Hakutulokset

  1. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille:flower: ja ihanaa vauvantuoksuista arkea :heart: Eritoten Sintulle lähetän lämpimät onnittelut :flower::heart: Huoli oli kova, joten ihana kuulla, että kaikki on hyvin ja olet pienen pojan syliisi saanut :heart: Terveisin Minimo,itsekkin hoidoilla...
  2. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Hei ja onnea kaikille vauvautuneille :heart: :flower: Joku kyseli (anteeksi etten muista nimeä:ashamed: ) jalkojen turvotuksesta sektion jälkeen... Mulla oli ihan järkyttävä turvotus ja kesti 2vkoa! Kävelykin sattui, kun turvotus lähti varpaiden juuresta :( Jotta pystyin kävelemään, niin...
  3. M

    Hoidot jatkuu 2013

    Minnie: Kaikki 3 olivat 2 alkion tuoresiirtoja, pakkaseen ei jäänyt kertaakaan mitään :( Mielestäni "kaikki keinot" ovat sallittuja jotta toivottu lopputulos saavutettaisiin ja itsekkin sitä pitkin hampain join koska mausta en pidä. Virheellisesti olin ed viestiini laittanut, että...
  4. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Hei ja anteeksi että taas häiritsen :( Huoli on kova...missä on Sintu???? Eikö kukaan tiedä?! Kirjoitellut viimeksi joulukuussa! Niin siis olen Sintun tarinaa taustalla seurannut jokusen vuoden ja myötäelänyt iloissa ja suruissa. Terveisin itsekkin hoidoilla raskautunut ja lapsen...
  5. M

    Hoidot jatkuu 2013

    Hei! Haluan lyhyesti kertoa, jos jollekulle olisi apua kiinnittymiseen :) Minulle tehty 3 ivf hoitoa. Ensimmäinen oli nega :( Toinen plussa :heart: mutta todettiin tuulimunaksi :( Kolmas plussa :heart: ja raskaus päättyi onnellisesti lapsen syntymään :heart::heart: Toisessa ja kolmannessa...
  6. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Hei! Mihin on hävinnyt Sintu74? Toivottavasti kaikki on hyvin? :)

Yhteistyössä