Hakutulokset

  1. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Milya, oon kans päättänyt että en tee testejä tai anna tuloksen vaikuttaa mutta onhan se mahdotonta, ainakin mulle. Täällä menossa kp 10 ja ovista metsästäen. Vaikka olin tekevinäni päätöksen et en seuraa pakonomaisesti enää kiertoa ja jos vaik mitä oireita niin toisin kävi. Kävin ostamassa...
  2. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heips. Mut voi siirtää taustalle, täti kurvas eilen kylään ja fiilikset maassa. Yritys tauolla ja yritetään täällä nauttia kesästä. Plussatuulia kaikille <3 seuraan kyllä teidän kuulumisia täällä :)
  3. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Päivitystä omaan tilaan... Tuntemuksia (taas kerran) hiukan :laugh: Oviksesta lähtien päivittäin enemmän tai vähemmän alavatsatuntemuksia/ välillä kipuja. Ilmestyy etenkin kovan rasituksen jälkeen (mm. pyöräilyn). Mene ja tiedä sitten... Ja en tiiä että liittyykö tämä mihinkään mutta eilisestä...
  4. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Eilen jäi sit "talletukset" tekemättä joten asia korjataan tänään :D Mut toivotaan nyt parasta...ja "talletusten" teko jatkuu kierron loppuun asti, sit on ainakin varman päälle. Toivoo niin hirmu kovasti plussaa et ihan sydän pakahtuu. Ja kiitos Minttu-Lilja tsemppauksesta :heart:
  5. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    NYT TARVII APUA/ MIELIPIDETTÄ, MITÄ VAAN :O Eli tilanne on siis se et tehtiin "talletus" keskiviikkona, plussan tein ovistestiin torstaina (kävin ostaa niitä vasta silloin) ja ajatuksena (siis mun ajatuksena) olisi ollut tehdä taas "talletus" tänään eli perjantaina. Nyt just sain viestin...
  6. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Mulle voi nyt sit päivittää YK5. Jospa tässä kierrossa sit... :headwall:
  7. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heips taas. Mulla siis eilen alkoi vuoto joka on lisääntynyt. Pelkkää verta, sanoisin et runsasta. Kipuja ei oo. Ovistesti tyrkkää plussaa ja nyt tässä ihmettelenkin et mitä tää on? Km? En tiiä et onko järkee tehä testi? MaryAnn, Lilyalice halit teille<3 Mallatti, aika samassa tilanteessa...
  8. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    LilyAlice, kovasti voimia sinne mutta toivotaan edellen parasta :heart::hug: Kukkurukuu, tsempppiä tupakoimattomuuteen :) Omanapailua....ja ÄLLÖVAROITUS!!! Jotain vuotoa alkoi aamulla, ei edelleenkään menkkamaisia kipuja/ kramppeja. Mulla yleensä vuoto alkaa "hanat auki täysillä" meiningillä...
  9. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Mallatti, täällä kp 30-28/30 eikä menkkoja näy :popcorn: alavatsatuntemuksia on jonkun verran mut must ne ei oo menkkamaisia tuntemuksia.. Alavatsa on ku pallo ???? Raskaustestin tein kp27 ja 28 ja kummatkin näytti negaa ja huvikseni oon tehny myös ovistestejä plussan toiveessa mut negaa nekin...
  10. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    ja kiitos Milyalle listan päivittämisestä
  11. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Mary-Ann, mulla kans joko kroppa sekaisin tai sit mä oon ihan pihalla. Ovislimat bongasin tos kuun vaihteen tiennoilla. Muutama päivä sitten kun olin päikkäreillä vihlas alavatsaa tosi kivuliaasti, eilen vihlaisi kans ihan et piti kyyryy mennä...alavatsapolttelu ja viiltely alkaa olla suht...
  12. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heips kaikille :) Taustalla oon kans seuraillut vaik mitään en oo kommentoinutkaan pitkään aikaan. On ihanaa huomata miten kevätuulien myötä tänne puhaltelee myös plussatullet :) VILPITTÖMÄSTI ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLA!!!!!!!!! :heart: Omaa napaa päivittelen...Eli kp 18-28-30 menossa...
  13. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Helena2013, täällä pidetään peukkuja plussan puolesta ja samalla tietenkin kaikille muille :) Kiitos vastauksista tohon tupakointikysymykseen. Ite siis poltan kans mutta yritän kyllä aktiivisesti vähentää. Ja silloin kun plussa pärähtää ruutuun niin lentää tupakat indokiinaan asti ja siellä...
  14. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Tuli tässä mieleen kysyä että polttaako yrittäjistä kukaan? Itse siis poltan mutta toivottavasti en enää kauaa ;)
  15. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Eilen tuli sitte täti kylään :( mulle voi päivittää yk4
  16. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Onnea Mopsukka :heart:
  17. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Kiitos Alexandra89, täytyy olla kärsivällinen...(ei oo mun vahvin osa-alue)
  18. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heips kaikille. Omaa napaa päivittelen...eli nyt on 28/28-30. Eilen tein testin joka näytti negaa, ei oikein tiedä mitä ajatella mut menkat ei siis oo alkanu vielä ja toivottavasti ei alakaan. Viikonloppuna järjetön väsymys, toissapäivänä ruoka ei maistunut, ei sitten ollenkaan. Vasemmassa...
  19. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Outoa ;) nyt peukut ja varpaat pystyyn meille kaikille piinailijoille!!!
  20. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Lisäystä, myös lämmöt on ollu useampana aamuna 36,7 ja yleensä mun normilämpö on siinä 35,4-6. Mitattu samalla mittarilla joka aamu samaan aikaan ennen sängystä nousua.

Yhteistyössä