Hakutulokset

  1. I

    Terolut mimmit

    Niin :D joo kasvikksillahan se täytyy korvata sitten,minulla myös on hieman tässä joulu jäänyt päälle :D Itse olen kuitenkin kaikki mehut onnistunut jättämään jo pois ja makean syöntiä olen reippaasti rajottanut..Ja kahviinkaan ei tule sokeria laitettua :) Olen myös itse lukenut paljonkin siitä...
  2. I

    Pco/terolut/raskaus!!

    En ole nyt ollut lääkäriin yhteydessä,odottelen tässä sitä kun on naistenpolille aika 18pv tätä kuuta niin jutella sitten siellä..Eiköhän nuo kuukautiset ala kun maha ollut tänäänkin siihen malliin kipeä että luulisi..Kun viimeisen terolutin kuitenkin oti jo 1pv joulukuuta..ehkä lääkitys ei ole...
  3. I

    Terolut mimmit

    Mitä mieltä olette vhh ruokavaliosta ja pco? onko kellään kokemuksia että olisi saanut kuukautiset tulemaan tai kierron tasaantumaan..ja rakkulat olisivat hävinneet? ja saaneet kenties raskauden alkamaan luomuna..?:)
  4. I

    Terolut mimmit

    miss_piggy:Olen itsekkin miettinyt kun olen lukenut täältä kokemuksia teroluteista niin joillakin on 2x pv 10pv ajan..Onneksi minulla on nyt 18 päivä lääkärille aika niin pääsee katsomaan mikä siellä mättää..rinnat ovat edelleen kipeät,olleet jo toista viikkoa mutta ei silti vielä kuukautisia...
  5. I

    Terolut mimmit

    Kaipaan apua joilla on kokemusta pco;sta terolutista ja pitkistä kuukautiskierroista! Itselläni on ylipainoa hieman yli 20kg ,minulla oli kuukautiset ihan miten sattuu,jopa 6kk poissa jonka jälkeen menin lääkäriin ja minulle diagnosoitiin PCO. Diagnoosin jälkeen olen saanut melkein 10kg...
  6. I

    Pco/terolut/raskaus!!

    jeps..juuri tein testin ja negatiivinen se oli..ihmeellistä..monta päivää rinnat ollu kipeenä ja nuo aikaisemmat mitkä olen kirjoittanut..täytyy odotella.. :)

Yhteistyössä