Hakutulokset

1. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Ikävä kuulla, että muillakin on ollut epäonnea ja pettymyksiä matkassa, mutta kummasti tuo Marjaanan plussa tuo positiivista tunnetta itselle. Jokainen epäonnistunut yritys vie vähän pohjaa uskosta raskaaksi tulemiselle,, mutta kummasti sitä toipuu kun antaa itselleen aikaa ja pyrkii nauttimaan...
  2. K

Jyväskylässä hoidoissa?

MARJAANA Mahtavia uutisia, uskallan jo iloita puolestanne!! vaikka niitä olis ne kolme ;-)
  3. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Marjaana Kuulostaa hyvältä, pidän peukkuja! :) Menkat tosiaan alkoi päivän liian aikaisin, samana aamuna oli juuri tehnyt negatiivisen testin. Vatsassa "menkkakivut" jatkui yli menkkojen ja menkatkin oli normaalia pidemmät, mutta olen tällä hetkellä pessimisti, enkä ole toista testiä tehnyt...
  4. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Heippa hei, menkat alkoi niin säännöllisesti kuin vain voi :) Soittelin polille ja peruin testit, lääkäri on kuulema ensi viikolla oviksen aikaa poissa, joten käski soitella uudestaan, kun SEURAAVAT kuukautiset alkaa. Näin täällä, toivotaan plussa tuulia muille!
  5. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Marjaana: Kyllä me uskotaan, että kaverit löysi perille, niillä on varmaan siellä In-Tiimissä menossa jotkut sperman parannus viikot, että hyvä onni jatkukoon itse kullakin :)
  6. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Juu kiitokset taas, mä selasin mun "hoitokansion" vielä ja löysin sieltä lähetteen labraan raskaustestiin. Eli oli se hoitaja mua muistanut myös paperilla. Todennököisesti testi varmaan tehdään verestä, eikä virtsasta.. No siellä se selviää :) Meidän eka inssi tehtiin viime perjantaina, oli...
  7. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Hei taas, sellainen kysymys nyt vielä tuli tähän inseminaatioon liittyen, kun pyydettiin ilmoittamaan raskaustestin tulos, niin teenkö kotitestin, vai tuleeko käydä labrassa? Ei tämäkään oikein siinä kiirreessä viime käynnillä selvinnyt..
  8. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Marjaana84 : jänniä hetkiä eletään :) Kävin tänään uudestaan folliultrassa ja yksi isompi ja kaksi pienempää munasolua löytyi. Lääkäri ihmetteli, että ovistesti ei vielä ollut plussaa tänä aamuna, koska isompi solu oli 19mm, mutta silti varattiin huomiselle inssiaika.. Meinasi ensin kehottaa...
  9. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Hei taas, sellainen kysymys tuli mieleen, että miten tutkitaan tapahtuuko ovulaatio yleensä, vai tutkitaanko ollenkaan.. Mietin, koska minulla on aina nuo ovistestiviivat ollut kontrolliviivaa haaleampia, joten olenkohan koskaan edes ovuloinnut...
  10. K

Jyväskylässä hoidoissa?

Heippa ja kiitokset heti näin alkuun kaikesta tiedosta, mitä tässä viestiketjussa on jaettu. Minä ja mieheni olemme aloittaneet lapsettomuushoidot Jyväskylässä viime vuoden lopulla. Tutkimuksissa tähän mennessä löytynyt miehen heikentynyt spermanlaatu (liian vähän siittiöitä) ja minulla toinen...

Yhteistyössä