Hakutulokset

  1. I

    Taaperoimetys...jatkuuko muilla

    \ Kyllä sä nyt menit aikaa syvälle mettään tolla sun väitteelläs verratessas lehmän ja äidinmaitoa toisiinsa :laugh: Lehmien maito on tarkoitettu lehmien vasikoille, ihmisen maito ihmis vauvalle, jos et tätä tiennyt. Tehokasvatetuilta lehmiltä vaan nykyään viedään vasikat pois ja...
  2. I

    Taaperoimetys...jatkuuko muilla

    \ Samoja kokemuksia täällä. 1-vuotis neuvolassa terkkari totesi myös että maito muuttuu litkuksi 1-vuoden jälkeen. Poika syö aika vähän kiinteitä joten kehotettiin tulemaan pituus kontrolliin 3 kk:n päästä jos ei ala syömään enemmän. Poika siis 77 cm ja 10 kg . Eli juupa juu. Ei todellakaan...
  3. I

    Allergiat/diabetes

    \ Pakko kysyä että miksi lääkärit suosittelivat calmette-rokotusta? Kuuluuko poikasi riskiryhmään?
  4. I

    kuinka vanhaa ootte imettäny julkisesti?

    No enpä ole edes tullut mieleen jotenkin peitellä. Poika viikkoa vaille vuoden ja edelleen imetän julkisesti kun tulee tarve ja vastaisuudessakaan en aio mennä piiloon lastani syöttämään.
  5. I

    synnytyskirjallisuutta?

    sanoit että synnytys jo lähestyy, mutta jos vielä kerkiät niin suosittelisin Malla Rautaparran pitämää raskaus/mamma joogaa. (auttoi minua huimasti) mutta jos raskaus jo pitkällä niin näiden kirjailijoiden kirjat ainakin antoivat minulle juuri sen tiedon mitä kaipasin ja sen luottamuksen omiin...
  6. I

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Luomulehmälle: Oletko sinä tutkija/lääkäri ym? sä olet ihan uskomattoman negatiivisen oloinen ihminen ja aivan älytön pätemisen tarve, taitaa maksassa olla paljon patoutunutta viha-energiaa, kannattaisi ottaa rennommin Näpytäppä taas googleen seuraavia nimiä, niin tulee sullekkin tekemistä kun...
  7. I

    Paljonko teidän vaavit painaa?

    meijän poika 8,5 kk 9180 g ja 75 cm (pitkä ja hoikka poika) syntyessään 53 cm/3660 g :heart:
  8. I

    Inhottavaa kohtelua kätilöiltä...=(

    Kun olen eri sairaaloista kysynyt niin vastaus on ollut, että potilas saa ja voi pyytää kätilön vaihtoa mutta kätilöllä ei ole oikeutta valita potilaitaan/asiakkaitaan:) Ja kenenkään "armoille" et toivottavasti joudu tai koe joutuvasi sillä se on sinun synnytyksesi ja sinä teet kuitenkin sen...
  9. I

    TOTUUS MIKSI PELKOSEKTIOIDEN MÄÄRÄT LISÄÄNTYVÄT

    \ Toi ei kyllä pidä paikkaansa. Siskoni synnytys käynnistettiin kun oltiin varmoja että todella iso vauva. Syntyikin 49 cm/3100 g pieni tyttö. Kyllä se mitä on muilta äideiltä kuullut niin ne arviot menee usein ihan metsään. Itse en edes kysellyt onko iso vauva vaikka masu oli jätti, koska...
  10. I

    ROKOTTEITA VASTAAN

    \ lainaus rokotusinfon sivuilta: 28.5.2006) Pohjois-Amerikassa tehty Tri Arthur Krigsmanin tutkimus on johtanut Britanniassa vaatimuksiin keskeyttää MPR-rokotteen käyttö. Tutkimusesitelmä pidetään Montrealissa Kanadassa autismikonferensissa ensi viikolla, mutta asian merkitykselliseen vuoksi...
  11. I

