Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2023

    Ja minun viesti siis oli tuo 😊
  2. P

    Haaveena vauva 2023

    @Fazeriina82 pahoittelut :( Toivottavasti seuraava kierto olisi sitten +! ! Paljon plussatuulia! Onko täällä muita joilla loppukierto on yhtä välivuotoa/ tuhruttelua ja migreeniä? Yleensä dpo 5 alkaa tiputtelu/ tuhruttelu ja parit kunnon auralliset migreenit päälle. Joku hormoni siellä sekoilee...
  3. P

    Haaveena vauva 2023

    Pidetään toistemme nenät pinnalla ja tsempataan että pysytään optimistisena? Huomaan itse että vaikka järki sanoo että on monia syitä mikä vaikuttaa ja vaikeuttaa raskautumista (ihan nuorellakin iällä) niin kyllä se on jännä miten alitajunnasta juurikin tuo ikä tuntuu tuovan eniten stressiä...
  4. P

    Haaveena vauva 2023

    Se on just näin! Mä muistelen miten raskaus ja lasten syntymä muutti mua ihmisenä. Olin hyväksyvämpi ja lempeämpi itseäni ja kaikkia kohtaan. Nyt kun on antanu itselleen luvan taas haaveilla raskaudesta se muistikuva on palannut pätkittäin. Liitoskivuista; itselläni tosi kurjia kokemuksia...
  5. P

    Haaveena vauva 2023

    Hei kaikki, täällä taustalla oleilen ja kovasti harkitsen hyppäisinkö aktiivisesti mukaan porukkaan :) Teidän viestejä on ihana lukea; tuntuu että täällä on todella empaattista ja yhteisöllistä porukkaa <3 Minulla on edellisestä liitosta 2 lasta: yksi yläasteikäinen ja yksi ala-asteikäinen...
  6. P

    Haaveena vauva 2022

    Täti tulla paukahti paikalle, eli kp1 :-(
  7. P

    Haaveena vauva 2022

    Heippa, taustalla olen ollut jo pitkään. En ole uskaltanut tänne kirjoitella koska pelkään että kova kuumeilu aiheuttaisi stressiä ja sitä kautta suuria pettymyksiä. Ikää on jo melko paljon ja menkat ovat loistaneet poissaolollaan. Oon jo miettinyt että näinköhän mulla on jo 39-vuotiaana...
  8. P

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Vajaa viikko päivittäistä harjoittelua takana ja edistystä on tapahtunut 5,5cm --> 7,5 cm. Koen ehdottomasti haastavimmaksi sen kiristävän tunteen emättimen suulla kun pallon levein kohta tulee ulos. Kokeilen öljyä helpottamaan ensi kerralla. Tänään oli yllättävän helppoa pallon ulostulo, ja...
  9. P

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Minulla taustalla aika reipas repeämä+ episiotomia esikoisesta ja sitten vielä tulehtunut eppari haava synnytyksen jälkeen, joten kaikki keinot jotka voivat auttaa edes henkiselää tasolla ovat tervetulleita! Teidän kokemuksien perusteella sitten kiinnostuin tästä pimppajumppapallosta :) Laite...

Yhteistyössä