona tulikin vietettyä koko päivä :) Kävin kävelemässä rannan lähellä ja ekat ulkoilma jätskit korkattu! Kotonakin ruuan söin parvekkeella ja pyykitkin kuivui parvekkeella. On se aurinko vaan ihana. OLO on...
  15. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Kiitos uudesta pinosta! Mulle voi laittaa Tyttölupaus Iloista vappua kaikille! Eilen mentiin ystävän kanssa ilta auringossa kävelemään rantaan ja syötiin hyvin meillä :) Tästä ystävästäni tulee vauvan kummi. Tänään lähdetään käymään vapputorilla ja ehkä piknikille jos jaksetaan :D...
  16. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Heip Voikun on surullisia uutisia :/ Jaksuja kaikille Itse en tiedä onko tämä niin surullista, mutta minnullakin oli rakenne-ultrassa sekä hyviä että huonoja uutisis. Tyttö siellä köllötteli :) Tarkempaa tutkimusta tehdessä huomattiin että tytöllä mahd. Poikkeavaisuutta masussa mutta sata...
  17. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    20+0 saavutettiin keskiviikkona Odotan niin paljon rakenne-ultraa, vielä 6pv!! Jotenkin tuntuu vain että tyttö olisi tulossa mut sitä ei koskaan tiedä! Kumpi vain :) Olo on ollut kohtalainen, välillä on ihan hirvittävän paha olo ja nyt uutena selkäkivut, ostin Tukivyön hintaa oli 40e. Nyt...
  18. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Eilen poksui 19+0 Viikko jälleen menny, oli hyvä viikko kyllä! Vointi on kyllä ollu parempi. Risteilyllä oltiin yliopiston "haalariporukkana" 4 eri yliopistosta tuli meidän ala.. Matka oltiin varattu jo joulukuussa.. No voitte vain kuvitella sen menon... Ei herrajesta, ilman raskautta varmaa...
  19. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    HÄRREGUUD 2VKO:A SITTE KÄYNY 18+0 poksahti keskiviikkona! 2 vko:a meni huijauksess pääasiassa noita opiskeluja on ollut, kun yritän saada nyt niitä opintopisteitä haalittua vähä enemmän. Olo on ollut HYVÄ! Siis todella hyvä, pahoinvointi tiessään ja muutenkin ei satu mistään! Mutta nyt kun...
  20. G

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Heipss susu_v no hyvä että jonkun muukin keskittyminen on nyt hankalampaa! Vaikka saisin luettua en kyllä muista juuriakaan. Vielä kun kesäloma tulee ja nää tentit tarttis saada pois! Synnytys en oo vielä oikeastaan uskaltanu miettiä ja jännittää niin hurjasti! Mutta täytyy vaan pitää mieli...

Yhteistyössä