Hakutulokset

1. K

IVF/ICSI hoidot jatkuu

Mahtavaa luis!! :-)
  2. K

IVF/ICSI hoidot jatkuu

Luis, mulla täsmälleen samat kilppariarvot kuin sulla. Työterveyslääkäriltä pyysin kokeilulääkityksen vaikka lapsettomuuden lisäksi ei muita oireita ollutkaan. Julkisen lapsettomuus lääkäri antoi jatkaa kokeilua toisen ivf hoidon ajan ja nyt menossa rv 9+5. Varhaisultrassa lääkäri totesi että...
  3. K

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Kyllä tekee, mulla rv6 menossa. Punktiosta 2 solua, vain toinen lähti jakautumaan. Punktioon lähdin tiedolla että ainoastaan 1 folli, mutta elämä yllättää. Peukkuja! !
  4. K

Moikka, mullakin toinen ivf ja yhdellä follikkelilla lähdettiin keräykseen, munasolu hedelmöittyi ja kiinnittyi. Kolmas kerta, kolmas raskaus, jospa tämä nyt kestäisi :-) et ei niihin insseihin välttis kannata suostua näillä amh-arvoilla.. mullekin tarjottu mutta riskillä vaan:-) tsemppiä kaikille!!
  5. K

Jyväskylässä hoidoissa?

spirit , mulla tais kaikki inssit olla klo 15 mut iltapäivällä kuitenkin. mies antaa aamulla näytteen niin tuskin aamupäivällä tehdään siirtoo.
  6. K

Jyväskylässä hoidoissa?

heido, raskaushormonia oli vaivaiset 33 jäljellä. vuoto jatkuu eikä oo edelleenkään menkkamaista joten luget tai sit raskaus ei oo mennyt kunnolla kesken. kävin uudessa verikokeessakin mutta eivät eilen soittaneet tulosta. mun amh-alkiot taitaa olla aika väsyneitä, väsynyt oli niiden tuottajakin...
  7. K

Heippa täältäkin ! Mekin saatiin plussa ekasta Pas:sta. Tosin niin tuli ekasta ivf hoidostakin, ainoat hedelmöittyneet solut ja molemmat tarras. Nyt vaan tää ruskea vuoto noudattaA niin samaa kaavaa tuon ekan ivf kanssa mistä siis keskenmeno rv5. Maanantaina on verikoe, viimeksi ehdin tuon...
  8. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Heippa täältäkin ! Mekin saatiin plussa ekasta Pas:sta. Tosin niin tuli ekasta ivf hoidostakin, ainoat hedelmöittyneet solut ja molemmat tarras. Nyt vaan tää ruskea vuoto noudattaA niin samaa kaavaa tuon ekan ivf kanssa mistä siis keskenmeno rv5. Maanantaina on verikoe, viimeksi ehdin tuon...
  9. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Tuo punktion saalis ja helmöittyminen oli raastavinta odottelua. Meillä 7 follia, 3 munasolua, 2 hedelmöittyi, toinen saatiin pidemmän kypsyttelyn jälkeen pakkaseen.. kiinnittyminen oli jo juhlaa :-) mut onhan tää rankkaa et jaksamisia kaikille!
  10. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Heidou, me saatiin joulun aika olla raskaana mut menihän se sit kesken. Eli kyseessä oli eka ivf ja tuoresiirto. Olin jo alusta asti epäilevä kun hormoni tasot oli 91 ja toinen reilu 300 ja kun mulla oli pp13 asti pientä vuotoa. Mut nyt arvot on nollassa seuraavaan kiertoon yritetään siirtää...
  11. K

Jyväskylässä hoidoissa?

JS, Tuomo on jossain muissa hommissa (en tiedä kuinka kauan) ja siellä on nyt viime kerroilla ollut oikein mukava naislääkäri!
  12. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Hei Lullaby! Viime vuoden syksystä ollaan puolilla ravattu , 5 inssiä läpi käyneenä et kovasti ne on meidän kanssa yrittänyt, kiitos vaan siitä. Nyt vaan kovasti toivon et löytyisi terveitä munasoluja, muuten pitää siirtyä luovutettuihin .. mut tsemppiä teille myös!
  13. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Hei pitkästä aikaa! Hoidot on jatkuneet tasaisesti, mutta tulosta ei vaan tule. Kaksi kertaa yritin päästä punktioon mutta munasarjat ei antaneet vastetta . Fertinovan sijaistava lääkäri onneksi laittoi viestiä keskussairaalaan anti-müller hormonin tutkimiseksi ja sieltä se paljastui että...
  14. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Voi onnea Baulie! Tämä oli niin ihana uutinen , sait toivonkipinän syttymään liekkiin :-)
  15. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Heinäkuiset terveiset. Vuosi kului nopeasti. Syksystä syksyyn ja kolme inssiä , ei raskautta. Nyt odotellaan elokuuta ja uuden hoitorumban alkua. Keinohedelmöityshoidot nimittäin. Näin jälkeenpäin olisin toivonut että hoidot olisi aloitettu suoraan niillä, kuten klinikan lääkäri suosittelikin...
  16. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Marjaana: Hitsi kun aika menee nopeesti, kohtahan sä synnytät :D Hyvin se menee, se vaan muistuttaa itsestään :) Menkat pitäis alkaa viikonloppuna, tässä oli yksi kierto tokan inssin jälkeen välissä. Joten varmaan ehditään kolmas inssi tehdä ennen kesätaukoo. Musta tuntui jo tokalla kertaa, että...
  17. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Hola hola ja terveiset Espanjan auringosta! Loma tuntui lomalta :-) Ei sieltä polilta kukaan muistanut soittaa mulle etten oo raskaana mutta onneksi älysin sen itse ;-) Marjaana, miten alkuraskaus on sujunut? Mä uskon et kolmas inssi onnistuu, toinen kun tuntui olevan jo sinne päin!!:-)
  18. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Hei, ei ole minullakaan sen parempia uutisia vieläkään kertoa. Olin jo varma viikko toisen inssin jälkeen, että nyt tapahtuu. Kaikki raskaudun oppikirja merkit oli havaittavissa ensi kertaa elämässä, mutta eilen ne sitten loppui ja tuli tutut menkkakivut ja tänään, TADAA menkat alkoi päivälleen...
  19. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Toivotaan mammajkl, että se kaikki kuuluu raskauteen ja kaikki menee hyvin. Kyllähän sitä kaikenlaisia kipuja itsekin välillä tuntee, vaikka en ole edes ollut raskaana. Positiivista tunnetta vaan tilalle!! :) Meillä oli tänään toinen inssi, toivotaan että tämä NAISTENPÄIVÄ jäisi ikimuistoisena...
  20. K

Jyväskylässä hoidoissa?

"Uuu, ihana muija"sanoo varmasti mammajkl sun mies tuon plussan nähdessään, Onnea :-) täällä valmistaudutaan toiseen clomi kuuriin ja toivotaan et munasolut on oikeassa johtimessa jotta päästään inssiin.. Alkaa tuntuun jo rutiinilta :-)

Yhteistyössä