Hakutulokset

1. J

Lokakuun lapsoset 2016

Mulla myös sh-opinnot päällä :ROFLMAO: Enpäs ehdi kun yhden lukukauden opiskeleen kun pitää (toivottavasti) jo jäädä pois:)
  2. J

Lokakuun lapsoset 2016

Mä kävin keskiviikkona ultrassa, menkkojen mukaan kun sillon olis ollut jo 7+ viikot. Tiesin kyllä, että en niin pitkällä voi olla, ovis siis ilmeisesti jopa 2vko myöhässä. Ultrassa ei siis näkynyt kuin raskauspussi, vastasi siis kutakuinkin 5+ viikkoja, kahden viikon päästä uusi aika. Ultrassa...
  3. J

Lokakuun lapsoset 2016

Voi ei, voimia Henriikka ❤️ Kovin on tuoreessa muistissa itselläkin keskenmeno vielä.
  4. J

Lokakuun lapsoset 2016

Mä oon myös kiinnostunut faceryhmästä, siellä jotenkin helpompi kirjoitella, tänne en ennätä hirveesti selaamaan. Mä sain neuvolasta ens viikolle ajan varhaisultraan raskauden keston arviointiin, sillon olisi menkkojen mukaan 7+2, eli oikein hyvät viikot, mutta mä olen aika varma että...
  5. J

Lokakuun lapsoset 2016

Moikka, täältä tulis yksi plussannut varovaisesti mukaan. Toissapäivänä tuli aika yllärinä viiva tikkuun. Ollaan kaksi vuotta yritetty pikkukakkosta ja vuosi sitten oli yksi keskenmeno. Olin aika varma että ei tästäkään kierrosta plussaa tuu, kun ehdin jo kaks negaakin testaamaan, menkkoja ei...
  6. J

Syyskuun söpöliinit <3 Joulukuu

Ainiin, listaan saa päivittää 11.9.2015 josmu/22/2/TAYS. En saa värjättyä punaiseksi :( Laitoin myös viestiä fb ryhmästä. Kärsimätön odottaja, musta tuntuu että mä saatan tuntee sut :p
  7. J

Syyskuun söpöliinit <3 Joulukuu

Täällä olisi yks hätähousu kanssa varovasti liittymässä mukaan. Haamuja oon testaillut pari päivää, tänään tuli jo vähän vahvempi viiva ja huomenna varmistan vielä digillä :) LA olis omien laskujen mukaan 11.9, esikoinen löytyy 9/13, tämä siis toinen raskaus. Synnytyssairaala TAYS.
  8. J

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Moikka kaikille tuleville mammoille <3 Voisin myös uskaltautua liittyä tänne teidän joukkoon, 10 kuukautta kuumeiltiin ja ihka ensimmäisen plussan sain tikkuun 5.2. listaan voi päivittää LA 20.10, ikä 20v, 1.lapsi ja TAYS Mä oon ollut nyt hirveessä flunssassa jo viikon, ja tuntuu että...
  9. J

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Miramei ja Minnah88 paljon onnea kummallekkin, ihanat haamut nähty :) pidetään kaikki peukkuja, että pikkuset pysyis ihan loppuun asti matkassa <3 josmu ja pikkumuru 5+4 <3
  10. J

Tänään tuli digiin raskaana 1-2 eli mut voi lisätä plussanneisiin :).
  11. J

Munkin kommentit täältä hävinneet :( Miramei ihan ensimmäinen reaktio mullekkin oli että onko tuo viiva oikeassa kohdassa, Mutta sit kun tein ton toisenkin ja haamu tuli samaan kohtaan, niin en ruvennu enää edes sitä miettiin.. Tosin tossa kuvassa toi ylempi testi näyttää kyllä todella...
  12. J

Hei auttakaas nyt mua vainoharhasta :D Ylempänä eilis illan testi ja alempana tänä aamuna tehty.. Näettekö te mitään? Aijaa.com - 11731972
  13. J

Miramei luulen että mun kohdalla ainakin haittais, koska oviksesta ei oo ollu nyt tietookaan.. Gyne siis määräs ne terot säännöllistään tota kiertoo, kun ei oo kumminkaan tasaantunu kunnolla, (muutaman kerran siis venyny jo lähemmäs kp40), en oo kyllä kokenu että noista mitään apua olis ollu :(...
  14. J

Miramei Hyvä että pääsitte nopeesti hoitoihin, toivottavasti nyt clomit auttais ja rupeis vauvahaaveet toteutuun. Oon kyllä noitten ovistestien suurkuluttaja, mutta en oo koko tän 10 kuukauden aikana todistetusti ovuloinu kun joku 4-5 kertaa, ihan oon selkeesti kivuista huomannu, mutta nyt...
  15. J

Meitäkin alkaa pikkuhiljaa jo jänskättään, sillä mä päätin että tän vikan terokierron jälkeen, jonka siis alotan sunnuntaina (jos siis en raskaudu), soitan kyllä aikaa lääkärille, ovista ei oo näkyny ties moneen kuukauteen ja yritystäkin takana sillon sit se 10 kuukautta.. Nyt vaan kovasti...
  16. J

Moikka kaikki! Täällä olis yks haaveilija lisää jos mukaan mahtuu. :) Ikää mulla 20v ja avokilla 21v. Ehkäisy jätettiin pois 3/2012, eli yk 10 on nyt menossa, Terolutteja oon nyt syöny kaks kiertoa ja kolmas eli viimenen pitäis kohta jo alottaa. Ensimmäinen yhteinen lapsi on siis toiveissa...

Yhteistyössä