Hakutulokset

  1. Flatus

    Pienten kouluikäisten kesäloma-aika?

    Kuinka teillä on hoidettu pienen koululaisen kesäloman aika, jos vanhemmat eivät voi olla koko koululaisen kesäloman aikaa lomalla. Onko joku ottanut palkatonta lomaa? Hoitavatko isovanhemmat? Entä leirit? Kaikenlaiset kokemukset kiinnostavat.
  2. Flatus

    Ehdotuksia lasten synttärijuhlien tarjoiluun

    Mitä helppoja makeita ja suolaisia tarjottavia lasten kaverisynttärijuhliin? Kakku vai jäätelökakku?
  3. Flatus

    Kunka saada masentunut ystävä takaisin jaloilleen?

    Ystäväni on ollut masentunut jo jonkun aikaan. Olen kuunnellut hänen murheitaan ja itse hän lääkitsee itseään viinillä ja oluella. Sain hänet hakeutumaan terapiaan ja hän käyttää mielialalääkettä. On käyttänyt jo noin puoli vuotta. Hän itse on sitä mieltä, ettei mistään ole apua. Mielestäni...
  4. Flatus

    Miksi luuydinnäyte otetaan?

    Kuinka helpolla luuydinnäyte otetaan ja mitä siitä tutkitaan?
  5. Flatus

    Paras lukemasi kirja?

    Nyt tarvittaisiin hyvää luettavaa, otan suosituksia vastaan :).
  6. Flatus

    Matkustelu tai jonkun kalliimman tavaran ostaminen?

    Ostatko/matkustatko luotolla/lainarahalla vai säästätkö rahan ensin, jos haluat ostaa jotain kalliimpaa itsellesi? Kuinka säästät? Pidätkö kirppiksiä tms vai laitatko onkun rahasumman aina säästöön? Vinkkejä säästämiseen kaivataan.
  7. Flatus

    Minkä ikäinen olet, kun nykyinen asuntolainasi on maksettu?

    Minä olen/olisin 50-vuotiaana velaton tästä asuntolainasta.
  8. Flatus

    Mitäs kroonista sairautta me sairastetaan?

    Mulla on astma.
  9. Flatus

    Kun haluat herkutella/syödä jotain makuhermoja ....

    Hivelevää, niin mitä herkuttelet/syöt? Suklaa, jäätelö, salmiakki, salaatti, pizza, jokin pihvi tms... Joo, ja kaikki pervot voi jättää ne pissat, kakat ja spermat ym kertomatta.:rolleyes:
  10. Flatus

    Flunssaisia tällä hetkellä, mitä oireita?

    Kertokaapa tämän hetken flunssasta, mitä oireita ja kuinka pitkään kestävää??
  11. Flatus

    Oletko omasta mielestäsi suvaitsevainen?

    Millä tavalla suvaitsevaisuus ilmenee? Milä sun mielestäsi on suvaitsevaisuutta? Palstalla nuo näkökulmat ovat joissain asioissa niin kovin mustavalkoisia, että en usko monenkaan olevan edes suvaitsevainen, vaikka niin itse väittääkin.
  12. Flatus

    Mitä lääkkeitä käytät säännöllisesti? Ikäsi?

    Minulla astmalääkitys 2krt*vrk. Muita pakollisia ei käytössä. Ja ikää 38v.
  13. Flatus

    Onko päiväkodin hoitaja myös asiakaspalvelija?

    Ajattelin tuossa, kun olen seuraillut kahden lapsen päiväkotitoimintaa. Itse olen asiakaspalvelun ammattilainen ja pohdiskelin tässä, että kuuluuko päiväkodissa työskentelevälle ihmiselle asiakaspalvelun säännöt? Mielipiteitä kaipaan. Millaisissa tapauksissa asiakaspalvelua tarvitaan? Palautteen...

Yhteistyössä