Hakutulokset

  1. S

    4 v lapsen ykkös lahjatoive

    Mikäs teijän noin 4 vuotiaitten tyttöjen ykkös joululahjatoive on? Meillä tyttö toivoo my little pony leluja ihan hirveesti ja niitä on nyt sitten saamassakin (pienempi ei vielä osaa oikein toivoo mitään erityistä, siskoaan matkii). Vielä ei onneks oo kauheita lahjatoiveita (muistan ite lapsena...
  2. S

    paras suomalainen rikosromaani??

    Kertokaas mikä on tiedän mielestä tän hetken paras SUOMALAINEN rikosromaani? Joululahjatoiveena on mun isällä joku suomalainen rikosromaani tai vastaava. Ehdoton suosikki ollut Seppo Jokisen kirjat (Tamperelaisesta komisario Koskisesta kertovat rikosromaanit), mutta hänellä on jo kaikki Jokisen...
  3. S

    Kolme istuinta auton takapenkille, MITEN??

    Meillä on kolmas lapsi tulossa keväällä ja nyt on ongelmana sitten tuo auto. Esikoinen on vauvan syntyessä juuri täyttäny 4v ja kuopus on vähän vajaa 3v eli istuimet tarvii olla isommillakin. Mitkä istuimet mahtuis farmarin takapenkille, meillä siis audi A4 farmari. Autoo en haluais millään...
  4. S

    haalarin koosta (RACOON/CUPCAKE)

    Saisin tosi hyväkuntoisen ja vähän käytetyn Racoonin haalarin tytölle talveks, mutta mietin että onko tuo koko hyvä kun itellä ei oo mitään kokemusta kyseisestä merkistä. Eli tyttö täyttää tammikuussa 4v ja on nyt 101 cm pitkä ja haalari olis kokoa 104, onko sitten heti liian pieni vai meniskö...
  5. S

    pari vuotta vanhan asunnon vastuusta vian löytyessä

    Mitenkäs menee tälläsessä tapauksessa asunnon myyjän vastuu. Eli asunto on ostettu rakennuttajalta uutena, eli olet ensimmäinen asuja asunnossa kun se valmistuu. Myyt asunnon 2 vuoden päästä. Tämä seuraava asukas löytää 3 vuoden päästä siitä kun on itse muuttanut, asunnosta jonkun vian (vaikka...
  6. S

    kivat villahaalarista

    Kertokaas onko tuo kivat villahaalari ja muut vastaavat kaupassa myytävät oikeesti lämpösiä? tuntuvat niin kamalan ohuilta, että pitääkö ne todella lämpösenä esim. talvella -15 pakkasessa haalarin alla käytettynä vai tarviiko lisäksi vielä jotain paksumpaa kuin perus sisävaatteet alle...
  7. S

    herkku iltapala?

    Tekis niin mieli jotain herkkua illalla, mutta mitä???olis kiva kun olis suht kevyttä ja raskaana olevalle sopivaa, mutta ei tuu mieleen nyt mitään mitä se olis. Kertokaa omia herkku iltapalojanne.
  8. S

    lapsen kuume ilman muita oireita huolettaa kovasti

    Meillä lapsella (2vuotta) oli viikko sitten yhtenä päivänä aivan pieni nuha, siis todella pieni ja nousi kuume, aamusta kuume oli jo ohi ja se päivä oli ihan normaali, ei nuhaa ei mitään. Sitten seuraavana päivänä taas nousi kuume ilman mitään oireita. Laski ihan muutamassa tunnissa. Oli kolme...
  9. S

    lapsen yllättävä ujous kerhossa

    Meillä lapsi on aloittanu nyt kerhon ja mua vähän huolettaa, että miten ton sopeutumisen kanssa. Kaks kertaa on siis käyny (joka kerralla on siis ollu mukana, mutta kerho alko vasta nyt), ihan reippaasti jää sinne eikä yhtään itke perään ja osallistuu kyllä kaikkiin leikkeihin ja touhuihin...
  10. S

    auttakaa lumian 520 kanssa

    Mää oo ihan urpo näitten puhelimien kans, mulla on nokian lumia 520 ja oon tuota päänäyttöä muokannu, kaikki muuten selvää, mutta minkä ihmeen takia tuota "viestit" kansiota ei saa tohon alkusivulle kun kaikki muutkin kansiot siihen saa??
  11. S

    Auttakee thyroxinin kanssa

    Oon pari viikkoo sitten vasta aloittanu thyroxin lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan, joten vielä hakusessa vähän mitä voi ja mitä ei voi samaan aikaan ottaa. Mulla siis aivan jäätävä päänsärky nyt, toinen puoli niskasta aivan jumissa, voiko buranaa käyttää thyroxinin kanssa?
  12. S

    arabian astiastojen arvo?

    Kertokaas mistä sais parhaiten tietää vanhojen arabian astioitten arvon? Mulla on mun mummolta jääneitä arabian astioita aika paljon. Isoja ja pieniä maitokannuja, sokerikkoja, täysiä settejä kahviastiastoja (muutamaa erilaista). Täysiä settejä lautasia (pienet, syvät ja isot lautaset). Kaikki...
  13. S

    tatuointien hinnoista

    Mies on täyttämässä jonkun ajan päästä 30v ja on pitkään haaveillu uudesta tatuoinnista (muutama on jo ennestään). Ajattelinkin, että voisin lahjaksi miehelle antaa lahjakortin tatuointiin (tekisin siis lahjakortin itse, koska en muista yhtään miehen "luottotatuoijaa", en viitsi kysyä koska...
  14. S

    poskiontelotulehduksesta tietävät

    Mulla todettiin poskiontelotulehdus viikko sitten (ei ollu märkää onteloissa siitä huolimatta), sain 10vrk antibioottikuurin, nyt siitä kulunu 6 päivää ja särky, nuha ja tukkosuus on kokonaan lähteny. Mut edelleen tärähdyksessä tuntuu tuolla ylähampaissa sellanen tunne, tarkottaako se nyt sitä...
  15. S

    joku tietokoneista tietävä auttakaa!!

    Ennen selasin aina nettisivuja nuoli näppäimillä ylös ja alas, nyt yhtäkkiä jotain on tapahtunu ja mun nuolinäppäimet ei enää toimi mozillassa. Siis jos painan ylös tai alas ni toi ihme kursori (mikä siis vilkuttaa yleensä sellasissa kohdissa mihin voi tekstiä kirjottaa) niin alkaa liikkua sen...
  16. S

    paras väri vaaleahiuksiselle?

    Sanokaapas mikä väri sopii parhaiten kasvoihin, kun on aivan vaaleat hiukset, tosi vaalea iho ja vihreät silmät.
  17. S

    influenssakaudesta

    Onkos kellään mitään tietoo missä vaiheessa tän vuoden influenssa on? siis onko huippukausi juuri meneillään vai vasta tulossa?
  18. S

    Paras kahvinkeitin hakusessa

    Nyt olis uus kahvinkeitin hakusessa. Edellinen philipsin termoskeitin, se keittää aivan liian kylmää kahvia. Pitäis siinä termoksessa MUKA pysyä lämpösenä, mutta on oikeesti jo vajaan puolen tunnin päästä kylmää. Moccamasteria oon kattellu, se on kyllä aika kallis, mutta jos se olis nimensä...

Yhteistyössä