Hakutulokset

  1. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Amv Niin, eipä sitä tietenkään kukaan takaa kellekään missään raskaudessa tervettä lasta. Tuttavapiirissä on perheitä, kellä terve vauva kuollut viimeisillä viikoilla kohtuun , kuollut synnytykseen, vammautunut, syntynyt erittäin vaikeavammaisena ultrista yms huolimatta jne. Mä en varmaan...
  2. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mirkulle tsemppiä. Muista että vuodot hoidoissa on enemmän sääntö kuin poikkeus. Itse vuodin esikoisesta monta viikkoa mutta kyydissä pysyi :) Tyynen tapaan kaikki povasivat keskenmenoa, verta tuli jossain vaiheessa ihan ryöpyllä. Amv, :hug: ymmärrän kyllä 100% harmituksen. Mutta niin moni...
  3. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    AMV :hug: olet ihan oikeassa. Niin kakkamaista kuin ne negat tai kemialliset on, niin vielä raastavampaa on odotella viikkotolkulla sitä, onko tässä raskautta tulossa vaiko ei :( Tuntuu ihan ironiselle ja naurettavan huonolle huumorille, että annetaan ja "ähäkutti"-viedään ehkä pois. Mikä lie...
  4. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Halusin tulla viel toivottamaan tsemppiä hcg arvojen kanssa. Kiinnittyminen voi tapahtua milloin tahansa siirron jälkeen, nopsaan tai tosi paljon myöhemmin. Täten yksi hcg arvo ei vielä kerro koko totuutta, vaan se nouseeko se (tuplaantuu n.2pv välein) vai ei. Joten mä en ainakaan lopettais...
  5. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa kaikille. Olen tässä vuosien varrella seuranut pinon tapahtumia. Kirjoittanut en ole sitten esikoisen odotusaikojen. Kirjoitin aikanaan eri nimimerkillä, mutta nyt toisella koska aika moni minut täältä palstoilta ja live elämästä jo tunnistaisi. Halusin vähän kirjoittaa kokemuksiani...

Yhteistyössä