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Ihmiskunta on raadollinen-tavoittelee yleensä omaa etuaan. Niin myös minä, joka haluan säästää lapseni näiltä taudeilta, joita rokotuksilla pyritään suojaamaan. Siksi haastan sinut, joka et anna lapsellesi rokotetta, antamaan myös minun lapselleni jotain-minähän oman toimintani ja "lapseni...
  12. I

    Mpr:stä tulleet oireet???

    hihhiii, hihhuli täällä jos hihhuliksi määritellään äiti/vanhempi joka ottaa asioista perin pohjin selvää lukee kirjoja kirjojen perään, tutkimuksia, tutkimuksen jälkeen ja kysyy niin lääkäreiden kun homeopaatinkin (hihhuli?) mielipidettä rokotus asiasta ja tekee tämän jälkeen päätöksen ettei...
  13. I

    Rintamaito ei suojaa allergioilta

    jatkoa edelliseen... ja varsinkin kun monet kymmenet muut tutkimukset puhuvat imetyksen eduista. ja logiikkaahan voi myös käyttää miksiköhän alamme tuottamaan maitoa kun lisäännymme, hmmm. Olisikohan tarkoitettu että tämä ravinto on juuri sitä parasta ravintoa minun lapselleni, hmmm. Onpa...
  14. I

    Rintamaito ei suojaa allergioilta

    jatkoa edelliseen... ja varsinkin kun monet kymmenet muut tutkimukset puhuvat imetyksen eduista. ja logiikkaahan voi myös käyttää miksiköhän alamme tuottamaan maitoa kun lisäännymme, hmmm. Olisikohan tarkoitettu että tämä ravinto on juuri sitä parasta ravintoa minun lapselleni, hmmm. Onpa...
  15. I

    Rintamaito ei suojaa allergioilta

    en tiedä mitkä ovat sinun motiivisi tai tarkoitusperäsi kirjoittaessasi tällaisia juttuja?? Kun viittaa joihinkin tutkimuksiin ja haluaa tuoda kyseisen tutkimuksen muille tiedoksi kannattaa vastaisuudessa laittaa paremmat tiedot ja/tai linkki tutkimukseen. Kirjoitustasi ei todellakaan voi...
  16. I

    Tammisaaressa synnyttäneet

    Yhdyn täysin Tytsy83 kommentteihin. Synnytin esikoiseni Tammisaaressa toukokuussa ja minullakin tulee välillä haikea mieli ja ikävä kun ajattelen paikkaa. Henkilökunta oli aivan mahtavaa, toivomuslistaani kunnioitettiin täysin lukuunottamatta että veteen en voinut synnyttää koska oli tippa...
  17. I

    Kotisynnytykset

    \ tottakai kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta olisi tosi mielenkiintosta kuulla että mitä on käynyt näissä tapauksissa missä lapsi ja äiti on meinannut menehtyä, siis oikeesti kuulla ei ole mitään kettuilua. haluaisitteko kertoa??? jos ette niin ok
  18. I

    Nyt on pakko purkautua.

    \ En sääli mutta sympatiat ovat täysin sinun puolellasi ja heti ensisanoiksi iso halaus ja voimia. Minä olen n.2 vuotiaasta saakka kärsinyt ihottumista n. 3 vuotiaana nukuin siteet käsissä ja jaloissa sekä puuvilla hanskat teipattuina käsiin että en raapisi niin pahasti. Elämäni aikana olen...
  19. I

    onko kokemuksia vesirokkorokotuksesta

    jooopa joo...kukaan ei ole sanonut että ei saa olla kiinnostunut mutta HIUKKASEN "epänormaalia" kun täällä pyörii :laugh: kirjoitat niin lapsellisia viestejä että en enää vaivaudu edes kommentoimaan Oikein paljon onnea valitsemallasi tiellä
  20. I

    onko kokemuksia vesirokkorokotuksesta

    \ niin isäthän eivät luonnollisesti voi tai saa olla kiinnostuneita lastensa terveydestä tai muusta hyvinvoinnista. Isienhän kuuluu vain käydä töissä ja tuoda leipä pöytään?! Onneksi myös on perheitä joissa asiat eivät ole näin vaan isä osallistuu lasten elämään samalla panoksella kuin äiti...

Yhteistyössä