Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ihanaa, onnea Hopeakissa ja Maana-mamma! :heart: Täällä alkoi yöllä todella kovat, suorastaan supistusmaiset kivut ja verta ryöppyää rämmäleiden kera. Ei lainkaan tyypillistä mulle, mutta kerrankos sitä näinkin. Kp1 siis, en ole (kuin salaa ihan vähän) pahoillani. =)
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heipä hei kanssasisaret! Toivottavasti joukossa on näitä "hitaita" nousijoita. Minäkin taidan sellainen olla, sillä todellakin olen esim. edellisessä raskaudessa sen plussan (tai lähinnä haamun) saanut vasta tasan rv4+0 eli dpo14. Eli ei toivoa ole menetetty! Tänään aamulla taas testattu...
  3. M

    "raskausoire"-ketju

    Jatkan yksinpuheluani tässä joutessani. :saint: Tänään alavatsan ja -selän juilinnat jatkuu, lähinnä vasemmalla puolella. Lämmöt edelleen koholla. Pyyhkiessä paperiin ihan silkkaa verta vähäsen, ei tule kuitenkaan pikkuhousunsuojaan saakka eikä lainkaan menkkavuotomaista. Aamupisuun dipattu...
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Täällä myös yksi hätähousu hourehtija! Jostain syystä tuntuu, että olen raskaana ja tuonne "raskausoire"-ketjuun jo tuntemuksiani kirjoittelinkin. Testannut olen useampana päivänä, mutta negojahan ne on, vaikka kuinka yrittää tihrustaa. :D Nyt olisi ehkä dpo11. Edellisessä raskaudessa...
  5. M

    "raskausoire"-ketju

    Johonkin tämä levottomuus ja odotuksen tuska on purettava, siispä vaikka tänne. ;) Kierroista ei mitään varmuutta, ne on mitä sattuu. Viimeksi vuoto alkanut 20.12., mutta se kestikin sitten hurjat 23 päivää välillä vuotaen, väliin tiputellen. |O :O Heti vuotojen loputtua oli oikein mojova...

Yhteistyössä