Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuiset

    Heikura79 ihania uutisia! Oliko viikot 6+5 vai 5+5? Itse myös kävin tsekkaa onko raskaus oikeassa paikassa, kun ollu kipuja. Löyty kyllä oikeasta mut viikot 6+0 max niin ei löytänyt kuin pienen sikiö kaiun ilman sykettä. Iso keltarauhaskysta munasarjassa aiheuttaa kipuja.. Sitä seurataan...
  2. M

    Kesäkuiset

    hei! Radi asiasta.. Itse kärsinyt joka raskaus myös siitä, ja huomannut saman, jos syö leipää ym ei arvot pysy yhtään kondiksessa. Enemmän proteiinipitoista ruokaa kasviksien lisäksi niin johan toimii. Eilen oli tosi huono olo päivä, tänään ei niinkään. Ja mahaa nipistellyt kovin..herää heti...
  3. M

    Kesäkuiset

    Haleja untuva79, toivon edelleen että harmitonta vuotoa. Mietin tuota digiä, eikös se näytä 3+ kun vk 6 menossa? Korjatkaa jos muistan väärin. Mullakin edelleen suht oireeton olo. Hieman joskus etoo mutta ei muuta. Väsymys on aina. On tää vaan jännää aikaa..
  4. M

    Kesäkuiset

    Mulla oli viime raskauden aikana.. Kesti 5 pv viivat vahvistu koko ajan ja lopputulos on tuossa vieressä . On myös aikaisemmin km vuotoja ollut, joten onhan se aina kummin päin vaan. Voi olla harmiton tai sitten ei. Tsemppiä! Toivottavasti on harmitonta..
  5. M

    Kesäkuiset

    Hei. Voisin tulla listoille, vaikka kaikki vielä epävarmaa. Jonkin aikaa jo seurannut. Eli muumimamma-81/36v/2.6/6./ksks. En saa puh muutettua väriä. Fb kiinnostaa myös. Tää on ihan puhdas sattuma koko raskaus. Ja kovasti tuleva mietityttää. Meillä on iso perhe ja omat haasteet siinä. Vielä ei...
  6. M

    * Suurperhekuumeilijoiden ketju *

    Kiitos vastauksesta! Olen siis ainainen kuumeilija.. Nyt vaan tuli ns huonoon saumaan. Mutta en pääse ajatuksesta yli josko tämä kuitenkin on se meidän Iltatähti. Salaa haaveillut vielä yhdestä.. Lähipiiri on myös joiden kommentit ahdistaa.. Moni ei ymmärrä. Katsotaan miten käy. Muutama km myös...
  7. M

    Marraskuun Mussukat 2014

    Heips.. onpa ollut vauva arki kiireistä.. Saa kokoajan olla varuillaan ettei 1v ole vauvan kimpussa.. Noh kuitenkin suht hyvin ottanut pikku veljen.. Vielä ollut apukäsiä kotona mutta ens vuoden alus sit se arki alkaa oikein kunnolla.. Ehkäpä sekin siit alkaa sit omalla painollaan menemään...
  8. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Pikaisesti kertomusta. Eilen siis käynnistys Hepatoosin takia. Päivän odottelin saliin pääsyä, jotta Saisi kalvot puhki ja synnytys käyntiin. Olin 3cm auki valmiiksi. Puoli 5 illalla vihdoin salissa kalvojen puhkaisu. Jonka jälkeen puolisen tuntia sai odottaa supistuksia. Kätilö laittoi lisäksi...
  9. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Pieni prinssimme syntyi vauhdilla klo 18.37. Paino 3880g ja pituus 50cm. Rv 38+0
  10. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ Syyskuussa

