Hakutulokset

  1. Paloma84

    Esikoinen vuodelle 2014

    Hupsis, joo siis yk taitaa olla jo 6. Oho!!! nopeesti menee aika.:O
  2. Paloma84

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Täällä alkoi eilen menkat kovien vatsakipujen saattelemana. :'( Mulle voi päivittää Paloma 84 28v kp 2/ 30-35 yk6 / TJOT. Oho! Tosiaanko paukkuu jo yk 6??? Mihin tää aika menee?
  3. Paloma84

    Esikoinen vuodelle 2014

    Joopa joo. täällä jouduttiin uuteen kiertoon. Mulle voi päivittää Paloma84 28v kp 2/30-35 yk5 ya 2/2013 X
  4. Paloma84

    Esikoista kuumeilevien :))

    Niinhän siinä sitten kävi, että menkat alkoi eilen. Kierron pituudeksi tuli tuo 31 päivää. Mulle voi päivittää Paloma84 28 v 2/30-35 YK 5, YA 2/13. Huh huh, nyt jo yk 5?!?!?!
  5. Paloma84

    Esikoista kuumeilevien :))

    hei taas pitkästä aikaa! Mäkin olen unohtanut käydä täällä. Se on kait tämä kesäaika, kun on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä pihalla, ettei meinaa ehtiä koneen ääreen istahtamaan. Mulla menossa kp 31 / 30-35 ja ainakaan vielä ei ole menkat alkanut, vaikka alaselkä on kipeä ja päätä särkee...
  6. Paloma84

    Esikoinen vuodelle 2014

    hei taas pitkästä aikaa! Mäkin olen unohtanut käydä täällä. Se on kait tämä kesäaika, kun on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä pihalla, ettei meinaa ehtiä koneen ääreen istahtamaan. On meinaa pihasuunnitelmat menossa ja selkä paskana kaikesta kaivamisesta työmaalla. Huh huh!!! Mulla menossa...
  7. Paloma84

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    hei taas pitkästä aikaa! Mäkin olen unohtanut käydä täällä. Se on kait tämä kesäaika, kun on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä pihalla, ettei meinaa ehtiä koneen ääreen istahtamaan. Mulla menossa kp 31 / 30-35 ja ainakaan vielä ei ole menkat alkanut, vaikka alaselkä on kipeä ja päätä särkee.
  8. Paloma84

    Esikoista kuumeilevien :))

    Täällä lähdettiin juhannuksen alla uuteen kiertoon. Nyt menossa KP 3/ 30-35 ja yk 5 pärähti käyntiin.
  9. Paloma84

    Esikoinen vuodelle 2014

    Täällä lähdettiin uuteen kiertoon. Kp 3 / 30-35 ja yk 5.
  10. Paloma84

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Mustakin taulukko on oikein siisti ja helppo lukea. Täällä täti tuli kylään. Mulle voi päivittää kp 3/30-35 ja yk 5.
  11. Paloma84

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Täällä kp 27/30-35. Vähän sellainen olo , että kyllä se täti vielä kurvaa paikalle.
  12. Paloma84

    Esikoinen vuodelle 2014

    Tervetuloa Mary Ann! :flower: Täällä ei mitään ihmeellistä. Oviskipuja taas ollut ja eiköhän ne menkatkin sieltä kohta ala rinnat sen verran kipeet. Nyt menossa kp 27/ 30-35. *Huokaus* Serkkuni synnytti eilen. Vähän vaan olen kade. :kieh:
  13. Paloma84

    Esikoista kuumeilevien :))

    Täällä menossa kp 20/30-35. Alaselkä on ollut todella kipeä. Joko kyseessä on oviskivut tai sitten olen saanut selkäni kipeäksi muuten vain. Mä bongasin kp 14 vessassa käydessä ilmeisesti ovulaatiolimaa. Oli sellainen kunnon klöntti kirkasta venyvää limaa. kaksi päivää myöhemmin väri oli jo...
  14. Paloma84

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Täällä menossa kp 20/30-35. Jostain syystä ollu tosi kovat alaselkä kivut jotka heijastelleet vastanpuolelle tai sitten kyseessä on taas ovulaatiokipu joka saa selänkin särkemään. Tässä kierrossa koin jotain tosi ällöttävää. Kp 14 vessassa käydessä jäi paperiin oikein sellainen kunnon kirkas...
  15. Paloma84

    Esikoinen vuodelle 2014

    Voi että, miten ihanaa tulla käymään täällä palstalla, kun kuulee niin hyviä uutisia. PALJON ONNEA MISS PIGGYLLE PLUSSASTA! :flower: Ja onnea myös Mallatille!!!:flower: Täällä on meneillään kp 20/30-35. Mulla on eessä tänään iltapäivällä työhaastattelu ja jännittää sellainen asia, et...
  16. Paloma84

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Avianna: aijaa. En tiennytkään. No toivottavasti loppuis kivut pian ettei tää burana kuuri kestä sit ovulaation yli :(
  17. Paloma84

    Hammaskivenpoisto ja jälkikivut

    Juu tottakai on mahdollista soittaa hammaslääkäriin, mutta en viitsi nyt vielä panikoitua ja soittaa, vaan ihan vaan kyselen kun ei tällasesta aikaisempaa kokemusta ole, että miten täällä on muilla ollut jälkikpujen kanssa tilanne hammaskivenpoiston jälkeen.
  18. Paloma84

    Hammaskivenpoisto ja jälkikivut

    Onko täällä liikkeellä muita ihmisiä, joilta olis joskus poistettu hammaskiveä ultraamalla? Kävin tuossa perjantaina 24.5 hammaslääkärissä ja multa paikattiin yksi reikä sekä poistettiin ensimmäistä kertaa elämässäni hammaskiveä. Hammaskivenpoisto tehtiin ultraamalla joka oli mielestäni...
  19. Paloma84

    Esikoista kuumeilevien :))

    Pahoittelut Fujinille uuteen kiertoon joutumisesta. Ei täälläkään sen paremmin mene. Olen tässä buranakuurilla, joka ei titetenkään ole hyvä raskautumisen kannalta. Kävin perjantaina hammaslääkärissä, jossa paikattiin yksi reikä ja tehtiin ensimmäistä kertaa elämässäni mulle...
  20. Paloma84

    Esikoinen vuodelle 2014

    Terveisiä hammaslääkäristä. Päätin laitattaa hampaatkin kuntoon ennen kuin jos vaikka sattuis raskaaksi tulemaankin. Yksi reikä paikattiin ja poistettiin hammaskiveä. Multa ei ole koskaan aikaisemmin poistettukkaan hammaskiveä, joten oli tosi ylläri ,että hampaat kipeytyi moisesti operaatiosta...

Yhteistyössä