Hakutulokset

  1. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Taas pikainen käynti täällä puolella :D Tervetuloa uudet joukkoon ja toivottavasti mahdollisimman moni tulee tuonne feissarinkin puolelle :) Varsinkin uudet Keskisuomen alueen mammat on tosi jeejee ja erityisen tervetulleita, ollaankin tuolla fb:n puolella jo miitinkiä suunniteltu ihan tähän...
  2. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Suuret pahoittelut menetyksen kohdanneille, on se niin väärin.. :'( :hug: Kiintymyksestä, mulla on varmaan semmoinen "normaali" kiintymys vauvaan. Tärkeä ja rakas on, mutta ku on tuo esikoinenkin niin elämä ei pyöri pelkän tulevan vauvan ajattelun ympärillä. Sydänääniä kun kuuntelen, ni kyllä...
  3. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Moikkis! Sainpas itteni tänne taas lukemaan moooonta sivua juttuja läpi. Ärsyttää kun puhelimella en voi kunnolla lukee juttuja, tulis paljon enempi roikuttua täälläkin eikä vaan fb:ssä. Äitiyspakkauksesta. Ei oteta tällä kertaa. Esikoisesta otettiin ja oikeastaan kaikki vaatteet jäi...
  4. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Tänään käyty np-ultrassa ja kaikki hyvin :heart: Turvotusta oli 0,6mm, seulat ok, murusella pituutta 4,94cm ja vastasi viikkoja 11+5 (nla:n mukaan 12+0, mutta oma arvio osu melko nappiin). Kovasti touhusi ja napanuoralla leikki, kuva saatiin mukaan ja voi miten voikaan olla hyvä mieli! :heart...
  5. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Isä neuvolassa-aiheeseen voisin minäkin sanoa jotain. Ehkei se neuvolassa äidin mukana ravaaminen ole se mittari onko kuinka osallistuva/hyvä isä, mutta kyllä mun mielestä pitää jossain määrin olla kiinnostunut raskaudesta ja sen tuomista muutoksista. Oli se sitten vaunujen/turvaistuimen kattelu...
  6. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Moi taas! Oon ollu kyllä tosi laiska tulemaan lukee näitä juttuja. Lähinnä siks, kun enimmäkseen puhelimella surffaan netissä ja sillä on kauhean vaikea lukea täältä kun koko teksti ei koskaan näy näytössä kokonaan niin se on semmosta ärsyttävää pläräämistä. Nyt otin ihan asiakseni istua koneen...
  7. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Kauheasti tullut tänne taas tekstiä! Pitäis varmaan useammin täällä käydä lukemassa, nyt vaan tuolla facen puolella kurkkinu. Fenixlintu, meillä on menty samoin tuon nukkumaan menon kanssa. Ei lueta iltasatuja tai jäädä sängyn viereen ihmettelemään. Lapsi sänkyyn, uninalle kainaloon, tutti...
  8. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mä tirautin tänään pari kyyneltä ku katoin digiboxilta sen tän kauden ekan Duudsonit-jakson :D Mä oon niin kade noista lyhyistä ponnistusajoista! Nooh, mut onneks yleensä toisen synnytys ja ponnistus on nopeampia, ni ehkä ei taas tarviis melki kahta ja puolta tuntia ponnistaa.. : /
  9. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mäkin voisin jotain kertoilla esikoisen synnytyksestä. Syntyi siis 3.9.2011 pe-la välisenä yönä klo 00:51. Ke-to yönä supisteli enkä saanut kuin lyhyitä pätkiä nukuttua. Torstaina päivällä supistelut laantui ja sain päivällä nukuttua. Illalla alkoi supistella taas, nukkumisesta ei enää...
  10. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Moikka moi ja hyviä uutisia varhaisultrasta! Pienen syke löytyi ja pituutta 3,1mm :) :heart: Mitoilta vastaa viikkoja 5+6 kun menkkojen mukaan mennään 6+5, arvioidusta oviksesta on vissiin 6+3. Joten meen edelleen tuolla menkkojen mukaan lasketulla, kunnes np-ultrassa selviää missä mennään ja...
