Hakutulokset

1. M

Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

Moikka Kaikille ja onnittelut plussista! :) Meillä jätettiin ehkäisy pois 7/2012 ja plussasin ekan kerran viime maanantaina (15.4.), ja verikokeetkin otettiin ja hcg oli noussut. Raskausoireitakin on ollut koko ajan alavatsa kipuja ja rintojen arkuus ja turvotus. Oon niin onnellinen! nyt siis...
  2. M

Terolut mimmit

moikka pitkästä aikaa! kuukausi vierähti nopsaa. töissä ollut kiire ja kotona myös samoin kaikki ylimääräinen on jäänyt, mutta sepä auttoi eka plussa maanantaina(tosin haamu) mut menin samantien verikokeisiin ja sieltä kanssa nauvolan täti soitti ja onnitteli!! :) nyt siis masun kasvatteluun...
  3. M

Terolut mimmit

moikka taas! laskeskelin just että itselläni oli terojen aikaan kierto yleensä noin 25-30pv. Nyt alko toinen kierto ilman teroja, viime kierrossahan mulla oli se ovis kp8 ja nyt sitten eilen aattelin kun alamahaan koski ihan kauheesti, ja taas illalla sitten pälkähti päähän että hitto nythän...
  4. M

Terolut mimmit

hiljaista täällä tuntuu olevan... Kirjoitin viimeksi kp 8 kun oli outoa mahakipua jne, iltapäivällä sitten mietin että ei voi olla normaalia kun menkatkin jo olleet ja ovikseen noin viikko vähintään aikaa niin teinpä kuitenkin ovis testin ja plussat tuli!?? :D siis kp 8! Tässä kuussa siis...
  5. M

Terolut mimmit

Jaksamiset miss_piggy! Ja halaus! Itselläni menkat oli taas ja vähän normaalia lyhemmät. Nyt kp 8 ja lopetan terot nyt tai ainakin tauolle jätän. Kierto pitenee siis ja viimeksi oli kyllä tosi pitkä kierto kun oli terot tauolla... Kummallista alavatsa kipuilua ollut vaikka menkat oli jo...
  6. M

Terolut mimmit

hmm jooo, kai se voi niinkin olla, ken tietää? nytkun alko taas terot (kp 15-> ) ja tänään siis kp 21, niin eilen ja tänään ollut limaisuutta, alamahakipua, eli hyvinkin vois olla ovis vasta nyt, outoa. En ole tikutellut mutta ens kierrossa varmaan pakko, kun ihmetyttää tämä kierto niin...
  7. M

Terolut mimmit

heippa kaikille, oon ihan uus lukija ja kirjoittelija, oon kyllä syönyt jo teroja öö... 6kiertoo? sitä ennen viime kesänä olin vähän aikaa ilman ja sitä ennen teroja kans käyttäny.. Tosiaan lapsi olisi meillä haaveena, on ollu jo pitkään. Nyt vaan rupeaa paineet kasvamaan, aloitin itsekkin...

Yhteistyössä