Hakutulokset

  1. Poca

    Clomittaret 2015

    Moi kaikille! Muutaman linkin kautta löysin oikean vuoden ketjun:) Palaan clomittareksi kun on kanssa alettu kuumeilemaan pikkukakkosta. Edellinen plussa tuli clomit&conal-f yhdistelmällä. En ehtinyt lukea viestiketjua kovin pitkälle taaksepäin mutta yritän ehtiä joku päivä. Onkohan täällä...
  2. Poca

    Toukomurut 2014

    Moi kaikille! Löysin vasta tänään tämän ketjun!(n) Toukomuruissa olin mukana, mutta murun syntymän jälkeen on aika mennyt niin vauhdilla. Linkki tähän ketjuun oli jäänyt minulta huomaamatta. Kivaa että muillakin on raivareita ja tavaroiden heittelyä. Luulin ensin että vain meidän pallero...
  3. Poca

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Kaathy: neuvolassa eivät täällä tunne pco:ta ja sieltä sain minipillerit ehkäisyyn. Yksityinen gynekologi oli sitä mieltä, että ehkäisyä tuskin tarvitaan. Toinen lapsi saa kyllä tulla jos tullakseen on, mutta siis ihan lääkärin vahvistuksella tuskin ihan itsekseen tulee:( Täällä siis aika...
  4. Poca

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    vauvatoiveinen otan osaa! Olen niin pahoillani, että jouduitte kohtaamaan surun jo toisen kerran. Kohtuutonta tosiaan. :hug: luna aika menee niin nopeasti! Olet jo hirveän pitkällä!! Onnea loppuviikoille! :) Täällä on vietetty vauva-arkea ja opeteltu uutta elämää. Nyt esille nousi kysymys...
  5. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Niin siinä sitten kävi, että supistukset olivat oikeita ja tyttö syntyi aikaisin aamulla. :heart: Kiitos kaikille vastauksista! :)
  6. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Kiitos vastauksista! Aika kipeitä alkavat olla ja tulevat myös useammin. Pitääkö tuota panadolia aina kokeilla?
  7. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Anteeksi omanapaisuus, mutta Miltä ne oikeat supistukset tuntuu? On ollut tässä tunnin verran menkkamaisia kouristuksia max 5 min välein, kestään noin 30 sek kerrallaan. Voiko olla vielä ennakoivia?
  8. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Äläs nyt joosukka hätäile ;) saat minutkin kärsimättömäksi kun ollaan niin samoilla päivillä ;) Meillähän on laskettuun aikaan vielä melkein kaksi viikkoa :) Ei vaan, ymmärrän jos alkaa jo kärsivällisyys loppua. Itse yritän asennoitua siihen, että aikaa on vielä sen neljä viikkoa, niin ei käy...
  9. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    saspa: tsemppiä, taitaa olla tosi kyseessä :)
  10. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Pahoin pelkään minttumaari, että ainakin omalla kohdallani selkäkipu ei liity raskauteen oikeastaan millään lailla. Ainakaan siten, että se olisi merkki lähestyvästä synnytyksestä. Minulla on ollut vastaavaa aiemminkin, mutta lievempänä. Nyt ongelma on vain se, ettei voi mennä esim hierojalle...
  11. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    minttumaari kyseli kivuista. Minulla on nyt alkanyt aivan sietämätön selkäkipu! En pysty kävelemään, koska toisella jalalla astuminen aiheuttaa viiltävän kivun alaselkään, niin että meinaa jalka mennä alta. Ostin tukivyön, mutta valitettavasti sekään ei paljon auta ja lähinnä tuntuu puristavan...
  12. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    merge: kuullostaa minunkin korvaan liitoskivuilta. Niille ei kai voi tehdä mitään :( En tiedä onko jotain mitä kannattaisi välttää, mutta itse olen vältellyt venyttelyä, jossa jalat aukeaa (esim. haaraistunta) Toivottavasti ei pahene ja menee synnytyksen jälkeen ohi!
  13. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Kiitos uudesta ketjusta taas! Meidän kuu, ihanaa! oireita Ei oikeastaan, mutta - ärtyneisyys (ihanaa, että en ole yksin) - lonkkasäryt öisin (jatkunut jo pitkään) Uusi vaiva alkoi eilen: ihan hirveä selkäkipu! Ei pysty kävelemään yhtään! En pysty astumaan toisella jalalla ollenkaan! Ei...
  14. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    wasabi: minulla oli myös pesänrakennus viikonloppuna eikä yhden yhtä harkkasupistusta sen seurauksena. Tänään olen istunut sohvalla lähes koko päivän, katsonut televisiota ja vähän neulonut, levännyt jne. Ja tänään on tullut menkkamaista vihlontaa useamman kerran tässä illan aikana. Ei tästä...
  15. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Onnea mamaverde! Minä tässä juuri mietin, että kärsimättömänä jo odotan synnytyksen alkamista, mutta onhan tässä vielä 3-4 viikkoa laskettuun aikaan! Pitäisi minun itseni siis muistaa tuo ja yrittää nauttia tästä ajasta tekemällä asioita joita ei sitten vauvan kanssa voi. Kyselijöitä ei siis...
  16. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Onnea nuutti ja pieni poika!:flower:
  17. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Saspa: sama lääkäri on merkinnyt samalla käsikopelolla 3cm aiemmin, mutta ultralla mitattu 5cm vko 24. Ota tuosta sitten selvää :D Hiljaa kuiskaan onnea supisteluista ;)
  18. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Neuvolakuulumisia Sf 33cm (+2cm kahdessa viikossa) Paino 230g/vko Kohdunkaulaa 2cm (en tiedä mitä se tässä kohtaa tarkoittaa) Hb 131 Kokoarviota en saanut :( Sanoivat myös, että koska kaikki on mennyt hyvin eivät kutsu edes käynnistysarvioon ennen kuin on mennyt kahdella viikolla yli! On...
  19. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    kivunlievityksestä samaa mieltä ollakkovain kanssa. Ei ole varmaan olemassa yhtä oikeaa tapaa, eikä varsinkaan ole yhtään sankarillisempaa synnyttää ilman kivunlievitystä. Jokainen synnytys on erilainen, eikä kipujen voimakkuus johdu pelkästään äidin kipukynnyksestä. Itselläni ajatus "luomuna...
  20. Poca

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Onnea choco coco kaksosista! Aika nopeasti syntyivät :) Hienoa, että kaikki meni hyvin! Mukavaa vauva aikaa! Täällä meillä on säästösyistä kaikilla nykyään vain kaksi lääkärikäyntiä (jos kaikki sujuu normaalisti) Olen siis käynyt vasta kerran, toinen tulee tässä lopussa. Sisätutkimus tehdään...

Yhteistyössä