Hakutulokset

  1. Z

    Pullovauva syö yöllä jopa 10 kertaa, kuinka opettaa nukahtamaan muuten?

    No minä lähtisin nyt ens alkuun opettelemaan päivällä sen itsekseen nukahtamisen, ja alkuun yöt antaisin mennä miten helpoimmalla pääsee. Sit kun osaa nukahtaa itekseen päivällä, rupeaa se yöllinenkin nukuttaminen olemaan helpompaa. Itse opetin niin, että seurasin tarkkaan koska alkaa väsymisen...
  2. Z

    Iltavelliä vauvalle kohta 4 kk vai suoraan kiinteitä?

    Hei! Itsellä oli tosi tiheästi syövä vauva, tunnin välein syötiin päivällä. Yöt menivät aluksi hyvin, mutta juuri tuossa 3,5kk:n iässä meilläkin syötiin 1-5 kertaa yössä sen päivän tissittelyn lisäksi. Meillä ei tosin paino noussut, joten sen takia otettiin korvike käyttöön. Ja se ero siihen...
  3. Z

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

    Meille syntyi poika 30.7. raskauviikoilla 40+2. 3205g ja 49,5cm. Vauva-arki lähtenyt huvin pyörimään, rintakumilla ja välillä jopa ilman imetetään. Unta saa yöllä parin tunnin pätkissä, jos hyvin käy. Tosi seesteinen ja hurmaantunut olo, paljon rennompaa kuin esikoisen kaa. zicilii ja...
  4. Z

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Ja tässä taas uusi taustailija liittyy seuraan. Täytyy myös liittyä tonne kerhon puolelle. laskettu aika mulla ensin oli 2.8, mutta se aikastui np-ultran myötä ollen nyt 28.7. Mitäs ootte mieltä sovinko mä teidän ryhmään vai täytyykö siirtyä heinäkuisten puolelle? kovasti oon teidän juttuja...

Yhteistyössä