Hakutulokset

  1. K

    Tubulaaristen rintojen korjaus julkisella?????

    Hei. Olen parikymppinen nainen ja omistan tubulaariset rinnat, jotka myös eriparia ja nännit olemattomat. Nännipihat taas ovat suuret ja koholla. Vähän niinkuin tämän kuvan rinnat http://www.theplasticsurgerygroup.net/photo-gallery/gallery/view223_before.jpg Onko minulla mahdollisuutta...
  2. K

    kilpirauhasen vajaatoiminta syy lapsettomuuteen?

    Heips. Olen olltu mieheni kanssa ilman ehkäisyä jo syksystä 2011 ja lapsi on siitä asti saanut luvan tulla jos on tullakseen. Lasta ei vain ole kuulunut ja alan olla todella huolissani asiasta. Mulla otettiin vastikään verikokeet, ja sieltä selvisi vajaatoiminta.. Sain lääkitykseksi thyroxin 25...
  3. K

    Raskautunut endometrioosista huolimatta?

    Hei! Pistin jo viestiä tuonne lapsettomuus puolelle. Mutta olisin kiinnostunut kuulemaan teiltä jo raskautuneilta. Elikkä siis, epäilen endoa itselläni (oireita paljon mm. lapsettomuus 2 vuotta jo) Olisin erittäin kiiitollinen jos joku voisi kertoa jos on onnistunut raskautumaan endosta...
  4. K

    Te joilla endometrioosi??

    Hei! Mulla on epäilys endosta, ja ajattelin kysyä miten pääsen asian tutkituttamaan? Voinko soittaa vain omalle terveyskeskus lääkärille ja kertoa että haluan tutkimuksiin? Omia endo oireita : alavatsakivut (ovulaatiosta kuukautisiin) Kovat kuukautiskivut ja tiputtelu 3 päivää ennen...
  5. K

    Hyvä ovulaatiotesti??

    Elikkäs listaisko joku mulle hyviä ovulaatiotestejä ja mistä niitä olette tilanneet/ostaneet? =) Ja onko tuosta foolihaposta oikeasti ollut jollekkin hyötyä raskautta yrittäessä? Nyt järeet aseet käyttöön .. Lasta ei vaan kuulu eikä näy ! :'( Kiitos paljon jos joku voisi vastata...
  6. K

    lapsettomuus tutkimuksista! haluaisiko joku kertoa ?

    Heipparallaa! Olen tuolta vauvakuume puolelta ja ajattelin tulla kysymään täältä että, millaisia kokeita otetaan lapsettomuus tutkimuksissa?? meillä yritystä yli vuosi takana ja ajattelimme mieheni kanssa hakeutua tutkimuksiin .. olisi kiva kuitenkin tietää mihin varautua, eli jos joku...
  7. K

    pregcheck haamu/viivanpaikka ???

    Heippahei! oli pakko tehdä omat tunnukset kun sain mielestäni pc liuskaan haamujenhaamun .. mitä mieltä olette? Aijaa.com - 11598822 onko luotettava testi? : / kiitos jos joku osaisi auttaa :)

Yhteistyössä