Hakutulokset

  1. M

    Tuplamammat 2013-2014

    mä oon kirjottanu vaan, että "kuulin, että monikkoperheet saa teiltä ilmaisia tuotenäytteitä" jne.. sitten kertonu että meille syntyny kaksoset ja millon syntyny ja perään sitten vaan osotetiedot :D
  2. M

    Tuplamammat 2013-2014

    jk laitoin s.postia semperille, bonalle ja muumille. se riittää. pampers jakaa noita boxeja ilmaseks, pitää vaan pampersin sivuille mennä ja tilata. mihinkään kerhoihin ei tarvii liittyä. Semperiltä tuli puurojauhetta paketti, kaks ruokalappua ja kaks smoothiee. Bonalta tulee todella reilusti...
  3. M

    Tuplamammat 2013-2014

    pohjoistuuli: tytöt syö vrk 4-5kertaa. aamulla 150-200ml maitoa ja sit puuroo, sit ennen päikkyjä eli joskus ennen yhtä syövät maitoo taas 150-200ml ja jotai kasvista. sitten syödää siinä viiden aikaan pelkkää maitoo 150ml ja klo 19 syödää puuroo tai hedelmää ja tankkaavat maitoa 220ml :D...
  4. M

    Tuplamammat 2013-2014

    pohjoistuuli en kans muista koska ois täällä heräilty yöllä..! tais olla viimeks 6 viikon iässä, sen jälkeen ovat nukkuneet klo 19.30-09 :D tätä ei kuulemma pidä sanoa hiekkalaatikolla muille mammoille :D :D
  5. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Kyllä me ainakin saatiin semperiltä ilmaseks iso paketti puuroa, kaks ruokalappua ja pari smoothia, tästä aikaa noin kuukausi. Bonalle laitoin s.postia ja sieltä tulikin takaisin viestiä, että lähettävät paketin kun kerkeevät pakkaamaan :) sieltä onkin tulossa iso satsi ruokaa ja puuroa :D...
  6. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Meillä ollaan jo 4kk <3 mihin tää aika menee??????? [/URL][/IMG]
  7. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Ootko jk yrittäny sitä, että joka ilta teet asiat samalla tavalla. Lämmin iltakylpy joka ilta ennen maitoa. Käärit lapsoset kapaloihin ja juotat maidon kun on niissä. Ja siitä sit sänkyyn. Meillä tää toimii enemmän kuin hyvin ja meneekin nukkuun ilman kitinää. Nukkuu jo siinä kun kannan sänkyyn...
  8. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Tuplat on 3,5kk ja esikoinen on 4vuotias. 4weellä on jo järkee päässä joten sen kanssa on helppo mennä mihin vaan ja pysyy aina vierellä eikå juoksentele. Varmaan jos olis vaikka 2 vuotias niin menemiset jäis vähemmälle :D on kans kivaa mun mielestå kun ihmisiä käy meillä kahvilla. Kivaa saada...
  9. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Nääkin tykkää rauhasta ja rutiineista ja mennäänki tyttöjen ehdolla. Päiväuniaikaan ollaan aina kotona. Meil nukutaan kahdet päikyt päivässä. Ekat noin klo 14 ja toiset pikkupäikyt ottavat illalla puol seiskasta seiskaan. Muuten ovat hereillä ja oon huomannu että nää tykkää katella kaikkee uutta...
  10. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Meil oli sillee että kun tulin vauvojen kans sairaalasta niin Mies oli vielä sen viikon töissä ja jäin heti kaikkien kolmen kanssa yksin :D mut hyvin meni ja on menny. Mää oon alusta asti menny muksujen kans paikasta toiseen. Ollaa käyty shoppailemassa, kyläilemässä jne jne. Mulla hajoo pää...
  11. M

    Tuplamammat 2013-2014

    heissan! Tulee paljon lueskeltua teitin juttuja mutta kirjottelen harvemmin mitään :D meillä tytöt nyt 3,5kk iloisia hymytyttöjä. Jk kyseli, että mitä vauvat osaavat joten aattelin vastailla mitä meillä osataan. Eli hymyillää, nauretaan ääneen, kiljutaan, päristellään suulla, tartutaan leluun...
  12. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Moikka! Eipä oo tullu taas hetkeen kirjoiteltua, lukenut oot kyllä teidän juttujanne :) typykät täyttää 3 päivän päästä 3kk!! meneepäs aika nopiaan.. edelleen nukutaan kokonaisia öitä eli klo 20 mennään nukkuun ja klo 9-10 aamulla herätään.. neuvolassa sanoivat, että tätä asiaa ei kannata...
  13. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Kyllä hattua nostan sulle jenniferi kun jaksat vaan imettää ja panostat siihen, että se onnistuu. Ja jaksat vielä alkaa "opettamaan" uudestaan toista vauvaa rinnalle. Mulla ei kyllä hermot kestäis :D ehkäpä juuri siksi nää mun tytyt on korvikevauvoja.. heti ku ne vaan roikku tissillä kokoajan ja...
  14. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Sittarissa on kaksosille kärryt, siis sellaset missä on kaks kaukaloo. Ainaki tääl treen sittareissa. Muualla en oo sitte nähnykkään :)
  15. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Mulla oli B perätilassa kun A syntyi.. sitten kääntyi rt ja siitä taas perätila :) tayssissa sanoivat että eivät kääntele vaan antavat vauvan syntyä rauhassa, ettei turhaan sorkita. Ne vaan ultraili että missä asennossa on tulossa ja sanoivat sitten kun voisin alkaa ponnistaa...
  16. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Jos oon yksin ja molemmat huutaa nälkäänsä yhtaikaa eli melkein joka kerta, niin oon laittanu vauvat kyljelleen viltille ja pullot suuhun ja tuen harsoilla ne pullot, kas näin: [/URL][/IMG] saan kädet vapaaks eikä tarvi venyä fakiiriasentoihin. Ja kun vaavit on kyljellään niin ei oo pelkoo...
  17. M

    Tuplamammat 2013-2014

    Moikka! Saako liittyä seuraan :) Meillä siis identtiset tytöt Minea ja Minttu, syntyneet 20.9.2013 rv 37+1. Kaikki on mennyt tähän asti hyvin, tytöt nukkuvat yöt heräämättä, hymyillään paljon ja syödään hyvin :) ovat jo 5 kiloisia pötkylöitä T: Minde 87 ja typyt 2kk
  18. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    heippa kaikille! Täällähän alkaa oleen jo porukka ihan loppusuoralla masujen kanssa! ihanaa :) pitkälle ootte päässeet! Meillä tytöt täyttää keskiviikkona jo 2kk!! aika menee niiin nopeasti. Molemmat jo tuplannu syntymäpainonsa eli 5kilosia pötkylöitä nyt :heart: Syövät hyvin, hymyilevät...
  19. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    [/URL][/IMG] Ja tässä masu viikkoa ennen poksahtamista.. Laittakaa lisää masukuvia tänne, niitä on niin kiva kattella. Ja jennifer, ihanat vauvelit sulla! :)
  20. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    toimiikohan tää.. en oo ennen lisänny kuvia tänne :D Tässä meitin pallerot, aikas samannäköiset on :D T: Minde87

Yhteistyössä