Hakutulokset

  1. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Miisuliisa Sullahan näyttää melkein kaikki testit jo nyt jotain. Varmasti vahvistuu! Pidän peukkuja ja odotan kuvia. =) Ja kiitos vastauksesta, luinkin täältä sitten jo tuosta samaisesta asiasta. Voih. Ja mä niin jo innostuin. :ashamed:
  2. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    *mur-mur* Mun näytöllä siinä alemmassa kuvassa näkyis viivanpaikka. En tosin tiiä kuinka häperöityneeksi oon tullu. :laugh: Miisuliisa Munkin mielestä näyttää aika hyvältä! Jännitän sun puolesta! Vahvistumisia! :) ON: Täällä elellään hyvin sekavissa tunnelmissa. En siis ikinä oo...
  3. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Välli Sofi One Stepit mullakin ja ne kahdessa päivässä jo kaikki dippailin. Viime kierrossa lopussa niin ihmeellisiä oireita, että tilasin kymmenen kympillä. Mies ei tykännyt hyvää ja nyt varmaan vielä pahempi kun sanoin tänään että tilasin parempia testejä, väitin että joku oli ollut 2kk...
  4. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    No pakko nyt oli laittaa, vaikka ihan nolottaa. Testi tehty dpo5 ja kukaan ei siinä kyllä varmaan mitään näe. :ashamed: Aijaa.com - Viivanpaikka?
  5. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ja Välli, kyllä mä alan jotain hailukkaa sielläkin nähdä. =) Toivotaan että vahvistuu!
  6. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei kaikille! Nyt viimeinkin tämäkin nainen uskaltautui rekisteröityä kaksplussaan. Ehkä tämä kuumeilu on nyt sitten virallista. Oon kattelu teijän haamuviivoja ja ollut niin onnellinen teidän kaikkien puolesta. Nyt ehkä onnistaa minuakin, kunnollista kuvaa en vain saanut otettua. :laugh...

Yhteistyössä