Hakutulokset

  1. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Heippa. Eilen oli tuskaisen kauan odotettu kontrolliultra. Masussa köllöttelee täysin oikean kokoinen ja ikäinen rakkauspakkaus kuin mitä ovulaatiostakin lasketaan :love::love::love: Vahva syke jota kuunneltiin kaiuttimista. Elämäni yksi kauneimmista kuulemistani äänistä :love: siitä toisesta...
  2. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Kiitos kaikille tsempeistä. Kyllä tämä tästä. Tänään ainakin ollut ihan luottavainen fiilis että tämä toinen pikku kaveri olisi vielä hengissä. Ainakin on kohtua jomotellut ja ollut tosi paha olo tänään. Neuvolasta sain lähetteen ultraan ja se olis ensi viikolla torstaina jolloin pitäis...
  3. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ei tässä kyllä mua helpolla nyt päästetä. Ette ikinä usko mitä on tapahtunut :( Eilen päivällä tuli yllättäen supituksia ja vuosin vähän verta. Tämä toistui kaksi kertaa. Menin tietysti aivan paniikkiin ja halusin tietää onko kyseessä taas keskenmeno vai mitä tämä on ja varasin yksityiseltä...
  4. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ihania uutisia täällä! Paljon onnea kaikille plussanneille! :love: Mä saavutin tällä viikon yhden etapin tässä murehtiessa tätä alkuraskautta ja sitä onko tuolla edes ketään kotona. Tein nimittäin digitestin. Just tällä 5+ raskausviikolla sen pitäis nyt näyttää suurinta lukemaa 3+. Kädet...
  5. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mulla tuli ovulaatio tasan 2vkoa lopullisen km vuodon alettua (pientä kirkasta verivuotoa tuli jo kahtena päivänä samalla viikolla ennen km vuotoa) ja menkat tuli sitten normaalisti 16 pv ovulaation jälkeen. Eli meni aika tarkkaan 4 vkoa ekoihin menkkoihin.
  6. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    oOo, multa meni aikaisemmin ihan ohi sun plussa! Onnea paljon, ihana juttu <3 Ja totta muuten että ovistesti toimii myös raskaustestinä, sitä en ollenkaan muistanut kun kirjoitin oman vastaukseni iinaliisalle. Toki jos ei ole ovisoireita niin tuskin sitten ovuloi. Mulle lääkäri kyllä arvioi...
  7. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Voi ei MamaBoo! Toivottavasti olis kuitenkin vaan harmitonta alkuraskauden vuotoa tai valemenkat! Iinaliisa, mulla kävi ihan samalla tavalla että mulla tuli eka ovis km vuodon alkamisesta laskien tasan 2vkon päästä ja samana päivänä raskaustestiin ilmestyi haalea plussa vasta 10-15min kuluttua...
  8. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mamaboo sullahan kävi aivan kuten mulla! Heitin hanskat tiskiin kun alkoi tuhruttaa jo viikko ennen menkkojen oletettua alkamispäivää Ja kuitenkin oli niin vahvoja raskausoireita että sitten kun oli jo kaksi päivää tuhruttanu ilman että vuoto lisääntyi tai menkat olis alkanut niin oli pakko...
  9. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Sheldon kiitos viestistä. Huojentavaa kuulla että sulla ei ainakaan voi oireista tehdä johtopäätöksiä. Ja niinhän se yleisesti onkin mutta miks ihmeessä sitä sääntöä ei nyt sitten osaa soveltaa itseensä! Tuun hulluksi. Eniten oikeastaan ihmetyttää toi rintojen aristelun katoaminen. Ettei se vaan...
  10. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Voi helkutti. Miten ihmeessä sitä osaa keskenmenon jälkeen ihan oikeasti olla stressaamatta että nyt vaan kaikki on hyvin ja menee hyvin? Mun fiilis vaihtelee ihan laidasta laitaan päivän aikana ja tarkkailen tuntemuksia masussa ja esim rintojen arkuutta joka itseasiassa on vähentynyt tässä...
  11. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Kaipa mut uskaltaa jo tuonne plussanneisiin lisätä. Eli Hattarah plusannut tammikuussa 2016.
  12. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Siis mitä ihmettä! Täällä vaikka kuinka paljon pulistu ja mulle ei ole yhtäkkiä kahteen päivään tullu yhtään ilmoitusta uusista viesteistä ja ihmettelinkin että onpas hiljaista ollut. No nyt tulin sit ihan tarkistamaan asiaa paikan päälle ja täällä te olette höpötelleet! Oon niin pahoillani...
  13. H

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hups, anteeksi kovasti, se on ollut täysin vahinkonäpäytys kun kännykällä tässä surffailen :) kävin jo poistamassa sen. Päätin itsekin nyt vihdoin hetken jo täällä taustalla seuraamisen jälkeen ilmoittautua tänne. Eli viikonloppuna tein plussan :) Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin...
  14. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mut oliko sulla siis oviksesta mitään fyysisiä oireita vaan meetkö pelkästään testin perässä? Yritän siis vaan miettiä että jos ihan tosissaan oot lopettanu tikuttelun liian aikaisin kun sanoit ettei viiva ollut edes ihan kontrollin vahvuinen etkä kuitenkaan tikutellu pidempään. :)
  15. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Odota vaan rauhassa aamuun asti. Jos testaat nyt ja tulee nega niin mietit että miksi teit sen nyt ja olisko aamulla voinu jotain näkyä! Ja jos sulla eilen ei vielä näkyny mitään tai oli tosi epävarma haamu niin en usko että nyt iltapissasta näkyisi yhtään paremmin. Aamupissassa aina eniten...
  16. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Minäkin hätähousuna testasin jonkun ihmeen mielenhäiriön vallassa nyt jo dpo7 mut eihän sillon nyt mitenkään voi näkyä kun alkio hädin tuskin kiinnittynyt. Puhdas nega siis. No sit alkoi kahden päivän päästä se tuhru ja heitin kirveen kaivoon ja odottelin menkkoja sillä ajatuksella että kierto...
  17. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Jos ei itse bongaa ovista mistään oireista niin testit on toki tosi hyviä. Joillakin siis voi luonnostaan olla vaikka 10 pv luteaalivaihe mutta monesti sitä ajattelee kaavoihin kangistuneena sen teoreettisen 14pv mukaan jos ei tosiaan ole varmaa tietoa omasta kierrosta.
  18. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Muistan lukeneeni joskus keskustelua että moni lopettaa testauksen liian aikaisin ja luulee että ovis on vaikka todellisuudessa se olisikin tullut vasta muutamia päiviä myöhemmin. Ootko ikinä jatkanu testailua pidemmälle?
  19. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä ei mitään ihmeellistä edelliseen postaukseen verrattuna. Menkkojen alkamispäivä on tänään mut eipähän näy eikä kuulu, ja hyvä niin! Kohtua särkee ajoittain ja paha olo yllättää myös silloin tällöin. :) Edelleen kovin epäuskoinen mutta kovin onnellinen fiilis <3
  20. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Bettinah sulla on ihan varmaan ollut ovis monta päivää myöhemmin kuin luulet ja sulla on ihan varmasti tuo vuoto myös kiinnittymisvuotoa kuten oli mullakin :) :) Bongasitko oviksen pelkästään testin perusteella etkä omien ovisoireiden/limojen perusteella? Jännää on!!! Peukut on edelleen pystyssä...

Yhteistyössä