  11. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Hopeakissa, voi miten ihana tuo teidän rakkaustarinanne onkaan! :heart:
  12. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Hopeakissa, lueskelen blogiasi joskus paremmalla ajalla, mutta mainitsen nyt sen että meillä esikoinen ilmoitti tulostaan kun oltiin seurusteltu 6kk! Eikä oltu kauaa tunnettu ennen seurustelun alkua. Ihan suunniteltu lapsi, tjottailemalla tärppäsi pian, yk2. Tuntu vaan "oikealta" ni mitä sitä...
  13. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    GALLUP: Mikä yrityskierto tärppäs? Ekalla tärppäsi :) Yritittekö joka päivä, joka toinen päivä, sattuman varaisesti vai harvoin (pupuilu)? Oviksen aikoihin joka päivä. Oliko sinulla käytössä kotikonsteja mitkä parantavat raskauden mahdollisuutta? (Esim. greippimehu, punaviini jne.)...
  14. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Jee, lisää K-SKS-synnyttajiä! :) Kivaa että on samalta suunnalta porukkaa. Esikoisen aikaan kirjoittelin tänne kans ja nykyisin meijän fb-ryhmässä on aktiivista keskustelua ja ollaan tavattukin. Ja pari saman paikkakunnan mammaa on mulle tosi hyviä ystäviä nykyisin! :heart: Eli toivottavasti...
  15. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Kahvia juon minäkin sen pari kuppia päivässä. Esikon raskaudessa tuli se reilun viikon ällötys jolloin kahvikaan ei maistunu, voi siis olla et tässäkin tulee pieni tauko. Tupakanpolton lopetin kun alotin esikoista oottaa ja raskauden jälkeen polttelin vaan viihteellä ollessani. Nyt taas...
  16. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Kääkkis82, mä totesin myös että ekan ja vikan kerran tein Sofin one step-testejä! Sinä aamuna ku tein plussatestin apteekin omalla, ni samasta pissasta tehty one step näytti tooooosi haalean viivan jonka juuri ja juuri erotti, ku taas apteekin testissä oli aivan selkeä viiva. Että pyh sanon...
  17. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mä taidan olla seuraava varhaisultraan menijä, se kun on maanantaina.. Uskotte varmaan että jännittää!! Välillä oon niin rauhallinen että ei tässä hätää, pienen sydän varmasti lyö ja kaikki hyvin, mutta sitten taas tulee niitä kauhukuvia että siellä ei oo mitään elollista :ashamed: Onneks tässä...
  18. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mä taidan liittyä sinne fb-ryhmään sitten ens maanantain jälkeen, jos/kun varhaisultrassa löytyy pienen syke. :) Me ollaan kerrottu lähimmille ystäville raskaudesta ja molempien perheelle, lukuunottamatta mun isää kun en oo sitä nyt nähny, en viitti vaan puhelimessa tokaista. Ehkä sit ultran...
  19. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Alii, tsempit täältäkin! Älä vielä menetä toivoasi, vuoto voi olla ihan vaaratonta :) Meillä tulee esikoisen ja tämän välille ikäeroa 2v 1kk joka tuntuu olevan just hyvä. Oon aina ajatellukin että haluaisin lapset parin vuoden ikäeroilla. Mä syön taas Multivitan raskaus-vitamiineja kuten...
  20. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Täälläkin kamppaillaan ihan samojen pelkojen kanssa! Välillä kun ei tunnu olevan mitään oireita niin iskee pelko että onko kaikki hyvin ja sitten kun nippailee alavatsaa tms niin pelkää jo et onkohan nyt ihan varmasti raskauteen kuuluvaa :D Tänäaamuna heräsin siihen kun alavatsaa nippaili...

Yhteistyössä