    ~Emppu~ Onnea kovasti pienestä pojasta.. Se on harmi, että tästä ryhmästä kaikki on fb puolella.. ite kun en siellä ole, olen seurannut marraskuisten ryhmää jossa keskustelua riittää.. Itsellä ensi viikolla käynnistys hepatoosin takia, joten marraskuun pieni tulossa :) muumimamma-81 ja 37+2
  11. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea taas kaikille vauvan saaneille! Sain käynnistysajan ensi viikolle. Alkoi jännittämään millainen pieni on sekä miten se arki kahden pienen kanssa menee. Huh. Labrat siis pielessä edelleen. Ja uutta lääkettä kokeiluun. Jaksamista kaikille! Muumimamma-81 ja 37+1
  12. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea vauvan saaneille <3 tsemppiä wbä koitokseen! (.) Hepatoosi pahentunut. Kutina kova, joten jää yö unet vähiin. Huomenna taas labrat ja lääkäri. Varmaan aloittavat insuliinin vielä loppumetreillä, koska paino vaan laskenut 2kg, kun ei voi syödä paljoa ettei sokerit nouse liikaa. Olo on...
  13. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    heips.. Onnea vauvautuneille!! :flower: ja voimia teille joilla koitos lähellä :) MrsRock edellisissä raskauksissa ollut tuota kipuilua myös.. paikat valmistautuu eli "löystyy".. mulla toisessa oli niin pahat nivus sekä häpyluu kivut että nukkuminen oli tosi vaikeaa yöllä.. jo wc:n pääsy...
  14. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    heips.. sairaalakassista vauvalle.. ite laittanut pari vaihtoehto vaatetusta, kun en tiedä vauvan kokoa onko kovinkin iso.. esim ekalle lapselle ei mahtunut 50cm vaatteet ollenkaan siksi on 50cm setti, sekä 56cm setti pakattu kassiin.. mutta itse laitan jo näille keleille sukkikset, housut...
  15. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Onnea vauvautuneille!! :flower: täällä kanssa yksi joka miettii miten nuorimmainen ottaa vauvan.. ymmärrystä ei ole yhtään asiaan (1v 1kk), ja miten ite sen arjen järjestää kaikkien muiden lasten lisäksi.. :/ mut ehkä tuo tuosta sitten sutviutuu omalla painollaan.. närästystä joo löytyy...
  16. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    moon stars joulukuun pino siirty fb puolelle, jossa allekirjoittanut ei ainakaan ole eikä meinaa olla.. joten itelläkin on se la 3.12, tosin alkuun marraskuun puolella.. siksi täällä roikun.. ja toinen syy on se, että saan mahdollisesti käynnistyksen rv 38-39 tienoilla, jos ei kaveri tule...
  17. M

    Raskausdiabeetikoita?

    Yli sano kätilö silloin kun eka kerran kysyin asiasta. Lääkäri ei maininnut mitään siitä, ainoastaan noista viikosta. Jospa saisit, jos on tarve tabletti hoidon.
  18. M

    Raskausdiabeetikoita?

    Täällä päin tuntuu olevan rajana tuo rv 30, jonka alle saisi tabletti lääkityksen. Muutoin insuliini. Jotkut lääkärit vielä katsoo bmi:n mukaan. Kätilö vaan puhu ekalla käynnillä että pitäisi olla bmi 30 että saisi tabletin. Lääkäri oli mulla onneksi toista mieltä. (.) Arvot pysynyt hyvänä...
  19. M

    Raskausdiabeetikoita?

    sarastus ei ne sokerit mene liian matalalle.. sitä itsekin alussa pelkäsin. Ei ole kyse 1 tyypin diabeteksestä, jossa keho ei pysty korjaamaan tilannetta millään lailla. Siis jos meinaa mennä liian alas alkaa kehon oma sokerituotanto korjaamaan tilannetta.. kyse on vaan siitä ettei oman kehon...
  20. M

    Raskausdiabeetikoita?

    Mulla on kaikki lapset arvottu 3.5kg ultrassa sekä mahan päältä kokeiltuna. Ja ekas söin hyvin eikä arvot ollu yli kovin montaa kertaa. Silti kaikki on yli 4kg lapsia. Eihän ne ultrat tarkkoja ole kaikilla mutta näkee edes jotenkin arviota. Ite voin sanoa että onneksi en tiennyt vauvojen olevan...

Yhteistyössä