Hakutulokset

  1. A

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Vieläkö mahtuu mukaan :)? Olen lueskellut ketjua lähes koko ajan, mutta en ole uskaltautunut vielä linjoille. Keskeytynyt keskenmeno huhtikuun 2013 lopussa kummittelee vielä kovasti mielessä. Tänään kuitenkin kävin ekassa neuvolassa ja samalla ultrattiin. Sydän siellä vimmatusti sykki <3...
  2. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Meiltä ikäviä uutisia :( Minulla oli tiistaina lääkärineuvola. Siellä todettiin, että pikkuisen kehitys loppunut viikolla 8+5, spontaanisti keskenmeno ei ole kuitenkaan alkanut. Pääsin eilen Kysin naistentautien polille, jossa tilanne vielä uudestaan tarkistettiin ja gyne sai samat lukemat...
  3. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Täältä vihdoin ultrakuulumisia torstailta. Ultrassa näkyi 10,4 mm. pikkuinen ja oikeassa kohtaa <3. Lääkäri mietti jo primperan lääkityksen aloittamista (pahoinvointiin), mutta sovittiin että yritän pärjätä vielä ilman. Viikkoja koon mukaan torstaina 7+1, la. 9.11
  4. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Onneks huomenna on se ultra, niin pitää jutella tästä pahoinvoinnista sielläkin. Pakko oli jo työnantajalle kertoa, kun olo oli niin hirveä sillon aamulla. Ja varmaan kuulikin, kun kävin oksentamassa. Toivottavasti ei ainakaan vähään aikaan tarvitsisi niitä yövuoroja tehdä. Hirvittää jo, kun...
  5. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Jokapäivä olen ketjua käynyt lukemassa, mutta vastaaminen aina vaan jäänyt. Mulla on ollu 1,5 viikkoa ihan järkkyä pahoinvointia. Viikonloppuna oli kaksi yövuoroja ja näiden jälkeen pahaolo moninkertaistunut, eilinen oli hieman helpompi. Maanantaina oksensin varmaan sen 10 kertaa. En pysty...
  6. A

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Moi, nyt sitten minäkin täällä. Eilen tein positiivisen raskaustestin ja tietenkin tänä aamuna piti vielä varmistaa. Kaksi viikkoa sitten kerettiin käydä ensimmäinen tutkimuskäynti lapsettomuuden takia Kysillä ja kuinkas sitten kävikään :heart:. Kahden viikon päästä pääsen ensimmäiseen ultraan...

Yhteistyössä